Gå til innhold

Du vet du har en bra kone når....

TyrogFrøya

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
Gjest Curiousz123

Når hun teaser deg med alt hun har mens tissen er i bur, og du er så kåt at du bare vil sprenges. Til slutt er en buttplugg i rompa det eneste man får før man får et kyss på kinnet hvor hun derpå sier godnatt. Jaja får bare prøve å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
Otto skrev (På 23.6.2024 den 19.15):

….vi blar gjennom gamle bilder, fra før vi møttes, også sier hun..: Se her, hvor slank jeg er. Jeg var alltid slank i perioder hvor jeg hadde mye sex 😂

Er hun slank nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

….når hun lar seg bli knullet på sofaen av kompisen din mens du er på butikken. Og har som avtalt tent et lys på bordet, slik at jeg kan forstå hva som har skjedd….for han sitter jo der med et uskyldig smil 😁

Endret av Otto
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

….siste i dag. Like selvopplevd som de andre eksemplene.

….når samboeren din spør kompisen og meg, som ser på tv, om ingen har tenkt å vise henne noe oppmerksomhet? Og enden på visa er at kompisen knuller henne på sofaen, innenfor synsvidde, men jeg blir sittende 😁

Endret av Otto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…..når hun våkner og det første hun spør om er om overnattingsgjesten er våken? Da jeg svarer at jeg ikke vet stiger hun ut av sengen og går til gjesterommet. «Nå er han våken» sier hun da hun kommer tilbake. Og det er ikke vanskelig å forstå at hun er nypult.

• Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

….når hun følger gjesten ut i gangen, og jeg forstår at hun gir ham en avsugning til han spruter i munnen hennes……mens taxi står ute og venter.

Endret av Otto
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

….når hun foreslår og vi har en kveld med «sekvensiell knulling.» Først tar hun med gjesten opp til soverommet. Når han kommer ned er det min tur. Og deretter gjentar det hele seg en gang til. 

• Takk 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

….når hun ønsker å bli med for å plukke opp en som har knullet henne før. Da han setter seg i baksetet følger hun etter. Raskt blir et hardt lem omsluttet av en sugevillig munn, mens jeg kjører 😁

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

….når hun sitter på meg mens vår venn står på knær bak henne. Uten at noe blir sagt, men med en hjelpende hånd fra henne, trenger han inn i henne. Det tok meg noen sekunder for å skjønne at hun var fylt opp i begge hull for første gang. Jeg tror nok ikke han har knullet noen i rompa før, fordi han tok jo litt av…..bemerket hun etter at han dro.

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…når hun på torsdag kveld kommer nysminket ut fra badet, med et glass hvitvin i hånden,  for å hilse på vår venn som nettopp har ankommet. Jeg har gitt ham en øl, men den blir aldri drukket opp. Etter vekomstkysset knuller vi henne grundig i sofagruppen før vi går ut og spiser. Hun ble både desserten etter middagen og frokost dagen etterpå. 

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…når hun sier: «Skal jeg fortelle eller demonstrere hva som skjedde i går?». Jeg valgte demonstrere. Alltid fornøyelig å kunne tenke på at den opplevelsen jeg har akkurat nå, var det en annen som hadde i går. Det funker for meg, og hun er jo happy - så da er det ingen som klager 😁

Endret av Otto
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

….når vi blar gjennom noen profiler hvorpå hun utbryter: «Wow, han er flott!» Og noen dager senere tok hun i mot hans 22-23 cm (BBC) med den største glede.

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...