Gå til innhold

Vårt første møte med en Bull


Gjest cuck.me

Anbefalte innlegg

Gjest cuck.me

En av de mest surrealistiske helger jeg/vi har hatt er nå snart over, og jeg tenkte jeg skulle skrive litt her om vårt første møte med en "bull".

 

Jeg gjør dette av flere grunner;

Det mest opplagte er at dette er riktig forum å skrive dette, hvor det heldigvis finnes mange som deler mine verdier,

Det andre er at dette har gitt meg og oss en åpenbaring som vi på ingen måter kunne i forkant forestille oss, som vi nå vet vi MÅ fortsette med.

 

Vi traff en mann på et annet nettsted enn cuckold.no som vi har mail vekslet litt med, og vi avtalte at dette var helgen og tiden å inviterer han hjem til oss.

Av opplagt grunn nevner jeg selvfølgelig ikke navn eller noe som kan identifisere verken oss eller han.

 

I hans krav forlanget han en fullstendig glattbarbert fitte - og han skulle være her når hun kom hjem fra trening.

Som jeg har sagt tidligere - han skal få det han ønsker.

 

Han kom hjem til oss en god time før hun kom hjem slik at vi kunne snakke sammen, bli kjent og diskutere forventninger begge veier.

 

Hun kom hjem og de hilste høflig.

Svett og god som hun var, ble det fort en dusj - hun gikk først; og et lite minutt etterpå gikk han inn på badet for å se på og dusje med henne.

Jeg fikk bare beskjed om å bli sittende i stua og vente.

 

Ett ord; pirring! Noe jeg aldri har opplevd før.

Bare det å vite at min bedre halvdel er på badet og dusjer, med en "fremmed mann", mens jeg sitter i stua - jammen er det en av de rareste og beste følelser jeg har hatt.

 

Når de da kommer ut i stua igjen, begge to nakne mens han står bak henne med hans hender over brystene hennes, kan jeg ikke annet enn å skjelve av glede.

 

Penisen hans er stor - vesentlig større enn min.

Første tanke; den kommer aldri til å passe inn....

 

Vel, uten å gå for langt inn i en fantastisk helg, så ble ihvertfall mine drømmer realisert... hennes også.

 

De sov i vår ekteseng - jeg sov på gjesterommet.

 

Men jeg har sett mye... og vil mer.

Det samme vil hun.

 

Vi kommer definitivt til å treffe han igjen , men dette har gitt så endelig mye smak at vi trenger flere "buller".

 

Sagt på en veldig infantil måte; butikken er åpen.

 

Noen inne her som blir med på neste eventyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med deres først cuckold opplevelse!

Herlig at drømmene deres ble realisert!! Hørtes ut som en super deilig og spennende helg!

Skulle gjerne likt å ha vært han ekstra mannen som tok seg av henne! ;)

Bra beskrevet din side iforhold til det med spenningen/pirringen/kåtskapen!

Hyggelig også for oss Bullene og høre hva dere tenner på!

 

Takker så mye for at du deler med oss! Ser fram til å høre mere fra deg/dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest cuck.me

... og her sitter jeg i sofaen vår i 1 etasje, ventende på fotballkampen mellom England og Italia som begynner om ca 20 minutter,

Oppe på soverommet vårt , i min seng, har min elskede en hyggelig mann inni henne...

 

Jeg hører stønning, knirking fra sengen og gryntelyder...

Jeg er så overveldende kåt og glad akkurat nå.

 

Jeg er så heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...