Mankell-78 Skrevet 2. november 2015 Share Skrevet 2. november 2015 Hei. Hva slags erfaringer og fantasier har fruene her inne? Starter en tråd der jeg håper dere vil fortelle om cuckold-fantasiene, eller erfaringene deres. Hva er din store cuckold-fantasi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 2. november 2015 Share Skrevet 2. november 2015 Fint initiativ dette. Men om du går inn på "Forum", videre til "Historier og fantasier", så finner du "Kvinnens bekjennelser" Der finner du litt av det samme som du ber om i din nye tråd. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 2. november 2015 Forfatter Share Skrevet 2. november 2015 Så den først nå. Om ingen har lyst å skrive her kan sikkert en Mod slette tråden, eller bare la den falle... Men det skrives ikke mye på forumet her så det kan jo ta sin tid:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nytes Skrevet 2. november 2015 Share Skrevet 2. november 2015 Synes det var en god ide jeg Går da fint an å starte noen nye tråder her, som du sier det er jo ganske dødt. For meg er vel cuckoldsiden av det at jeg synes det er tennende å sende bilder og filmsnutter hjem til mannen når jeg er på vift og nyter en som kan virkelig kan gi meg tilfredstillelse. Og jeg vet mannen min også tenner og liker å få bilder svært godt. Sånn for egen del kjenner jeg at fantasier endrer seg i takt med erfaringene jeg har fått. Jeg er nok både mer krevende og klar på hva jeg ønsker av en sexpartner nå enn for bare et år siden. Kunne sikkert delt noen erfaringer også, men da må det igjennom godkjenningsprosessen først Så kan komme tilbake med det om det er noe ønske. -fruNytes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 2. november 2015 Share Skrevet 2. november 2015 Fint initiativ Mankell! Hyggelig at noen starter tråder og bidrar på forumet! Flytter denne over til "Kvinnens bekjennelser" og ser frem til erfaringer og fantasier fra fruene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 2. november 2015 Share Skrevet 2. november 2015 Likter ideen med tråden. Kan bli mer kortfattet og rett på sak her enn de novelle lignende trådene på "kvinenes bekjennelser". Håper Kvinnene her inne åpner seg litt og forteller Trenger ikke være lange avhandlinger:) Tyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badwifey78 Skrevet 27. desember 2015 Share Skrevet 27. desember 2015 Jeg liker spenninga med det å møte noen nye..de deilige, første gangene da alt er nytt, og en blir kjent med hverandre. Og så elsker jeg å komme hjem til en desperat kåt mann som har fått bilder og film av hvordan jeg nyter en annen;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.