Gå til innhold

Par 41 /27 søker bulls


horebruker

Anbefalte innlegg

Vi er ett elsker par der mannen er 41 og damen er 27.

vi søker med dette mange bulls i bergen for bruk av tøsen under mannens regi. Alder 30-55

Vi planlegger gb/o.l på hotel i bergen på nyåret og vil prøve og samle en seriøs gjeng på 6-10 menn for bruk av denne kinky damen.

(sjekk profil)

Da hun ønsker fri flyt av sperm i alle hull krever hun fersk lege attest av de som vil knulle henne i alle hull.

Vi har blitt enige at de som ønsker kan bruke kondom men ønsker helst uten.

Damen er en bestemt ung frue og krever respekt selv om hun er underdanig i denne settingen.(hun vet hva hun vil)

fordi dette krever mye tid og planlegge legger vi ut denne annonsen tidlig så vi sagte men sikkert finne de vi er ute etter.

dere kan kontakte oss her på chatten eller sende en melding for og få våres skype addr(mail addr for videre dialog.

tror ikke dere vil la denne sjangsen gå fra dere.

 

Vær så snill og kontakt med seriøsitet og vi krever camtest o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Dette er et lite hjertesukk. Jeg ser ofte godt skrevne annonser og håpløse svar. Som her. Mannen i paret har tatt seg tid til å formulere hensikt med treff og krav til kandidater. Så svarer folk bare med at arrangør skal melde dem. Hallo? I slike tilfeller setter man seg ned og tenker nøye gjennom flere ting. Møter jeg kravene? Hva kan jeg bidra med mht til parets ønsker? Deretter skriver man et utfyllende svar på annonsen. Et godt svar betyr for eksempel at man presenterer seg bredt, både med hensyn til personlige og erfaringsmessige egenskaper som er relevante for annonsens spesifikasjoner. Man ber ikke om at arrangøren må bruke ytterligere tid på å hale informasjon ut av interreserte.

 

Jeg håper hjertesukket kan være forumet gunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...