Gå til innhold

Igår ble jeg ordenlig cuckold...og hun cuckoldress


han

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min kjære elskede hotwife som heter hun her på cuckold.no, møtte for første gang en bull uten meg igår. Dette var også første gang hun på egen hånd har avtalt treff.. Hun dro kl 1900 og var tilbake ca 0230.. De skulle bare ta en drink og se hva som skjedde..

 

Jeg skal høre hvor mye detaljer jeg får lov til å komme med, og om jeg evt kan få laste opp anonymifiserte mms.

 

Men jeg kan jo hinte litt om hvordan kvelden ble. Før hun dro måtte jeg love å ikke bli skuffet hvis det ikke skjedde noe, jeg måtte love å ringe henne ved midnatt slik at hun kom seg hjem, og kondom var uten tvil obligatorisk.

 

Det jeg fikk hjem var en sexy hotwife som hadde hatt over 5 timer med kontinuerlig sex med en stor 21 cm steinhard kuk, jeg fikk mms og videoer underveis, og ca 23 fikk jeg vite at kondomene var for små, og at de lurte på om det var greit uten. En cuck har lite han skulle ha sagt. Neste bilde var min kjære på alle fire med sperm på rumpa. Da hun kom hjem luktet det sperm av trusen, han hadde fått kommet inne i henne like før hun dro. Og for første gang i mitt liv har jeg slikket en annen mans sperm av innsiden av låtene og fitta til min kjære hotwife. Og cuck synes det var syykt godt...

 

Jeg innser at jeg min kjære nå virkelig har blitt en hotwife. Hun har lyst til å møte ham igjen, og er dønn ærlig på at han seksuelt helt klart er min overmann... Vel hjemme sendte hun bilde til ham av min 13 cm lange penis og skrev hun håpet han forsto hun trengte mer snart..

 

Jeg er heldig.. Merker at idag er første dagen jeg føler meg som cuckold.. Jeg har tidligere vært med på treff, og selv om det har vært overgår dette alt. For denne gangen har hun funnet mannen, hun dro alene. Og hun bestemte selv for å utnytte makten hun har over meg i denne settingen til å gjøre ting jeg ikke hadde forventet.... Hun dro først 2 knull og over en time etter at jeg hintet kraftig om at hun skulle komme hjem. Og mens hun snakket i telefon ble hun fingret og etterhvert pult...

 

Jeg er heldig :) (PS dette er skrevet i en år tilstand..med kun et par timers søvn, og med kåthet som gjør at jeg hverken orker å rettskrive eller å lese igjennom.. håper det er greit)

 

Dette er en film fra nettet som viser hvordan jeg håper det blir når jeg får lov til å være med.. men så vidt jeg skjønte på henne ville hun møte ham alene igjen neste gang veldig snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun møtte ham igjen igår..første mms 1 time uti treffet er han inni henne uten kondom. Jeg fikk se videoer på telefonen der jeg ser henne stønne slik hun aldri har gjort med meg. Jeg har blitt cuckold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...