Badwifey78 Skrevet 30. august 2015 Share Skrevet 30. august 2015 Hei! Jeg er ene halvdelen av et lekent eventyrlystent par som er på utkikk etter en lekekamerat. Jeg sliter ut mannen, så han trenger litt avlastning:rolleyes: Jeg er av det bortskjemte slaget, så er litt kresen. Han må ha et godt utseende, bør være trent og være velutstyrt. Selv er jeg slank med rund, deilig rompe, store pupper og et rampete blikk. Mannen liker å se på, være med, få bilder og video. Vi bor på Sunnmøre og er ikke så mobile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 4. september 2015 Share Skrevet 4. september 2015 Velkommen! Flotte pirrende bilder! Håper dere finner dere til rette og finner en som kan avlaste mannen! PS: Anbefaler dere å legge inn kontaktannonse dersom dere er på søken om dagen. Flere som søker aktiv der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trekantmann26 Skrevet 20. oktober 2015 Share Skrevet 20. oktober 2015 Avlaster mannen din, gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.