Gjest superbull Skrevet 22. desember 2014 Share Skrevet 22. desember 2014 Kjære Cuckoldere og alle andre, Da har man tatt juleferie og jeg tenkte at en av prosjektene mine er å finne den fineste kona her inne. Poster gjerne bilde av det etterpå. Blir lett fristet av tanken når det er så mange flotte koner her inne. Hva er bedre enn å tenke at konen sin blir tatt hardt og dypt av en annen mann? Det kan gjerne være trekant eller du kan prøve deg som cuck. Jeg har et stort kjærlighetsrede på Majorstuen eller vi kan møtes annet sted. Gjerne over en kaffe først. God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 22. desember 2014 Share Skrevet 22. desember 2014 Lykke til med ditt, kanskje noe ambisiøse projekt. :-) Spennende å vite noe om kriteriene for å bli "den fineste kona her inne", og hvor mange koner som må "feies over" før projektet kan sies å være gjennomført. :-) Uansett, god jul til deg også. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 22. desember 2014 Share Skrevet 22. desember 2014 Er det ikke alle som har den fineste kona da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 22. desember 2014 Share Skrevet 22. desember 2014 Det var litt det jeg mente. :-) Et lite snev av ironi i min kommentar.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 22. desember 2014 Share Skrevet 22. desember 2014 Noen er finere enn andre og slik er det bare. Ordlyden "fineste" kan godt bety flere selv om ordlyden var litt annerledes. Ønsker deg god jul også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 23. desember 2014 Share Skrevet 23. desember 2014 Opplevelsen av skjønnhet er riktignok gjenstand for subjektiv bedømmelse, men dette er ingen missekonkurranse. Cuckolding er nok mest at par lar en annen mann begjære kvinnen som allerede har vunnet kåringen. Men heldigvis er vi forskjellige, så det finnes sikkert noen som kan tenke seg andre varianter. Men innen ydmykelse er det vel i denne sjangeren mer vanlig at det er cucken det "går utover" enn dama? Superlativenes bakside er ydmykelsen. Just saying.... Superlativteknikk i eventuell ydmykelse av cuck syns jeg fungerer bra, særlig i respekt for kvinnen. Hun vil ofte heller høre at bull er god/stor/dyktig enn at cuck er dårlig/liten/udugelig. Dessuten er det i mine øyne både mer sant og naturlig. Men motsatt tror jeg selv en dreven hotwife slett ikke vil bli fortalt at hun har fått æren av å få en delt fjerdeplass på månedens kåring. Muligens ikke det du mente, men vær klar over at det kan tolkes dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 23. desember 2014 Share Skrevet 23. desember 2014 Ble en debatt her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 23. desember 2014 Share Skrevet 23. desember 2014 Amen, grovpikk. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 23. desember 2014 Share Skrevet 23. desember 2014 Er vel litt på siden av temaet, men når vi er inne på "delt fjerdeplass".. Hvor sjarmerende tror egentlig "bullene" her at de er når de legger samme kommentar om fantastisk kropp til rubb og rake her inne? Det høyner hvertfall ikke sjansene for en date, det vitner heller om desperasjon og en tahvasomhelstmedpupper-holdning.. Bare et lite tips.. Vi damer liker jo å tro vi er enestående.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 23. desember 2014 Share Skrevet 23. desember 2014 Noen har missforstått essensen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 23. desember 2014 Share Skrevet 23. desember 2014 Altså.... For å gjøre det HELT klart, så var min kommentar til det første innlegget 100% ironi. :-) Jeg deler grovpikk sine synspunkter fullt ut, og har vel gitt inntrykk av det ved flere anledninger. :-) Og jeg er helt enig med deg ng86, at det virker lite sjarmerende å være så desperat som trådstarter ser ut til å være, ved å kommentere "samtlige" bilder av kvinner her inne med nesten samme kommentar. Tror nok følelsen av å være litt eksklusiv er noe mer tennende for de fleste. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 26. desember 2014 Share Skrevet 26. desember 2014 (endret) Det er viktig at flere par og hw føler seg inkludert her inne men det bør selvsagt også være en følelse av eksklusivitet og beundring. Heldigvis er det mye spennende og forskjellig godteri her inne man kan kommentere og beundre men det betyr ikke at man er desperat og møter dem. Jeg er på utkikk etter et par som syntes de passer til meg, og tar ikke hva-som-helst. Håper da inderlig heller ikke at de gjør det. Når det gjelder missekonkurransen så får vi se hvordan den går:) Med ønske om en fortsatt god jul. Endret 26. desember 2014 av superbull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 26. desember 2014 Share Skrevet 26. desember 2014 Når man er fersk i gamet så vil man gjerne stikke frem nesa, bli lagt merke til. Og samtidig blir man vel litt overveldet over alt "godteriet". Så jeg skjønner forsåvidt entusiasmen til TS. Når det gjelder eksklusivitet så er det ikke så stor forskjell mellom hvordan behandle et par og en dame. En "hotwife" vil føle seg begjært på samme måte som damer stort sett generelt liker det, selv om det her er noe mer seksualisert. For de som ikke er helt monogame er det av og til en balansegang å unngå at hun føler seg som ei på samlebåndet og samtidig være så ærlig det lar seg gjøre. Man kan nok fort tråkke litt feil der, også med litt erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 24. januar 2015 Share Skrevet 24. januar 2015 Setter pris på lærdom fra de erfarne her inne. Å gi komplimenter til bilder vil jeg si er en hyggelig gest uansett, men helt klart at den kvinnen man velger skal føle seg enestående. For da er hun nettopp det. Andre må nok nøye seg på en delt fjerdeplass. Jeg har absolutt ikke dårlig tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.