Arctic Skrevet 6. februar 2015 Share Skrevet 6. februar 2015 Hei. Seriøs og maskulin mann her... I Oslo til i morgen og har en deilig stor suite på sentrumsnært hotell. En liten spennende tanke... Jeg tenker meg ut på en hyggelig pub eller lignende.. Aker Brygge et sted ..eller Tre Brødre kanskje? En løs uforpliktende avtale med et par eller en HW her.. Jeg sitter enten på at avtalt sted eller markerer hvor jeg sitter med en diskre liten gul lapp på bordet. Tar meg en øl i eget selskap. Du/dere kan ta meg i øyensyn og bestemme om dere ønsker å ta kontakt, enkelt.. om noen spør om det er ledig plass ved bordet, setter seg ned og plukker opp lappen så vet vi begge..hvem og hvorfor vi er der ;-) Fortsatt uforpliktende, kvelden og natten kan da bringe mange muligheter ;-) Mvh T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 6. februar 2015 Share Skrevet 6. februar 2015 Høres jo spennende ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Share Skrevet 6. februar 2015 Ikke sant naughtygirl ;-) Bare å si ifra om det frister å ha det litt spennende ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.