silverado Skrevet 7. oktober 2015 Share Skrevet 7. oktober 2015 Nå har jeg å fruen kikket litt rundt på profiler for å finne aktuelle sexpartnere. Det som overrasker oss er kvaliteten på bildene. Føler mange kunne lagt litt mer arbeid i dem. Jeg vet ikke hvordan flertallet av damene tenker her inne, men et teknisk dårlig, fantasiløst bilde av penis med buksa på knærne pirrer iallefall ikke min frue Men det er kanskje sånn folk vil ha det, hva vet jeg.. Hva mener andre fruer her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nytes Skrevet 7. oktober 2015 Share Skrevet 7. oktober 2015 Helt enig. Mange teknisk dårlige bilder her, det er ikke så mye som skal til før mange av de hadde fremstått som litt mer tennende og delikate. Men det som er verre er jo de som stjeler bilder fra nett, eller ikke gidder fylle ut sin egen profil engang med bilde og tekst. Heller et dårlig bilde enn ikke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverado Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Share Skrevet 8. oktober 2015 Hehe.. Er enig med deg i avslutningen der. Jeg tror det er mange hyggelige og sexy menn som går glipp av muligheter pga "dårlig" profil. Ut i fra vår lille erfaring så blir det til at du må skrive mye med mange for å finne ut om dette er personen du er på jakt etter. Så må det mases om bilder.. Får dårlig samvittighet overfor bull'ene siden du involverer deg så mye før du får den infoen som kunne stått på profilen.. Skaper falske forhåpninger på en måte. Men-men, de er sikkert fornøyd med å ha det slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvejenta Skrevet 18. oktober 2015 Share Skrevet 18. oktober 2015 Det hadde vært fint om de tok litt mer delikate bilder av sin penis, med bedre belysning og alt som hører til for å få bedre bilder. Det blir også litt for mye med 20 bilder i samme serie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slaphand Skrevet 18. oktober 2015 Share Skrevet 18. oktober 2015 Et spørsmål. Er det bilder av penis som gjelder? Har ofte fårr tilbakemelding at sånne bilder ikke er sexy, og at de fleste kviner ikke liker det. Hva vil dere ha, damer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badwifey78 Skrevet 27. oktober 2015 Share Skrevet 27. oktober 2015 Jeg vil heller ha bilder av kropp enn kuk.. Synes ikke noe om å åpne en melding å få en kuk rett i trynet før jeg i det hele tatt har fått et hei. Kanskje kommer kommentaren treff eller knulle i etterkant.. Ikke pirrende i det hele tatt..(gjelder kanskje mer Gaysir enn her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.