Cuckold&slut Skrevet 23. juni 2014 Share Skrevet 23. juni 2014 Hei. Jeg har fått i oppdrag av min hotwife-slut å finne en dominant bull som kan ta seg av sluten sine behov. Hun trenger eldre bestemte og kåte menn som kan knulle henne i alle hull. Det er en forutsetning at du er veldig bestemt/dominant, over 50 og gjerne litt pervers med sans både for bondage, wetsex, rollespill og light bdsm.. Hun trenger å bli eid og ydmyket som slut og at du ydmyker meg som sissyen deres. Hun liker at jeg har på meg sissy klær og hjelper henne å slikke både deg og henne klar til lek. Og hun blir ekstremt kåt av at andre menn ydmyker meg som sissy og behandler også meg som en jente slut. Da smelter hun i bullens armer og vil bli pult og brukt. Tror du at du er riktig kandidat må du skrive noen ord om hvordan du vil behandle både sluten og sissyen. så legger jeg det frem for sluten hvis du virker som riktig type bull. Hun ønsker i utgangspunktet langvarige relasjoner med hyppige treff da hun nesten konstant er kåt. Er dere to eldre kåte kamerater som blir kåte av det som er beskrevet som ønsket er det også interessant for henne. Av alder er vi 51/ 50 og bosatt i Vestfold. Har du egned treffsted for kvelder og weekender er det ett pluss. Mvh. Sissyen-cuckolden for sluten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtramannen Skrevet 25. juni 2014 Share Skrevet 25. juni 2014 Voksen bestemt Bull i Sandefjord her. Jeg er erfaren med dette og tror jeg kan bidra til at dere får et fint cuckold-liv. Jeg er litt yngre enn dere, men jeg ser mer voksen og dominant ut. Håper dere sender meg et svar tilbake. Mvh John Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBondage Skrevet 25. juni 2014 Share Skrevet 25. juni 2014 Hei, leste denne annonsen noen ganger tidligere i dag. Likte den, men er redd det er litt langt fra Vestfold til Mjøsbrua, i alle fall for en kvelds tur. Har er passende, usjenert møtested. Liker tanken på den settingen dere setter opp, men er litt uerfaren med Sissyen, har ikke helt oversikt over legningen. Jeg har en kammerat som har vært i lag om å dele en kvinne flere ganger, samt en gang her med en passiv cockold. Det gikk meget bra. Både jeg og kammeraten er hetero, men vi tåler å komme i hudkontakt med eget kjønn. Ja, jeg liker å være Dominant, både på det psykiske og det fysiske. Liker å binde, ha kontrollen, har håndjern, krok i taket, noen meter med tau, mansjetter, pisk i tilfelle ulydighet samt noen batteridrevet saker. Har noen kroker på terrassen også. Dobbeltsenga er stor nok for tre, men velger vel å legge en madrass på gulvet, der cockolden kan sove..... Håper å høre fra dere. Mvh MrBondage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 3. juli 2014 Share Skrevet 3. juli 2014 Leste annonsen deres med stor interesse. Er en vanlig mann, (Ikke helt sikker på om jeg kan kalle meg Bull) Men har stor glede av å være sjef. Er meget bestemt og liker det meste,(Ikke grov vold) Har vært med på dette tidligere. jeg er 56 slank og bor i egen leilighet i Larvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noxo Skrevet 3. juli 2014 Share Skrevet 3. juli 2014 hei. denne vekket meg, jeg er noe yngre enn dere, men jeg er voksen, sterk og en mann som liker makt og elsker å utnytte.. jeg holder til i Vestfold. jeg tenner på damer som er eldre enn meg, derfor valgte jeg å ta kontakt, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.