TyrogFrøya Skrevet 24. november 2014 Share Skrevet 24. november 2014 Heisann. Nå er julebordsessongen rett foran oss, noen er kanskje mitt i den allerede også. Skal vi prøve å lage en tråd der vi kan fortelle og dele litt om det skulle skje noe av spenning? Her er hvertfall tråden, har ikke noe å dele eller skrive her ennå, men håper jeg kan bidra med noe etterhvert som det nærmer seg jul. Også håper jeg dere andre fyller på... Alt som er relatert til julebord er lov her. Bilder, historier, tabber, flørt, sex osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordland par32&33 Skrevet 28. november 2014 Share Skrevet 28. november 2014 Har i kveld sendt fruen alene på julebord,truseløs og så har hun vært unormalt kåt hele uka,så håper hun koser seg ekstra i kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParBærum Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Det er sexy! Hva håper du skal skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordland par32&33 Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Håper jo veldig på at hun skal knulle:)fikk mld for 1time siden at hun hadde fått kontakt med en fyr der,men har var der sammen med kona si:(men har et lite håp om at hun ordner seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 4. desember 2014 Share Skrevet 4. desember 2014 Eksempel på ei som er klar for julebord.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordland par32&33 Skrevet 4. desember 2014 Share Skrevet 4. desember 2014 Ja det vil æ da virkelig påstå:)e vell ikke noe å sitte hjemme å spekulere om det blir nå på henne:)herlig at hun går ut sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 5. desember 2014 Share Skrevet 5. desember 2014 Forhåndsavtaler kan være en måte å øke sjansene for en heftig stund. Legge til rette sånn at man på forhånd vet at tid og sted er klart. Eksempelvis avtale med en sexy HW du har et godt øye til at hun kan besøke deg i anledning julebordet. Eksempelvis smugle henne inn på hotellet i god tid før pinnekjøtt og akevitt kommer på bordet i hotellrestauranten. Eksempelvis oppdatere mannen hennes med info og bilder. Et eksempel jeg har veldig lyst å følge til neste år også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 5. desember 2014 Share Skrevet 5. desember 2014 (endret) Julebord-inspirasjonsbilde ifra Caption of the day Endret 5. desember 2014 av Cuckold.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Animalize2 Skrevet 5. desember 2014 Share Skrevet 5. desember 2014 Herregud, for en deili bakdel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2014 Jobber i for kjedelige bedrifter til at det kan bli noe spennende julebord for oss. Kanskje vi må ha et annet julebord, med spesielt inviterte folk? De kunne jo blitt moro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vaffelmix1234 Skrevet 17. desember 2014 Share Skrevet 17. desember 2014 Jeg var på julebord i helgen. Jeg var yngst og det var mange flotte, modne kvinner der som jeg danset med. Jeg ble veldig kåt og håper at de også ble det og måtte hjem og få litt service. Deilig tanke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.