Manandwife Skrevet 26. mai 2014 Share Skrevet 26. mai 2014 Imorgen er det klart for et spennende treff. En av mine faste (meget unge) HW's og jeg skal møtes imorgen. Men idag fikk jeg et spørsmål som det var ganske enkelt å svare på. Hun lurte på om hennes venninne også kunne bli med. Og mitt svar var ikke nei, for å si det sånn. Jeg henter henne hjemme hos hennes mann, og kjører inn til hennes venninnes leilighet i Oslo, hvor vi skal være kl. 2000. Dette har jeg på følelsen at kan bli veldig bra. To unge og kåte jenter i tyveårene er vel ikke det verste man kan oppleve vil jeg tro. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wifeuser Skrevet 26. mai 2014 Share Skrevet 26. mai 2014 heldig kar si ifra hvis du trenger en ekstra mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2014 Det kunne jeg selvsagt gjort, men tror det blir vanskelig å velge en uten hverken alder, eller bilder i profilen. Tror vel de også hadde gitt meg et hint om de hadde ønsket en ekstra mann med i denne settingen. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 27. mai 2014 Da var det deiligste treffet på lenge over for i kveld. Å kunne boltre seg med to unge jenter, som også tenner på hverandre var aldeles fantastisk. To timer med alt man kan tenke seg var absolutt noe som fint kan gjentas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 28. mai 2014 Share Skrevet 28. mai 2014 Høres veldig flott ut. En nøkkelfaktor er nok at de tenner på hverandre, tror jeg. Da unngår du den største trussel innen MFF: Sjalusi. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 28. mai 2014 Godt å vite. Tusen takk for kloke råd. ;-) Men jeg føler meg rimelig trygg på min egen dømmekraft her. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wifeuser Skrevet 28. mai 2014 Share Skrevet 28. mai 2014 hvor fant du disse to sexy jentene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 28. mai 2014 De fant meg..... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wifeuser Skrevet 28. mai 2014 Share Skrevet 28. mai 2014 haha jasså du ble lurt av to damer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Share Skrevet 28. mai 2014 Ikke akkurat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunnrace Skrevet 28. mai 2014 Share Skrevet 28. mai 2014 Deilig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wifeuser Skrevet 28. mai 2014 Share Skrevet 28. mai 2014 uansett bra jobba viser at man treffer folk hvis man er seriøs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 31. mai 2014 Share Skrevet 31. mai 2014 Men jeg føler meg rimelig trygg på min egen dømmekraft her. :-) Din dømmekraft stoler jeg på. Dessuten får du ta ansvar for den selv. Fikk forøvrig i går faktisk et tilbud fra en venninne. Hun ville ha med en annen jente på trekant "fordi hun vil vise frem hva hun har å leke med og gjøre henne misunnelig." Hmm... Dette er en innstilling jeg ikke hadde tenkt på... Blir litt motsatt av mitt "råd". :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest style85 Skrevet 7. juni 2014 Share Skrevet 7. juni 2014 Herlig lesning og pirrende bildet. Du får virkelig kost deg Manandwife. Tipper jentene nøt hvert sekund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Share Skrevet 8. juni 2014 Det ble vel mer en trippel-nytelse. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest style85 Skrevet 17. juni 2014 Share Skrevet 17. juni 2014 Yes, antok vell det. Hadde vært herlig å få høre hvordan dere tre hadde det i heten. Må ha vært fantastisk opplevelse med to frigjorte deilige jenter og en slik kuk som dem fikk dele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Share Skrevet 17. juni 2014 Ja, det ble en heftig opplevelse for oss alle egentlig. :-) Hun ene er jo en jeg treffer regelmessig, så vi kjenner hverandre "ut og inn" kan man vel si i en slik setting. :-) Hun andre er, som jeg skrev tidligere, en veldig god venn av min faste, så dette er noe disse hadde snakket om, uten at jeg viste om det, før jeg fikk et spørsmål om jeg hadde lyst til å ha med venninnen også. Dette var ikke vanskelig å svare ja på, så jeg hentet min faste elskerinne hjemme hos hennes mann, og dro til hennes venninnes leilighet. Der hilste jeg på henne for første gang, og det ble litt småprat, før min faste spurte om vi skulle gå inn i på soverommet. Det gjorde vi, og der kledde vi av oss alle tre, og la oss i sengen. Litt overraskende begynte disse venninnene å kysse med en gang, så jeg ble liggende litt avventende på siden. Deretter tok min faste litt ansvar, og tok meg inn i leken. :-) Etter det gikk egentlig alt av seg selv, og ingen følte seg tilsidesatt noen gang. Dette høres sikkert for godt ut til å være sant, men grunnen til at dette ble så bra, var helt sikkert at disse jentene hadde kost seg sammen før, og at jeg kjente min faste såpass godt som jeg gjorde. Nytt møte blir om ikke lenge, så da er det bare å glede seg. Dette er jo på mange måter en "forbudt" setting, da hun ene er gift, men aldersforskjellen mellom jentene og meg kan kanskje virke støtende for noen. Men når det er sagt, har jeg vært passiv ift. kontakt, og deres ønske var å ha med en "eldre" mann. :-) Vet ikke om det var noe slikt du hadde ønsket deg, men jeg prøvde så godt jeg kunne å skildre vårt deilige møte. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest style85 Skrevet 18. juni 2014 Share Skrevet 18. juni 2014 Herlig å høre. Sex er til for å nytes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.