Guest Stavangerpar Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 Har sendt PM til moderator om hvordan en sletter profilen her, uten å få svar. Er det noen som kan hjelpe med dette? Quote
Guest pexand Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 Dette blir helt feil for meg. Vennligst stryk min konto middelbart. pexand Quote
unitom Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 Men i alle dager.... Det må da være mulig å lage en funksjon hvor man selv kan slette profilen. Dette tror jeg ikke mange her er klar over, når man har en side som denne må man tenke på at mye kan forandre seg for dem som involverer seg her, jeg tenker samlivsbrudd etc.... Dette bør det ryddes opp i snarest!!!! Quote
MrUlsteinvik Posted June 8, 2013 Posted June 8, 2013 Til opplysning er det bare å ribbe alle felter i brukerprofilen for tekst eller fylle inn "Bruker er inaktiv" istedet. Og logge ut for å aldri logge inn igjen. Jeg har aldri bedt om å få slettet noen av mine "ørten" forumprofiler og det er vel blitt en ti-talls stykk gjennom årene. Aldri noe problemer med det. Quote
Guest Deiligesmil Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 Kan du slette min profil? Har funnet det jeg søkte...lykke til alle sammen Quote
Guest Hotwife74 Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 vi ønsker også å få slettet vår profil her, vennligst respekter dette ønsket. Quote
kevin23 Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Hei, ønsker å slette denne profilen av personlige årsaker. Kan dere fikse dette? Takk Quote
aasanegutt Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Jeg ønsker å få slettet min profil her. Jeg har funnet det jeg søker Quote
Guest Nanox Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Hei, Hvis dere begge oppretter en henvendelse til support så vil vi hjelpe dere. http://www.cuckold.no/support Quote
Guest LottieGirl Posted March 14, 2015 Posted March 14, 2015 Jeg har hatt henvendelse oppe siden 11/3 men får ikke svar. Fint om dere kan ta en titt. Haster pga sensitiv info. Quote
Guest Eksotiskpar Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Folkens,, vær forsiktig, da det ikke går ann å slette profil her, og de svarer heller ikke de som er ansvarlige,,, det går heller ikke å slette meldinger på chat ..... forsiktg Quote
Recommended Posts