Gå til innhold

Farris Bad


Kinky6

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen her med erfaringer ifra Spa avdelingen på Farris bad?

 

Sitter å planlegger treff med et par på Farris Bad i høst hvor vi ønsker å avtale treff med et par ekstra menn, eller kanskje et ekstra par. Aktuelle dager for oss er enten fredag eller lørdag. Ønsker å være nakne i spa avdelingen og bli nærmere kjent med folk der (som vi da har avtalt med på forhånd) for så etter hvert å forflytte oss til rommet. Samtidig viktig for oss å holde oss innenfor normal atferd og ikke å støte noen familier etc.

 

Har ikke vært på Farris Bad tidligere. Noen som har noen erfaringer med "flørt" i spa avdeling for så og forflytte seg videre til rommet? Noen erfaringer/råd å komme med? Hva er tillatt/ ikke tillatt? Og eventuelt hvilken dag av fredag eller lørdag egner seg best?

 

 

(PS: Dette er ikke noen kontakt annonse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for bra tilbakemeldinger!

Da ser det ut til at fredag/lørdag utgår... Litt mere utfordringer med å få til treff onsdager eller siste søndag, men helt klart noe vi vil prøve å få til.

 

Hvis vi får kabalen til å opp, kommer vi i såfall tilbake med egen kontaktannonse om dette blir aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boyfriend

Sist gang jeg sjekket opp ei dame der var på en onsdag, ble med henne hjem etterpå. Men er mange normale folk, samt gjester der også da, så hadde vel flaks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris bad på en onsdag høres jo spennende ut, men regner med det er en del steile naturister der som ikke synes nakenhet er sexy, som blir støtt av en ereksjon osv. Finnes desverre for mange av de folkene på sånne steder. Men er det mer en sexy setting der på onsdager så kunne det fristet og tatt en tur i en ferie uke eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sommersted i Stavern, og har vært ganske ofte i spa-avdelingen på Farris Bad.

Og jeg kan ikke si at jeg har sett, eller vært borti cuckoldrelaterte settinger, eller generelt erotiske settinger i den avdelingen.

Om man ikke ser på nakenhet som en erotisk setting.

Så jeg tror nok at de som reiser dit alene, eller som et enkelt par, uten avtale, på jakt etter en av de ovennevnte settingen blir rimelig skuffet.

Men om man avtaler med noen, så blir jo saken en annen. Selv om jeg vil tro at åpenlys tilnærming til en erotisk setting inne i avdelingen vil bli reagert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt.

Så om noen finner det spennende og erotisk med noen nakne mennesker i en badstue, har man kanskje litt igjen for å dra dit.

Men siden dette er en cuckold-side, trodde jeg at cuckold-settingen, med alle sine varianter var det man ønsket å oppsøke. (og det finner man meget skjeldent, eller aldri i spa-avdelingen på Farris Bad)

Nakenbading, nakenbadstue, nakensoling osv. finner man jo ganske enkelt om man googler "naturist", som vel har lite med cuckold-settingen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest Uregistrerte

Hei.

Jeg har vært på Farris 4-5 ganger (alene) og hvertfall 3 av dem opplevd erotiske hendelser både i kulpen, boblebadet og badstuene. Både hendelser mellom andre og med meg og andre. Virker derfor på meg at dette ikke er noe unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg si at du enten har vært veldig heldig, eller har et spesielt godt øye for å registrere slike erotiske hendelser.

Nå er jo Farris Bad et ganske typisk "kjærlighetshotell", og nei ikke uvanlig å se par både kysse, og holde rundt hverandre. Men det kvalifiserer ikke i mine øyne som spesielt erotisk, for andre enn det forelskede paret. Jeg har bare vært der rundt 25-30 ganger, så ikke sikkert at jeg har vært spesielt observant. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...