naughtygirl86 Skrevet 28. oktober 2014 Share Skrevet 28. oktober 2014 Noen som har erfaringer med tirsdagene på VIP-Room? Ok med folk, eller litt tynt i rekkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 28. oktober 2014 Share Skrevet 28. oktober 2014 "Relativt" rolig på tirsdager (var ihvertfall det tidligere) :-) Men om de "rette" er der så kan det jo bli mye skøy alikevell ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Share Skrevet 28. oktober 2014 Ja, det jeg også tror.. Men så sier noen det er blitt bedre i det siste.. Er jo liv å håpe på gangbang-kvelden... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest captain morgan Skrevet 28. oktober 2014 Share Skrevet 28. oktober 2014 Det blir nok ok oppmøte, om du sier ifra når du drar dit. Jeg kunne i alle fall tenke meg å møte opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Share Skrevet 29. oktober 2014 Jeg får kanskje heller fortelle hvordan det VAR da, istedenfor å si ifra først.... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mrkasse Skrevet 29. oktober 2014 Share Skrevet 29. oktober 2014 Gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.