Gjest Stavangerpar Skrevet 11. februar 2011 Share Skrevet 11. februar 2011 Har sendt PM til moderator om hvordan en sletter profilen her, uten å få svar. Er det noen som kan hjelpe med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest pexand Skrevet 13. april 2013 Share Skrevet 13. april 2013 Dette blir helt feil for meg. Vennligst stryk min konto middelbart. pexand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitom Skrevet 13. april 2013 Share Skrevet 13. april 2013 Men i alle dager.... Det må da være mulig å lage en funksjon hvor man selv kan slette profilen. Dette tror jeg ikke mange her er klar over, når man har en side som denne må man tenke på at mye kan forandre seg for dem som involverer seg her, jeg tenker samlivsbrudd etc.... Dette bør det ryddes opp i snarest!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 8. juni 2013 Share Skrevet 8. juni 2013 Til opplysning er det bare å ribbe alle felter i brukerprofilen for tekst eller fylle inn "Bruker er inaktiv" istedet. Og logge ut for å aldri logge inn igjen. Jeg har aldri bedt om å få slettet noen av mine "ørten" forumprofiler og det er vel blitt en ti-talls stykk gjennom årene. Aldri noe problemer med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Deiligesmil Skrevet 28. august 2013 Share Skrevet 28. august 2013 Kan du slette min profil? Har funnet det jeg søkte...lykke til alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hotwife74 Skrevet 5. september 2013 Share Skrevet 5. september 2013 vi ønsker også å få slettet vår profil her, vennligst respekter dette ønsket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin23 Skrevet 19. desember 2013 Share Skrevet 19. desember 2013 Hei, ønsker å slette denne profilen av personlige årsaker. Kan dere fikse dette? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasanegutt Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Jeg ønsker å få slettet min profil her. Jeg har funnet det jeg søker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 20. desember 2013 Share Skrevet 20. desember 2013 Hei, Hvis dere begge oppretter en henvendelse til support så vil vi hjelpe dere. http://www.cuckold.no/support Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LottieGirl Skrevet 14. mars 2015 Share Skrevet 14. mars 2015 Jeg har hatt henvendelse oppe siden 11/3 men får ikke svar. Fint om dere kan ta en titt. Haster pga sensitiv info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Contador Skrevet 8. juni 2017 Share Skrevet 8. juni 2017 Jeg ønsker å få slettet min profil her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eksotiskpar Skrevet 3. juli 2018 Share Skrevet 3. juli 2018 Folkens,, vær forsiktig, da det ikke går ann å slette profil her, og de svarer heller ikke de som er ansvarlige,,, det går heller ikke å slette meldinger på chat ..... forsiktg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParBGO Skrevet 3. juli 2018 Share Skrevet 3. juli 2018 Det går fint å slette profil i dette forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.