Gå til innhold

Nytt medlem og positivt overrasket


Gentleman1965

Anbefalte innlegg

Ønsker kun å uttrykke at jeg synes medlemmene her, altså dere, både virker seriøse og oppegående. Uten å være noen "gjenganger" på ulike nettsteder, har jeg vært så heldig å truffet endel par som i større eller mindre grad har praktisert cuckolding. Første gang jeg opplevde å få ta en annen manns kone var allerede på russetur til Spania. Jeg ble hekta der og da, men det er kun de siste 15 årene jeg har hatt bevisst forhold til det å være Bull. I nesten syv år har jeg vært fast Bull for et par, og er ganske sikker på at mannen er medlem her. Forholdet begynte som et hotellmøte for trekant, med mannen som den drivende parten. Over tid har forholdet utviklet seg og kvinnen definerer seg som hotwife og nyter at cuckolden rengjør både meg og henne etter at jeg har tatt henne. Forrige gang jeg var på besøk, overnattet jeg i ektesengen mens han sov på gjesterommet. Han gikk til sengs god og mett og fikk også en proteinrik frokost.

 

Sykdom gjør at de ikke er i modus for treff, og i samråd med disse, håper jeg nå på kontakt med et par herifra. I det minste gleder jeg meg til å bli litt kjent med andre likesinnete.

 

Hilsen en Bull og Gentleman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...