eng Skrevet 15. mars 2011 Share Skrevet 15. mars 2011 Par på 23 og 35 år søker etter mann for sex med henne i Oslo i slutten av mars. Vi er nye på dette men gleder oss veldig. Hun er 175, møsrk, slank og en classy dame. Hun er dominernde i vårt fohold og han ser på eller deltar passivt. Ønsker å treffe en vellutstyrt herremann som kan tilfredsstille henne mens hennes mann er tilskuer.. Send oss en melding.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 15. mars 2011 Share Skrevet 15. mars 2011 Mann 38 her, velutstyrt....Ta kontakt om det er interessant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joystick Skrevet 21. mars 2011 Share Skrevet 21. mars 2011 Hvordan skal jeg kunne si nei takk til dette? Hun ser ut som en godbit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 21. mars 2011 Share Skrevet 21. mars 2011 ja dette sier vel alle gutta her inne ja til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik28 Skrevet 24. mars 2011 Share Skrevet 24. mars 2011 Hei, ung mann på 30 her som gjerne vil møte dere. Er ukomplisert og til å stole på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dressur Skrevet 27. mars 2011 Share Skrevet 27. mars 2011 Hei, jeg er en gift forretningsmann på 49 år. Har nylig avsluttet et forhold med min elskerinne på 24 år (moren hennes ringte min kone og sladret!). Dere skrev at hun er dominerende og det tenner jeg på. Har funnet ut at jeg er Switch (dominerende og underdanig). Liker lett SM og har egen ridepisk. Kunne tenkt meg at mannen blir beordret til å varme opp henne ved å slikke henne. Han ligger på magen med hode mellom bena hennes. Hun tar luggetak på han og klabber til han med flat hånd i ansiktet, mens jeg står bak og pisker han på rumpa med medbragt ridepisk, så han får røde hovne usymmetriske striper. Når hun er knulleklar, blir han dyttet bort og jeg knuller henne mens han ser på. Kontakt meg gjerne hvis dette er av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandefjordsmann Skrevet 23. september 2011 Share Skrevet 23. september 2011 (endret) Heisann! Mann på 36 fra Sandefjord her! 197 cm, 105 kg, lysblond, grønne øyne, barbert pikk på 20 / 16 cm som spruter mye og holder flere utløsninger. Har erfaring som bull med 3 par tidligere opp igjennom årene. Har utrolig lyst til å bli bedre kjent med dere! Ta kontakt ved å sende mail til [Mail fjernet av mod! LES REGLENE! ] ;o) Håper å høre fra dere! Endret 23. september 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuggi Skrevet 23. september 2011 Share Skrevet 23. september 2011 skrik ut hvis dere er interessert jeg er her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 23. september 2011 Share Skrevet 23. september 2011 i slutten av Mars...?!?...er dere så lett lurte her inne..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.