Mankell-78 Skrevet 27. februar 2015 Share Skrevet 27. februar 2015 Hvordan er erfaringene med bisex ved partreff? Tror det er mange cuckoldere og bulls som har en dragning mot bisex. Jeg har ingenting mot å ronke eller bli ronket av mannen ved par treff, eller litt sug for den sak skyld. Men jeg er ikke tent på tanken på sex med en mann utenfor en cuckoldsetting med kvinnen i senter. Flere som har tanker om dette? Hva synes kvinnene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 28. februar 2015 Share Skrevet 28. februar 2015 Du har nok rett i at det er mange som har bi-tendenser, men sikkert mange som ikke har det også. Er nok en fordel å ikke ha skrekk for en annen manns kuk i sånne settinger, men ikke nødvendig å være bi for å ha det more heller:) Jeg er ikke bi, men heller ikke redd en annen kuk. Og jeg er både cucky og bull:) Eller hva jeg skal kalle meg:) Hadde vært moro å høre hva jentene her inne mener:) ¤Tyr¤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest påjakt Skrevet 7. mars 2015 Share Skrevet 7. mars 2015 Når det gjelder mannlig kontakt går nok grensa med litt suging begge veier. Er ikke fremmed for små dildoer eller strap-on, men ikke det real deal, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 12. mars 2015 Share Skrevet 12. mars 2015 Treffene våre er for meg.. Meg i midten, meg i fokus.. ;-) Noe kontakt er umulig å unngå, men der går grensen vår også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 13. mars 2015 Share Skrevet 13. mars 2015 Vi ønsker optimalt å treffe et par hvor begge er klar for alt med oss. Vi er tent på og lystne på alt. Rett og slett ingen sperrer så lenge det ikke er smertefullt, eller rettere sagt FOR smertefullt, men det å finne et par hvor alle tenner på alle er ekstremt vanskelig. Vi har aldri fått full klaff der, men gir oss ikke. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigmundsen72 Skrevet 13. mars 2015 Share Skrevet 13. mars 2015 Ingen problem med dette i det heletatt. For har jeg fått ordentlig tenning så er det lite grenser igjen. Men jeg ville aldri ha krysset grensene til det paret eller HW jeg er sammen med. De grensene er hellige og kan ikke brytes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Share Skrevet 17. mars 2015 Ser det er forskjellige meninger og tenningsmønstre på dette, og det er jo som ventet. Men hva synes damene her inne om menn som gjerne koser seg med en pikk i en cuckold setting? Som mann liker jeg det godt. Men i riktig setting og at det skjer naturlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.