Gå til innhold

Vi som ronker


litentiss

Anbefalte innlegg

Ronkerestriksjoner bør absolutt på plass for oss cucks som sitter og napper i de små guttetissene våre.

Kanskje det kan lages en system der vi må legge inn en søknad om å runke og sprute.

 

Ja det er sant. Kanskje vi kan lage et søknadssystem hvor vi må godkjennes før selve ronkingen tar til. Det vil jo kreve litt byråkrati å få til kanskje, men det er sikkert mulig å gjennomføre.

Når man ser hva byråkratiet og UDI osv i Norge ellers gjør, bør dette være ganske enkelt....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hotwifene ville satt pris å få beskjed når det runkes etter bildene deres. Hadde det vært mulig, kunne man ha postet bilde av runkingen. På den måten kunne hotwifene tatt kontakt med Bulls og fått ledd litt av cucks med små tisser.

 

Jeg pleier å spørre hotwifene om tillatelse før jeg ronker. Det er slik jeg er oppdratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg tror hotwifene ville satt pris å få beskjed når det runkes etter bildene deres. Hadde det vært mulig, kunne man ha postet bilde av runkingen. På den måten kunne hotwifene tatt kontakt med Bulls og fått ledd litt av cucks med små tisser.

 

Hva hvis hotwifene er opptatt? Det er jo ikke alltid de har tid til å svare på om vi kan ronke osv, de er jo ikke logget på 24/7.

Må vi ha positivt svar for å kunne ronke til bildene deres?

Og når man er ordentlig kåt, så har man jo ikke tid til å vente så lenge på svar heller....

Det er litt av et dilemma dette.

Jeg pleier å ta en avgjørelse ut ifra skjønn hvis det ikke er noe klart svar fra Hotwifen. I avgjørelsen av skjønnet tillegges vekt om hva jeg mest sannsynlig tror Hotwifen ville ønsket osv....Problemet med skjønnsavgjørelser er jo at de alltid har en viss usikkerhet knyttet til seg.

 

Så jeg kan faktisk risikere at jeg har ronket uten en reell tillatelse fra en Hotwife. Og det er jo litt kvinnediskriminerende egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...