Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har nå tatt i bruk "ruined orasm" for cuckykreket. Altså at han får en runk, helt til akkkurat like før, så er det stopp, og sæden nærmest renner ut, uten orgasme.

Her er en link til sider som beskriver forskjellige mulige teknikker :

http://taylorsteases.com/roguide/abandoned.html

Og her er et par filmklipp som viser teknikken med avbrudd

http://xhamster.com/movies/383366/slow_ruined_hj.html

http://xhamster.com/movies/424643/handjob_with_ruined_orgasm.html

Er det andre som har erfaring med dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt på siden, da det ikke dreier seg om hennes kontroll av cucky, men....

Har god erfaring med dette når jeg jobber for "egen hånd". Har best kontroll da.

Bare stoppe akkurat i tide til at det renner over litt.

Av og til noen dråper, av og til adskillig uten at lysten avtar.

Det er så deilig å holde seg på "kanten" lenge. Føles nesten som timelang orgasme.

Av og til (hvis man greier å holde samme kontrollen) får jeg multiorgasme ved samleie på den måten også.

Kona virker også å sette pris på 2 posjoner av og til :-)

Av og til mister man selvfølgelig kontrollen og klarer ikke stoppe i tide. Blir nesten skuffet da.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest blacksheep

Digger ruined orgasm, Domina pleier gjøre det med meg ved gjevne mellomrom for å avlaste kyskhetsbelte mitt litt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskeren til kona behersker nok dette på en måte, og jeg har såvidt fått det til selv noen ganger dvs. kona som "ordner".

Jeg har ikke akkurat tenkt over det men jeg har nok stusset litt:

Han, elskeren, tar hendene hennes vekk fra kuken når hun runker og suger han, når han tydligvis nesten er i ferd med å komme.

Han ber henne være helt rolig, men hun får beholde kukhodet såvidt inne i munnen.

Han fyller munnen hennes med sæd, men det synes liksom ikke, det rykker ikke slik i kuken som det pleier. (Slik jeg liker å se det)

Når hun kysser meg etterpå, har jeg har smakt at hun har tatt imot sæd, en bra porsjon.

Jeg har vel sett dette noen ytterst få ganger, og det er nok noe han praktiserer med kona av og til.

Det jeg har stusset litt på er at han har vært klar til å knulle henne ganske kort tid etter en avsuging.

Jeg husker en gang, hun var ikke "knulleklar" og jeg var ikke akkurat der da....

Hun fortalte etterpå at hun hadde sugde han av to ganger i løpet av kort tid.

Ble litt imponert av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misforstår begrepet Tobias, Ruined Orgasm er en teknikk for å skape ydmykelse og frustrasjon hos cucky ved at han får utløsning uten orgasme.

Det er ikke en teknikk for Bulls for å holde igjen. Skikkelige Bulls klarer som regel å gi damene det de trenger uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...