Gå til innhold

Den korte reisen


iorna

Anbefalte innlegg

Dette er altså min sanne historie som skjer akkurat nå denne helgen som det blir lagt ut her :-)

 

HAN tenner på at jeg har heftig sex med andre.

Han elsker å se på det, tenke på det, høre på det, vite at jeg gjør det uten å vite helt hva som skjer, og vite at jeg nyter uten at han er tilstedet.

Han er min mann og jeg elsker ham!

Han sier at hans største nytelse er at jeg har det sinnsykt digg seksuelt, og jeg vet at han snakker sant.

Han lar meg, og oppfordrer meg til å ha elskere. Jo fler jo bedre.

 

Jeg skal til en elsker nå!

Det sitrer i kroppen ved tanken på det som skal komme . . . .

 

Jeg tar bussen og går av på stasjonen. Elskeren min møter meg.

Han kysser meg, og jeg kjenner at jeg blir våt :-)

Jeg ser lysten i blikket hans.

Han tar på rumpa mi og hånden glir inn mellom lårene . . . . mmmm

Veien hjem til ham er kort, men vi stopper stadig og kysser og koser med hverandre,Jeg tar på pikken hans utenpå klærne og kjenner at han er steinhard.

Jeg gleder meg vanvittig til vi kommer hjem til ham.

 

Vi kommer inn hos ham. Han ser på meg et kort øyeblikk, før han begynner å kle av meg. Yttertøy og så alt det andre . . .

Jeg står naken foran ham.

Han bøyer seg ned og begynner å slikke meg . . . langs innsiden av lårene . . . og så opp mellom bena!!!

Det sitrer i kroppen og jeg kjenner at jeg er varm og våt mellom beina, og han fører hånden inn mellom beina mine og frem og tilbake over klitoris.

Jeg spruter voldsomt og kommer . . det er så deilig å kjenne hånda hans ta på meg der.

 

Jeg tar tak i bukselinningen hans og fikler opp knappene. Drar av ham buksa og tar den deilig svære pikken hans i munnen.

Jeg suger ham og kjenner den vokser og blir steinhard i munnen min.

 

Mobilen min sier pip pip, jeg ser på ham og han nikker.

Sms: "ta for deg elskede. Gjør alt du vil . . . elsker deg"

 

Jeg viser ham den, han smiler og ber meg hilse.

 

 

Ja jeg vet jeg er heldig. En av svært få kvinner som kan leve ut lystene mine med "velsignelse" fra en flott kjæreste!

 

Jeg melder min elskede og sier at går på soverommet nå og blir ikke tilgjengelig på endel timer.

 

Elskeren min leier meg inn på soverommet, kaster meg ned på senga .. kysser meg som en gal fra nederst til øverst.

Når han når munnen min, kjenner jag at han trenger hardt inn i meg. Det er voldsomt sterkt, med en heftighet som tar pusten fra meg.

Han TAR meg . . .tar meg til himmels.

 

Jeg ringer min elskede etterpå. Jeg er varm i stemmen og han vet jeg har hatt det deilig.

 

Jeg føres forsiktig på ny inn på soverommet. Jeg kan se, lukte, kjenne på ham at han vil ha mere NÅ!

Jeg vil også ha mere, mye mere. Dette er bare starten på en deilig helg.

Han puser på magen min, så ryggen, rumpa, nakken, inn mellom lårene.

Jeg legger ham på ryggenog stryker ham over bryst, nakke og lår. først snilt så "sexy".

Ser at han blir stiv igjen og leker rundt pikken hans.

Hen er sinnsykt hard, og svær!

Jeg skrever over ham og setter meg ned på ham og kjenner en dunkende hard pikk gli opp i meg.

Jeg rir ham inn i nytelsen.

Spruter over ham, tar ham, knuller ham, skriker til ham i nytelse.

Han vrir meg plutselig rundt og trenger voldsomt inn i meg bakfra.

Knuller meg vilt og rått og kommer i meg med en heftighet som får meg til å fryse på ryggen av nytelse og velbehag.

 

Jeg snakker med min elskede etterpå. Forteller alt som har skjedd, at han igjen har sprutet i meg selv om jeg ikke bruker prevensjon. Klarer bare ikke la være. Han elsker det.

 

Dette bare fortsetter hele helgen, spiser litt innimellom, sover litt, våkner knuller igjen igjen og igjen.

 

Jeg bare må ha ham hele tiden. hele tiden . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk SMS fra henne nå i morges:

 

"har vært i himmelen i natt! kommet og kommet . . . vi har nesten ikke sovet, skal sove litt nå. Bare en liten runde til tror jeg.

Han stopper ikke :-) ikke jeg heller, hehe. . . . dette er såå vanedannende, jeg bare må ha mer av ham. så svær og steinhard. elsker deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er gått mange timer og ikke hørt noe som helst på 10 timer. Det betyr vel at de er opptatt med sitt :-)

Om de kommer seg ut av sengen idag i det hele tatt og jeg får høre noe så skal jeg legge det ut her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sms kl 10:00:

Elskede, det har skjedd så mye. . . Vi hadde en deilig dag i går med masse sex :-)

Gikk på byen i går kveld og traff mange hyggelige mennesker. Ble nach her hos ham, vi ble alle ganske fulle og nakne . . . . :-)

Skjedde mye, jeg var sinnsykt kåt og ville bare ha masse og det fikk jeg . . . skal fortelle alt når jeg kommer hjem.

Veldig sliten i dag, og litt sår :-( tror aldri jeg har hatt så deilig sex noengang elskede. og med sååå mange samtidig. elsker deg grenseløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt: Hun kom hjem og vi hadde århundrets sex, mens hun fortalte hvordan hun ble pirret av mengder av hender, pikker og tunger overalt på henne.Dette tennte meg (og henne) så jeg gikk helt av skaftet og knullet henne sinnsykt rått. Første gang i livet fikk hun serieorgasmer . . . bort 20 stk på 5 min. og vi kolapset fullstendig etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå sitter hun på toget igjen. På vei til superelskern.

Igår var hun nesten ikke tilsnakkelig, det var sms'er hele tiden og hun var distrahert og kåt.

Egentlig skulle hun ikke vært der før neste uke, men klarte ikke la være.

Jeg har opplevd henne med diverse elskere, men aldri noe som likner dette. :-)

Jeg skal oppdatere dette etterhvert som jeg hører noe, OM jeg hører noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...