Gå til innhold

Hemliga möten


Danky

Anbefalte innlegg

Det började med att cucken hälsade på mig här på forumet. Vi kom överens om att vi skulle träffas alla tre noen gång nästa uka kanske.. Jag hade numret till båda och när jag fredag kväll här i troms ringde fruen hans så svarade hon :)

 

cucken vart borta med jobb och skulle inte komma hem förens seint på tisdag kväll

 

Vi bestämde oss för att ses en snabbis ändå, eftersom vi båda tyckte att det föltes så naturligt å bra å snacka. men inget mer än en klen och prat.

 

 

Det var första gången jag kom inne i henne. Haha. Jag visste att jag skulle få henne till att Göte ka eg vill med densamme eg såg att hon var undergiven/kåt på mig.

 

Vi har kommigt överens hon och jag att jag får göra det när jag vill.

 

Jag har planer på att göra henne till min bdsm puppy. Vurderer även å låta cucken veta litt mer än ka han vet nu (men icke att vi kör utan kondom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...