Gå til innhold

Gutta bør legge litt sjel i bildene.


silverado

Anbefalte innlegg

Nå har jeg å fruen kikket litt rundt på profiler for å finne aktuelle sexpartnere. Det som overrasker oss er kvaliteten på bildene. Føler mange kunne lagt litt mer arbeid i dem. Jeg vet ikke hvordan flertallet av damene tenker her inne, men et teknisk dårlig, fantasiløst bilde av penis med buksa på knærne pirrer iallefall ikke min frue :) Men det er kanskje sånn folk vil ha det, hva vet jeg.. Hva mener andre fruer her inne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Mange teknisk dårlige bilder her, det er ikke så mye som skal til før mange av de hadde fremstått som litt mer tennende og delikate.

 

Men det som er verre er jo de som stjeler bilder fra nett, eller ikke gidder fylle ut sin egen profil engang med bilde og tekst.

Heller et dårlig bilde enn ikke noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er enig med deg i avslutningen der. Jeg tror det er mange hyggelige og sexy menn som går glipp av muligheter pga "dårlig" profil. Ut i fra vår lille erfaring så blir det til at du må skrive mye med mange for å finne ut om dette er personen du er på jakt etter. Så må det mases om bilder.. Får dårlig samvittighet overfor bull'ene siden du involverer deg så mye før du får den infoen som kunne stått på profilen.. Skaper falske forhåpninger på en måte. Men-men, de er sikkert fornøyd med å ha det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg vil heller ha bilder av kropp enn kuk.. Synes ikke noe om å åpne en melding å få en kuk rett i trynet før jeg i det hele tatt har fått et hei. Kanskje kommer kommentaren treff eller knulle i etterkant.. Ikke pirrende i det hele tatt..(gjelder kanskje mer Gaysir enn her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...