Gå til innhold

Nå skjer det ting:)


Nordland par32&33

Anbefalte innlegg

Kona har nå i Ca 2 måneder hatt kontakt med en mann noe eldre en oss,det viser seg og at han er ganske så velstående og.de har virkelig fått god kontakt og jeg merker at kona er veldig tent på denne mannen.han har invitert henne med på tur til London nå i januar.men jeg føler ikke vi er helt der enda!så i går kveld når jeg satt på jobb fikk jeg sms fra kona,i slutten av februar kommer han til .....(en by nert oss)så nå kan fantasien din bli virkelighet om du virkelig vil dette:)har gått rundt med konstant stå pikk i hele dag:)så nå etter 1 tiar med fantasier ser det virkelig ut som det faktisk blir treff på henne:)blir nesten for mye for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at vi har funnet en mann for oss:)kona har virkelig våknet og er veldig klar for at hun vil treffe han:)så vi legger opp til at hun reiser å treffer han ei hel helg i neste måneden,sex livet hjemme har tatt seg opp mange steg bare med at vi fantaserer om det de skal gjøre sammen:)lykkelig og kåt hær nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...

Hadde overskriften vist til denne siden hadde det vært gledelig, men det kan den umulig gjøre. Her skjer det faktisk utrolig lite.

Unnskyld at jeg sier det, men det er en kjedelig side, men det skjer jo ingenting på forumet. Og folk gidder stort sett ikke svare på chat heller.Vurderte premium medlemskap, men tror ikke det skaper mer liv her inne.

Bare se på denne tråden... trådstarter gidder ikke følge opp i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel heller ikke slik at man MÅ legge ut bilder eller forklare hva som skjer. Dette er en plass der man kan møte likesinnede og kanskje oppfylle noen drømmer man har. Trådstarter har kommentert at det er spenning i hjemmet og så må det være opp til dem om de vil gjøre det offentlig hvordan det gikk. Lykke til. Om dere ønsker å fortelle noe så er det opp til dere. Spennende i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje litt utålmodighet du signaliserer nå, Mankell? Siden du ble medlem i februar, mener jeg. ;)

 

Og det er vel litt feil tråd å ta dette opp i, selv om overskriften illustrerer poenget ditt. Du har rett i at det er litt lite aktivitet. Tror kanskje mange opplever det litt smalt her inne, og at rammene i virkeligheten er større enn hva man får presset seg inn i her. Men det kan vi kanskje diskutere i en annen tråd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg signaliserer utålmodighet, Har vært mye her inne som gjest før jeg ble medlem så jeg synes jeg har uttalelserett allikevel. Og tror ikke mange er uenige i poenget mitt.

Unnskyld til trådstarter for at jeg ødela tråden. Det var feil av meg.

Takk til dere få som legger ut skriver litt mer enn bare bildekommentarer.

Mitt siste innlegg i denne tråden.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...