Gå til innhold

Beruset Cuckold


Stvgmann

Anbefalte innlegg

Jeg har mailet og pratet med en cuckold en god stund. Han forteller om sin nydelige kone,sender sågar bilder uten å vise ansiktet. Bildene er nøytrale hvor hun har klær men allikevel ser jeg tydelig at det er en herlig kvinne han har. I tillegg forteller han intime detaljer om henne. Vi har god dialog hvor han forteller at han tenner på tanken av å se henne bli tatt av en annen mann.

Etterhvert blir vi enig om treff hjemme hos dem. Årsaken til at treffet skal skje der er at hun da vil føle seg tryggere i hjemlige omgivelser,et argument jeg er mer enn villig til å godta.

Så står jeg da endelig utenfor døra med en spenning i kroppen som har hatt tid å utvikle seg.Ringer på og blir meget overrasket da han åpner. Selv om det er tidlig kveld er han tydelig beruset,såpass at han snøvler og sjangler på vei inn. Vel inne i stue blir jeg møtt av neste overaskelse.Hun vet tydelig ikke at han har invitert bull uten at det sies direkte så sanser jeg det.

Hun har ikke pyntet seg til treff men er kledd i jeans og en fin flerfarget topp. Hun byr på kaffe mens han byr på Cognac noe jeg avslår siden jeg kjører.

Kaffen er god den og med litt mørk sjokolade til går praten greit uten å komme til hvorfor jeg er bedt.En liten time senere er det kveld for han idet han sovner på sofaen.Hun spør om jeg vil hjelpe henne å få han i seng og det blir til at vi tar gubben mellom oss og geleider han i seng.

Etterpå vil hun vite hvorfor han har invitert meg. Jeg ser ingen grunn å prøve å dekke over så jeg sier rett ut han ønsker å se henne få fremmed og at det er årsaken til at jeg er kommet. Nå vil hun vite hvordan dette har kommet opp så jeg forteller at vi har utvekslet saken i flere måneder. Jasså så det har han sier hun samtidig som jeg ser blikket hennes endre karakter.

Hun reiser seg opp for å hente mer kaffe og jeg ser hun vrikker mer på den deilige stussen nå.Vel tilbake setter hun seg og på i en mer utfordrende måte. Hun sier: vi får vel gi han den opplevelsen da. Her er dama som tar initiativ tenker jeg.

Hun reiser seg opp og sier kom. Vi går inn på soverommet hvor gubben sover og drar han slik at hodet ligger på sengekanten.

Knepper så opp blusen og frem kommer en bh som tydeligvis støtter et par bryster godt over gjennomsnittet. Jeg går frem og trekker henne inntil meg og løsner bh en bak samtidig som jeg kjenner at hun er igang med å løsne belteremmen min.Jeg stryker hennes deilige bryster og kjenner hun drar ned jeansen min og lårer den så det bare er å tråkke ut av den.Drar henne opp og får fart i å fjerne hennes jeans og er frekk og drar trusa av samtidig. Lar hånda gli rett opp i musa som allerede er god og våt.

Hun trekker ned bokseren og frem kommer min harde kuk som er så kåt nå at det kommer blanke dråper ut. Hun drar den ømt sakte opp og ned,holder den ned litt så kukhodet strutter og eser ekstra opp.Hun puster tungt nå og er helt klar idet hun plutselig snur seg rundt og kryper opp i senga over gubben slik at hodet hans peker rett opp i musa.

Ta meg. Jeg kjører kuken i henne bakfra.Det er så herlig å kjenne den deilige fitta rundt kuken og jeg glir inn i ekstase og tar henne hardere og hardere. Hun stønner frem kåtlyder som bare ei villig dame kan. Nå må han da våkne tenker jeg mens jeg gir henne kraftige jokk i raskere og raskere tempo til jeg kjenner at her kommer det. Hun har allerede ropt det går to ganger når jeg stømmer frem at det gåååår og trykker den i bunns i henne og lar den ejakulere støtvis opp i musa,kjenner hennes komme samtidig når hun vibrerer rundt kuken.

Trekker den sakte ut av henne og vel ute kommer satsen rennende og dryppe ned i ansiktet av gubben som nå ligger med vidåpne øyne og ser rett opp i sin kones nypulte fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Må si meg enig i at klare avtaler er det beste og i en perfekt verden er det kanskje sånn. Når det er mennesker innvolvert skjer ofte det uventede.

Jeg hadde kontakt med mannen i lang tid før og vi pratet om det meste. Det var han som tok initiativ og klart ga uttrykk for å ønske å oppleve å se kona bli tatt av en annen mann. Hun var tilbakeholden og ville egentlig ikke si klart at dette ønsket hun også. Har opplevd flere damer som er tilbakeholden med å gi klart uttrykk for å si rett ut at hun ønsker fremmed og ender opp som den mest aktive når sjansen byr seg. Skal ikke spekulere i hvorfor det er sånn bare antyde det kanskje er en forsvarsmekanisme og en måte å ha kontroll på situasjonen samt mulighet å stoppe hvis hun føler seg ubekvem.

Tilbake til min gode venn som endte opp beruset. Årsaken forklart senere den natten. De hadde fin middag med vin og det hele på forhånd. Hun ville ikke ha mer enn en liten smak av vinen fordi hun var sugen på kuk og synes det er best uten kunstig stimulans. Ble derfor mer vin enn planlagt på han. Når han senere tok et par cocnac for å roe ned gikk det galt for en som ikke er vant med alkohol i det daglige.

Kan forsikre at han er en real grei kar og de er et herlig ektepar som jeg fortsatt har kontakt med. Har besøkt dem senere og nå er det kona som er det mest aktive når vi treffes,en riktig hot wife har hun blitt. Ja har endog hatt henne med på tur alene. Hun ringer ham slik at han får høre henne bli pult.

Det triste er at de flytter utenlands i September så da er det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...