Gå til innhold

Diskusjonstråd


Mankell-78

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kan diskutere denne sidens innhold.

Jeg var så dum at jeg skrev litt negativt om aktivitetsnivået på denne siden på en annen tråd, og det ble pepper på chatten:)

Fikk da hvertfall noen å chatte med litt:) Haha

Var flere som synes jeg legger meg opp i ting jeg ikke har noe med og to hyggelige som var enige med meg:)

 

Jeg har full forståelse av at ikke alle liker å dele og skrive om alt som skjer i sexlivet dems, men når noen f.eks. starter en tråd om et eller annet som skal skje (sier A) så synes jeg de kan følge opp med en liten rapport (si B).

Det skal veldig lite til for at denne siden skal bli et sted som faktisk er vært å betale for.

Litt mer aktivitet på forumene, litt mer cuckold relaterte bilder, så vil mye være gjort er min mening.

 

Men kanskje er det jeg som har misforstått og at dette er en side for bildekommentering og privatchat for det mestet?

 

Er det noen som har noen tanker og ideer?

 

Takk T&F som gjorde meg oppmerksom på at chat ikke virker på alle mobiler og nettbrett.

Jeg er erfaren som bull, men ny på siden og tar mot tips med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk. :-)

Bedreviter faktisk.

Jeg har blitt kalt både cocky, og kjepphøy fra før. Men nå bedreviter. :-)

Jeg har null behov for å profilere meg her inne, og deler kun av den enkle grunn som du etterlyser, nemlig for at det skal være litt aktivitet her inne.

Men det er ganske tydelig at om man faktisk lykkes i å treffe par her inne, så virker det på meg at det oppstår en viss misunnelse fra en del mennesker.

Så beklager at jeg deler, beklager at jeg kommenterer, og beklager at jeg faktisk har lykkes med å treffe ganske mange her inne.

Det skal jeg selvfølgelig ikke dele heretter.

Lykke til med ditt kommende, og fremtidige treff.

Hilsen bedreviteren. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nærtagen? Må jo kalle deg bedreviter når du skriver som du gjør.

Men når du fortsetter som du nå gjør viser du deg å være som en unge i tillegg.

Jeg er nok ikke misunnelig på deg på noen som helst måte.

Når du angriper meg, med ting du faktisk ikke har noen som helt anledning til å vite noe om må du regne med at du får svar tilbake uten å føle deg såret. (snufs)

En såpass stor mann som det ser ut som du er, hvert fall fysiskt, bør tåle såpass.

Eller er du bare høy på deg selv og blir lei deg når noen glemmer å forgude deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hva skal man svare på dette. :-)

Har jeg angrepet deg her inne????

Huff da.... Det beklager jeg virkelig.

Blir jo litt satt ut av dine forsøk på å analysere meg, men tror ikke du skal bruke så mye tid og energi på det. :-)

Tror jeg lar denne tråden gå sin gang og ser veldig frem til å lese om dine treff og erfaringer her i fremtiden. :-)

Ha en aldeles strålende lørdag videre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig frem til å slippe å lese mer av det du prøver å skrive.

Virker som fingrene jobber fortere enn hjernen.

Eller har du ikke kontroll?

Gidder ikke ønske deg noen fin kveld heller for jeg synes du er en klovn, og klovner liker jeg ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å svare på denne tråden, siden jeg bad TS lage egen tråd om temaet. Skal prøve å ikke bidra så mye i cockfighten, selv om den i seg selv kanskje illustrerer noe av problemstillingen.

 

Det er nok mange som har tanker og ideer om aktivitetsnivået. Å se litt i historikk på siden viser at det er flere enn TS som har vært forundret over det.

 

Jeg tror det er ganske mange årsaker. Men vil først si at brukerne på denne siden er gjennomgående mer voksne og erfarne enn tilfellet er på de fleste sexrelaterte nettsteder. Så det i seg selv betyr kanskje at de fleste ikke har "behov" for å diskutere det opp og i mente?

 

Cuckolding er en liten sjanger, og selv blant medlemmene her er det nok ganske få som er helt hardcore. De fleste har det som et krydder ved siden av andre aktiviteter, som swinging eller bdsm. Det å profilere seg hardt innafor cuckold sitter derfor litt inne hos mange, tror jeg.

 

Ellers gjelder de samme årsakene som andre steder, at folk er redde for å si dumme ting, redde for å røpe konfidensielle detaljer ved en glipp og så videre. Folk verner om privatlivet sitt og andres. Når brukergruppen da er mye tynnere enn på andre nettsider, så blir også aktivitetsnivået lavere.

 

Som på andre sider er det også sånn at særlig par og damer som stikker seg litt frem får veldig mye henvendelser, også en del ubeghagelige. Derfor er damer og par generelt mer tilbakeholdne. De orker ikke så mye mas som det genererer å være aktive.

 

Selv liker jeg egentlig å diskutere både cuckolding og tilstøtende tematikk, så hvorfor er ikke jeg mer aktiv på forumet? Litt grunnene over. Dessuten føler jeg noen ganger at jeg ikke passer inn i rammene som bull, men det er nok egentlig feil av meg. Er vel få som passer helt til verken "arketypen" bull, hotwife eller cuck?

Sarkasme er kanskje en uheldig debatt-teknikk, siden det ofte setter motdebattanten i et dårlig lys. Det resulterer gjerne enten i at man får piggene ut eller at det blir tyst. Tror man ser eksempler på begge deler her på siden.

Så jeg tror noen av oss kanskje bør bidra mere for å holde siden levende. Drite litt i janteloven, og gi litt av seg selv. Mens andre kanskje må tenke over måten vi opptrer på i møtet med de få som faktisk gjør et forsøk, selv om forsøkene kanskje ikke alltid er det man selv ville postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syens denne Mankell er et svært lite hyggelig innslag på denne siden og foreslår at det vurderes fra Admin å fjerne han......

 

Hvorfor det? Fordi han gir svar på tiltale? Han har jo rett i det han skriver.

Selv om noen har stor tiss, må noen tåle at ikke alle er enige med han og bøyer seg i støvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel ingenting med stor eller liten tiss å gjøre, men heller på måten man ordlegger seg i innleggene over her. Hadde vært hyggelig med en side hvor man omtaler hverandre med et snev av respekt selv om man har ulike meninger......

Med det melder også vi oss ut av denne diskusjonen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har läst i tråden och vill flika in med några saker.

 

Aktiviteten på detta forum kanske inte till 110% sker i forumet, mycket sker i det "dolda" så att säga, chatten och meddelandefunktionen. Man tittar på bilder och läser presentationer. Finner man någon som är intressant då tar man kontakt.

 

Det är också så att precis som på många andra community att det finns en "alfahanne" som får ryggdunkar, en som alla backar upp i både mot och meddvind, oavsett om man håller med honom eller inte. Har man många bilder i sitt album, haft sex med många par och en bra presentation, ja då blir man respekterad, så enkelt är det. Det är bara att gilla läget. Man kan vara ett rövhål utanför cybervärlden men på cybervärlden uppfattas som en annan. Simple as that!

 

Men TS måste fortfarande få försvara sig, inte sant? Om någon skriver till honom ska han väl få svara och inte bara krypa undan och tacka för sig?

 

One point :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg ikke overrasket???

Overrasket over denne diskusjonen, og TF sine kommentarer?

En liten oppsummering burde kanskje være på sin plass.

Trådstarter kritisere både denne siden, og et medlem som ikke fulgte opp en tråd han hadde startet.

Han står frem som en "erfaren bull" (hans egne ord), og har da sikkert en god del erfaring med å møte par, HW's og andre kvinner.

Hvorfor da ikke dele sine erfaringer, og eventuelle bilder fra treff når han går såpass høyt ut ift. å kritisere forumet, og andre medlemmer.

Han føler seg "angrepet" for at jeg kommer med en kommentar om å følge opp en gjestemelding, og svarer med å kalle meg for "bedreviter"/"klovn" og annet vås. Og T/F henger seg på, og supplerer med "stor tiss-prat" Himmel.

Som jeg har skrevet før. Jeg har hverken behov for å "selge meg", eller profilere meg her inne for å komme i kontakt med par/HW's, eller kvinner her inne. Jeg deler, som nevnt tidligere, kun for å få litt aktivitet på denne siden, og for at jeg stort sett har fått hyggelige tilbakemeldinger.

Så jeg håper at vi få som faktisk deler noe annet en billedkommentarer som; "deilig rumpe" "deilig fitte" "lyst til å knulle deg" "plass til en til" osv. kan fortsette med det, uten å bli kalt for både det ene og det andre.

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Fordi han gir svar på tiltale? Han har jo rett i det han skriver.

Selv om noen har stor tiss, må noen tåle at ikke alle er enige med han og bøyer seg i støvet.

 

Jeg trekker tilbake "stor tiss", som var veldig fjosete skrevet, og bytter det med "stort ego". Det er nok mye mer riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke synes at jeg er noe særlig, skjønner jeg ikke at du til stadighet er innom profilen min.

Og du har i en PM til meg presentert deg som moderator.

Hvorfor da denne pubertale måten å ytre deg på?

Trodde en moderator burde være noe avmålt i sine kommentarer, og nettopp moderere slike innlegg som du selv skriver.

Om jeg mener noe negativt om deg, eller andre her inne, holder jeg da det for meg selv, isteden å publisere det her.

Hva du mener om mitt "ego" kunne vel ikke brydd meg særlig mindre, og å såre meg, er du ekstremt langt unna å kunne klare. :-)

Ha en fortsatt nydelig søndagskveld, så får jeg bruke tiden min på å snakke med den fantastiske HW'en jeg skal møte imorgen kveld.

Oppdatering og bilder vil komme, men det er bare å styre unne for den som ikke liker det.

Nå er du/dere ihvertfall advart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens!

 

Er det på tide å rette fokus på hva trådstarter egentlig var ute etter da denne tråden ble startet?

 

Har noen noen tips, ideer eller tanker om hva som kan gjøre dette forumet mer spennende og skape mer aktivitet?

 

Viser til innleggene til "Grovpikk" og "Svenskbull".

 

Ha en flott søndagskveld videre!

-Frøya-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM ble sendt fra T og F sin profil, og der presenterte du deg som moderator.

Så nei, det er nok ingen løgn. (printscreen av meldingen kan selvsagt legges ut om ønskelig)

Om jeg noen gang skulle ha tatt kontakt med deg/dere, så må det i tilfelle være mange år siden, da spenningen styrte over tenningen, for du/dere er nok langt utenfor det jeg tenner på.

Men ja, la oss rette fokus mot å gjøre denne siden til et attraktivt sted å være, hvor vi fra nå av er hyggelige mot hverandre. :-)

Gleder meg til å se/lese om fremtidige treff. :-)

Fortsatt god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM ble sendt fra T og F sin profil, og der presenterte du deg som moderator.

Så nei, det er nok ingen løgn. (printscreen av meldingen kan selvsagt legges ut om ønskelig)

Om jeg noen gang skulle ha tatt kontakt med deg/dere, så må det i tilfelle være mange år siden, da spenningen styrte over tenningen, for du/dere er nok langt utenfor det jeg tenner på.

Men ja, la oss rette fokus mot å gjøre denne siden til et attraktivt sted å være, hvor vi fra nå av er hyggelige mot hverandre. :-)

Gleder meg til å se/lese om fremtidige treff. :-)

Fortsatt god søndag.

 

 

 

Heisann.

Det er mye mulig jeg tidligere har skrevet til deg, Manandwife, fra vår parprofil, TyrogFrøya. Men nå vil jeg få sagt at du har tatt kontakt med meg før, jeg har flere pm fra deg og den siste er ikke et år gammel. Men det er sikkert med deg som med meg at man forandrer seg og hva man søker endres med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg relativt ny her inne, men har rukket å kikke meg litt rundt. Jeg kan komme på to grunner til hvorfor jeg har valgt å ikke delta i/starte tråder.

 

Den ene grunnen er fordi jeg er jente, og jeg har ikke ønsket å stikke hodet mer frem siden jeg har opplevd mer enn nok tilbud fra "hjelpsomme" menn.

Den andre grunnen er fordi det er såpass lavt aktivitetsnivå i forumet her inne, at jeg har tenkt at det er slik kulturen er her. Folk tilpasser seg automatisk den kulturen man er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...