Gå til innhold

Bisex ved partreff


Mankell-78

Anbefalte innlegg

Hvordan er erfaringene med bisex ved partreff?

Tror det er mange cuckoldere og bulls som har en dragning mot bisex.

Jeg har ingenting mot å ronke eller bli ronket av mannen ved par treff, eller litt sug for den sak skyld. Men jeg er ikke tent på tanken på sex med en mann utenfor en cuckoldsetting med kvinnen i senter.

Flere som har tanker om dette?

Hva synes kvinnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i at det er mange som har bi-tendenser, men sikkert mange som ikke har det også.

Er nok en fordel å ikke ha skrekk for en annen manns kuk i sånne settinger, men ikke nødvendig å være bi for å ha det more heller:)

Jeg er ikke bi, men heller ikke redd en annen kuk. Og jeg er både cucky og bull:) Eller hva jeg skal kalle meg:)

Hadde vært moro å høre hva jentene her inne mener:)

¤Tyr¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest påjakt

Når det gjelder mannlig kontakt går nok grensa med litt suging begge veier.

 

Er ikke fremmed for små dildoer eller strap-on, men ikke det real deal, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker optimalt å treffe et par hvor begge er klar for alt med oss. Vi er tent på og lystne på alt.

Rett og slett ingen sperrer så lenge det ikke er smertefullt, eller rettere sagt FOR smertefullt, men det å finne et par hvor alle tenner på alle

er ekstremt vanskelig. Vi har aldri fått full klaff der, men gir oss ikke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er forskjellige meninger og tenningsmønstre på dette, og det er jo som ventet. Men hva synes damene her inne om menn som gjerne koser seg med en pikk i en cuckold setting? Som mann liker jeg det godt. Men i riktig setting og at det skjer naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...