Arctic Skrevet 19. august 2015 Share Skrevet 19. august 2015 Hei. Åpning av Sexhibition messa på Rockefeller I kveld... hmm.. Noen som skal?.. Kanskje man kunne arrangert det slik at man møttes på en eller annen spennende mate, diskre signal/tegn etc? Har gjort det før og kan anbefales, var direkte morsomt og ikke minst ....trivelig ;-) Mvh T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 19. august 2015 Share Skrevet 19. august 2015 Sexhibition er trivelig og moro det. En fin arena å treffe likesinnede på er det også. Desverre får ikke vi tatt turen i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 19. august 2015 Share Skrevet 19. august 2015 Blir vel bra trøkk på VIproom til helgen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LilleHubby Skrevet 20. august 2015 Share Skrevet 20. august 2015 Regner med at Fruen har på seg ankelkjede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 23. august 2015 Share Skrevet 23. august 2015 Regner med at Fruen har på seg ankelkjede Sexhibition 2015 er unnagjort. Ikke den beste Sexhibition på endel år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 24. august 2015 Forfatter Share Skrevet 24. august 2015 Enig Fruen, var ingen stor "høydare" synes jeg, mulig de bør gjøre litt "nytt" med programmet..og jeg kan ikke for det men synes de ikke lykkes helt med å skape entusiasme fra scenen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 25. august 2015 Share Skrevet 25. august 2015 Særlig showet på fredag, hvor de tok opp ei fra salen, ble nedtur.. Tenk så bra det kunne vært hvis hun hadde vært litt tøff - som de ba om! Nei, det er nok siste gang jeg betaler for å komme inn der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 25. august 2015 Share Skrevet 25. august 2015 Særlig showet på fredag, hvor de tok opp ei fra salen, ble nedtur.. Tenk så bra det kunne vært hvis hun hadde vært litt tøff - som de ba om! Nei, det er nok siste gang jeg betaler for å komme inn der.. Det ble litt bedre når hun andre tok over men enig det var en skikkelig nedtur når hun ikke turde gjøre det hun ble bedt om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.