Gå til innhold

Trekant.


Manandwife

Anbefalte innlegg

Imorgen er det klart for et spennende treff.

En av mine faste (meget unge) HW's og jeg skal møtes imorgen. Men idag fikk jeg et spørsmål som det var ganske enkelt å svare på.

Hun lurte på om hennes venninne også kunne bli med.

Og mitt svar var ikke nei, for å si det sånn. Jeg henter henne hjemme hos hennes mann, og kjører inn til hennes venninnes leilighet i Oslo, hvor vi skal være kl. 2000.

Dette har jeg på følelsen at kan bli veldig bra.

To unge og kåte jenter i tyveårene er vel ikke det verste man kan oppleve vil jeg tro. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler meg rimelig trygg på min egen dømmekraft her. :-)

 

Din dømmekraft stoler jeg på. :) Dessuten får du ta ansvar for den selv. :)

 

Fikk forøvrig i går faktisk et tilbud fra en venninne. Hun ville ha med en annen jente på trekant "fordi hun vil vise frem hva hun har å leke med og gjøre henne misunnelig." Hmm... Dette er en innstilling jeg ikke hadde tenkt på... Blir litt motsatt av mitt "råd". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest style85

Herlig lesning og pirrende bildet.

 

Du får virkelig kost deg Manandwife.

 

Tipper jentene nøt hvert sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest style85

Yes, antok vell det. :)

 

Hadde vært herlig å få høre hvordan dere tre hadde det i heten.

 

Må ha vært fantastisk opplevelse med to frigjorte deilige jenter og en slik kuk som dem fikk dele. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble en heftig opplevelse for oss alle egentlig. :-)

Hun ene er jo en jeg treffer regelmessig, så vi kjenner hverandre "ut og inn" kan man vel si i en slik setting. :-)

Hun andre er, som jeg skrev tidligere, en veldig god venn av min faste, så dette er noe disse hadde snakket om, uten at jeg viste om det, før jeg fikk et spørsmål om jeg hadde lyst til å ha med venninnen også.

Dette var ikke vanskelig å svare ja på, så jeg hentet min faste elskerinne hjemme hos hennes mann, og dro til hennes venninnes leilighet. Der hilste jeg på henne for første gang, og det ble litt småprat, før min faste spurte om vi skulle gå inn i på soverommet.

Det gjorde vi, og der kledde vi av oss alle tre, og la oss i sengen.

Litt overraskende begynte disse venninnene å kysse med en gang, så jeg ble liggende litt avventende på siden.

Deretter tok min faste litt ansvar, og tok meg inn i leken. :-)

Etter det gikk egentlig alt av seg selv, og ingen følte seg tilsidesatt noen gang.

Dette høres sikkert for godt ut til å være sant, men grunnen til at dette ble så bra, var helt sikkert at disse jentene hadde kost seg sammen før, og at jeg kjente min faste såpass godt som jeg gjorde.

Nytt møte blir om ikke lenge, så da er det bare å glede seg.

Dette er jo på mange måter en "forbudt" setting, da hun ene er gift, men aldersforskjellen mellom jentene og meg kan kanskje virke støtende for noen.

Men når det er sagt, har jeg vært passiv ift. kontakt, og deres ønske var å ha med en "eldre" mann. :-)

Vet ikke om det var noe slikt du hadde ønsket deg, men jeg prøvde så godt jeg kunne å skildre vårt deilige møte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...