Gå til innhold

Ung, slank og vellutstyrt?


eng

Anbefalte innlegg

Par på 23 og 35 år søker etter mann for sex med henne i Oslo i slutten av mars. Vi er nye på dette men gleder oss veldig. Hun er 175, møsrk, slank og en classy dame. Hun er dominernde i vårt fohold og han ser på eller deltar passivt.

Ønsker å treffe en vellutstyrt herremann som kan tilfredsstille henne mens hennes mann er tilskuer..

Send oss en melding..

2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en gift forretningsmann på 49 år. Har nylig avsluttet et forhold med min elskerinne på 24 år (moren hennes ringte min kone og sladret!). Dere skrev at hun er dominerende og det tenner jeg på. Har funnet ut at jeg er Switch (dominerende og underdanig). Liker lett SM og har egen ridepisk. Kunne tenkt meg at mannen blir beordret til å varme opp henne ved å slikke henne. Han ligger på magen med hode mellom bena hennes. Hun tar luggetak på han og klabber til han med flat hånd i ansiktet, mens jeg står bak og pisker han på rumpa med medbragt ridepisk, så han får røde hovne usymmetriske striper. Når hun er knulleklar, blir han dyttet bort og jeg knuller henne mens han ser på. Kontakt meg gjerne hvis dette er av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Heisann! Mann på 36 fra Sandefjord her! 197 cm, 105 kg, lysblond, grønne øyne, barbert pikk på 20 / 16 cm som spruter mye og holder flere utløsninger. Har erfaring som bull med 3 par tidligere opp igjennom årene. Har utrolig lyst til å bli bedre kjent med dere! Ta kontakt ved å sende mail til [Mail fjernet av mod! LES REGLENE! :)] ;o) Håper å høre fra dere!

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...