cucktaper Skrevet 22. september 2014 Share Skrevet 22. september 2014 Gutt 25 søker mann som vil prøve å ta fra meg eksen min. Forfør henne og gjør henne din. Ta kontakt hvis interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 22. september 2014 Forfatter Share Skrevet 22. september 2014 Jeg hjelper deg å komme i kontakt med henne, og derfra ønsker jeg at du gjør alt du kan for å ødelegge for meg Enten ved å forføre henne selv, eller ved å introdusere henne for andre kjekke gutter. Vil gjerne at du holder meg oppdatert om hvordan det går etterhvert. Hun er ganske lett på tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 22. september 2014 Share Skrevet 22. september 2014 Hvis hun er eksen din er hun jo allerede en tapt sak for deg... Si fra når du for deg ny kjærest. Blir moro å ta henne fra deg:) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhino Skrevet 22. september 2014 Share Skrevet 22. september 2014 Høres ut som en forsmådd mann som har blitt dumpet, og som søker hevn dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 22. september 2014 Forfatter Share Skrevet 22. september 2014 Det er mer komplisert. Vi ses fortsatt, og hun elsker meg fortsatt, ingen tvil om det, men vi bor for langt fra hverandre til at et forhold fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 23. september 2014 Forfatter Share Skrevet 23. september 2014 Hun holder forresten til i Kristiansand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.