rogx Skrevet 5. november 2014 Share Skrevet 5. november 2014 Hva er gjennomsnittsalderen på folk i dette miljøet? Er det slik jeg tror at det er en klar overvekt av eldre? La oss finne ut! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 5. november 2014 Share Skrevet 5. november 2014 Tja.. Er det hans eller min alder du er ute etter? for det blir jo hver sin boks.. :-) Eller snittalderen vår, for det blir i tilfelle en tredje boks.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 5. november 2014 Share Skrevet 5. november 2014 :-) Min snittalder er pt 45, men den øker med ca 1 hvert eneste år.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loeve Skrevet 5. november 2014 Share Skrevet 5. november 2014 62 år her og i god form Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neme Skrevet 14. januar 2015 Share Skrevet 14. januar 2015 Om dette er et representativt utvalg så er det flere i 18-35årene enn hva jeg trodde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 15. januar 2015 Share Skrevet 15. januar 2015 49 og på god vei til å runde de 50, men fortsatt bestås eu-kontrollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund6 Skrevet 8. januar 2016 Share Skrevet 8. januar 2016 42 her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulloppegaard Skrevet 8. januar 2016 Share Skrevet 8. januar 2016 42. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet 24. oktober Share Skrevet 24. oktober Alder gjør lite med lysten. Selv om hun fotiden ikke har en elsker er hun har hun framdeles lyst å ligge med andre menn. Vi får se hva tiden bringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joev Skrevet 24. oktober Share Skrevet 24. oktober "Alder gjør lite med lysten" er helt sant for vår del. Gjennomsnitts alderen vår er 60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.