Ambivalent Skrevet 10. august 2019 Share Skrevet 10. august 2019 ....når hun plutselig sier; "Kjære, vet du hva som hadde vært utrolig sexy? At du "kapper strengen" (altså vasektomi)slik at når en annen mann knuller meg så vil du alltid tenke at han kan gjøre meg gravid mens du aldri vil kunne gjøre det" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frstadpar1 Skrevet 30. september 2019 Share Skrevet 30. september 2019 Har avtalt å knulle kjærestensin i morgen kveld mens hun sender bilder til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 5. oktober 2019 Share Skrevet 5. oktober 2019 -jeg hører henne si til elskeren når hun merker han er iferd med å komme (uten gummi): ja.. ja, kjenn det gode i kuken, kom i meg, la meg få det, sprut i meg, fylle meg med den deilige sæden din.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kufffen Skrevet 8. oktober 2019 Share Skrevet 8. oktober 2019 I consider, what is it very interesting theme. I suggest all to take part in discussion more actively. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Curiousz123 Skrevet 17. oktober 2019 Share Skrevet 17. oktober 2019 Når hun teaser deg med alt hun har mens tissen er i bur, og du er så kåt at du bare vil sprenges. Til slutt er en buttplugg i rompa det eneste man får før man får et kyss på kinnet hvor hun derpå sier godnatt. Jaja får bare prøve å sove... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 17. oktober 2019 Share Skrevet 17. oktober 2019 ... når hun kommanderer deg til å slikke henne ren etter at hun har blitt sprutet full av en kukk som er mye større enn din egen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balkanboy Skrevet 17. oktober 2019 Share Skrevet 17. oktober 2019 hun er fornøyd med møbler vi kjøpte i fjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 23. juni Share Skrevet 23. juni …..når din kone sender deg et bilde av sine nye negler, holdende rundt et lem som ikke er ditt, med billedtekst: Jeg stakk innom for å vise ham først 🙂 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 23. juni Share Skrevet 23. juni ….vi blar gjennom gamle bilder, fra før vi møttes, også sier hun..: Se her, hvor slank jeg er. Jeg var alltid slank i perioder hvor jeg hadde mye sex 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stvgman Skrevet 24. juni Share Skrevet 24. juni Otto skrev (På 23.6.2024 den 19.15): ….vi blar gjennom gamle bilder, fra før vi møttes, også sier hun..: Se her, hvor slank jeg er. Jeg var alltid slank i perioder hvor jeg hadde mye sex 😂 Er hun slank nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 24. juni Share Skrevet 24. juni Stvgman skrev (1 time siden): Er hun slank nå Hun holder seg godt 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stvgman Skrevet 24. juni Share Skrevet 24. juni Otto skrev (1 time siden): Hun holder seg godt 🙂 Deilig kone du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 26. august Share Skrevet 26. august Når du knuller din kjære i misjonærstillingen, og ansiktet hennes er fullt av sæd som ikke er din. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 26. august Share Skrevet 26. august (endret) ….når hun lar seg bli knullet på sofaen av kompisen din mens du er på butikken. Og har som avtalt tent et lys på bordet, slik at jeg kan forstå hva som har skjedd….for han sitter jo der med et uskyldig smil 😁 Endret 26. august av Otto 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 26. august Share Skrevet 26. august (endret) ….siste i dag. Like selvopplevd som de andre eksemplene. ….når samboeren din spør kompisen og meg, som ser på tv, om ingen har tenkt å vise henne noe oppmerksomhet? Og enden på visa er at kompisen knuller henne på sofaen, innenfor synsvidde, men jeg blir sittende 😁 Endret 26. august av Otto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 27. august Share Skrevet 27. august …..når hun våkner og det første hun spør om er om overnattingsgjesten er våken? Da jeg svarer at jeg ikke vet stiger hun ut av sengen og går til gjesterommet. «Nå er han våken» sier hun da hun kommer tilbake. Og det er ikke vanskelig å forstå at hun er nypult. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 27. august Share Skrevet 27. august (endret) ….når hun følger gjesten ut i gangen, og jeg forstår at hun gir ham en avsugning til han spruter i munnen hennes……mens taxi står ute og venter. Endret 27. august av Otto 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 28. august Share Skrevet 28. august … når vi sitter på restaurant og hun fører hånden til kompisen din under skjørtet slik at han kan kjenne at hun ikke har truser på. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 29. august Share Skrevet 29. august ….når hun foreslår og vi har en kveld med «sekvensiell knulling.» Først tar hun med gjesten opp til soverommet. Når han kommer ned er det min tur. Og deretter gjentar det hele seg en gang til. 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 29. august Share Skrevet 29. august (endret) ….når hun ønsker å bli med for å plukke opp en som har knullet henne før. Da han setter seg i baksetet følger hun etter. Raskt blir et hardt lem omsluttet av en sugevillig munn, mens jeg kjører 😁 Endret 29. august av Otto 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 30. august Share Skrevet 30. august ….når hun sier: «Han er fantastisk god til å slikke. Der har du faktisk noe å lære.» 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 30. august Share Skrevet 30. august (endret) ….når hun sitter på meg mens vår venn står på knær bak henne. Uten at noe blir sagt, men med en hjelpende hånd fra henne, trenger han inn i henne. Det tok meg noen sekunder for å skjønne at hun var fylt opp i begge hull for første gang. Jeg tror nok ikke han har knullet noen i rompa før, fordi han tok jo litt av…..bemerket hun etter at han dro. Endret 30. august av Otto 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 31. august Share Skrevet 31. august (endret) …når hun på torsdag kveld kommer nysminket ut fra badet, med et glass hvitvin i hånden, for å hilse på vår venn som nettopp har ankommet. Jeg har gitt ham en øl, men den blir aldri drukket opp. Etter vekomstkysset knuller vi henne grundig i sofagruppen før vi går ut og spiser. Hun ble både desserten etter middagen og frokost dagen etterpå. Endret 31. august av Otto 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 1. september Share Skrevet 1. september (endret) …når hun sier: «Skal jeg fortelle eller demonstrere hva som skjedde i går?». Jeg valgte demonstrere. Alltid fornøyelig å kunne tenke på at den opplevelsen jeg har akkurat nå, var det en annen som hadde i går. Det funker for meg, og hun er jo happy - så da er det ingen som klager 😁 Endret 1. september av Otto 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet 2. september Share Skrevet 2. september (endret) ….når vi blar gjennom noen profiler hvorpå hun utbryter: «Wow, han er flott!» Og noen dager senere tok hun i mot hans 22-23 cm (BBC) med den største glede. Endret 3. september av Otto 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.