Gå til innhold

Hun har hatt seg i to døgn :-)


iorna

Anbefalte innlegg

Hun skulle på hytta med gamle venner hun ikke har sett på lenge. En av dem en gammel kjæreste fra 30 år tilbake, men hun har nesten ikke sett ham siden den gang.

Jeg skal her kort gjengi hva hun sendte til meg:

 

kl 2002, "Per har lyst på meg, jeg har lyst på ham"

 

kl 2244, "foreløpig bare snakk, men skjer nok snart noe, håper på det :-)"

 

kl 1035, "jeg har knullet i hele natt, sinnsykt deilig, kom og kom og sprutet voldsomt. sovet 1 time, knullet resten."

 

kl 1510, "tre ganger til har vi vært oppe på rommet og knullet. Jeg kommer hele tiden, aldri vært sååå kåt før, han har tatt meg uten kondom. jeg flommer over av hans deilige sæd."

 

kl 1710, på vei til byen, sår, men fortsatt kåt. Må treffe ham igjen snart. kommer til å treffe ham ofte, veldig ofte elskede :-)"

 

 

Dette er altså noe som virkelig skjedde nå idag. Jeg sitter og runker og er kommet en haug med ganger også.

Jeg er en heldig mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har avtalt nytt møte nå i helgen. Kanskje han blir hele helgen.

Hun sier hun aldri har vært så kåt før og aldri kommet i slike serieorgasmer og sprutet så voldsomt.

Tenker bare på å treffe ham på nytt og bli tatt i timesvis.

Han har altså en utrolig kondisjon. De hadde nærmest sammenhengende sex i 5-6 timer og han og kom gang på gang.

Vi gleder oss begge til neste møte.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han på plass hos min kjære, hun sier hun gleder seg grenseløst til det som skal skje etterpå.

Hun er så kåt at hun nesten ikke klarer å skrive en sms engang.

Og hun regner med at de kommer til å holde på hele natta som sist.

Jeg sa hun ikke skulle tenke på meg nå, men at de to skulle nyte hverandres kropper og sinn i vill nytelse.

Jeg vet hun har stroppene klare i sengen og kommer til be ham binde henne sprikende til sengen å gjøre hva han vil med henne.

Jeg kommer neppe til å høre noe mere før langt utpå morgendagen, men om jeg gjøre det så skal jeg poste det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:12 vi elsker

 

00:34 han spruta akkurat i meg. herregud det var deilig. jeg kommer i serieorgasmer. elsker deg!

 

01:09 vi bare fortsetter å knulle, det er såååå deilig. han er ustoppelig kåt og det er jeg også.

 

03:29 senga vår er gjennomvåt av min sprut og han deilige sæd. Jeg må pause snart. snakkes i morgen elskede!

 

 

Jeg venter i spenning på å høre fra henne. klokken er 0830 og er de våkne så er de vel i gang igjen tenker jeg.

Hun sa i går på telefonen at hun gledet seg til å bindes sprikende i senga og la ham bruke henne . . . . .

Deilig tanke ikke sant :-)

Endret av iorna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk telefon nå kl 0940

de hadde sovnet i 04 tida, sovet tett omslynget, våknet i 7 tida kjempekåte og knullet på nytt i over 2 timer.

Han hadde bundet henne og knullet henne på alle måter :-) sprutet i henne to ganger til,

de drakk en kaffe, men skulle straks inn i senga og fortsette.

Så da vet jeg at er i gang igjen akkurat nå.

Hun snakket om at hun ville prøve å gjøre dette så ofte som mulig, ihvertfall måtte hun ha ham hver uke sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har hun besøkt våre nærmeste venner på Sørlandet, med elskeren.

I går kveld hadde de etter først å hatt sex i timesvis, sittet over noen rødvin og fortalt det hele til alle sammen.

De hadde nok skjønt at noe skjedde mellom dem men ikke helt hva.

Men nå vet alle våre venner det, at hun MÅ ha ham så mye som mulig, og at han tilfredstiller henne bedre enn meg og bedre enn noen annen hun noen gang har hatt. Ydmykende for meg, men samtidig veldig deilig at alle vet det. På en måte som å komme ut av skapet.

Ligger i sengen og venter spent på nye meldinger sørfra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av våre venner sier de synes det er fint, men skjønner ikke meg. Andre digger det og skulle nok ønske de var i samme situasjonen selv. Ingen var fordømmende.

Og det er klart det er farlig dette her, særlig for forholdet, men hun kan jo også bli gravid!!!! Og hva gjør vi da?

Samtidig sier hun at den faren ved at hun kan bli gravid er noe av det som tenner henne veldig med ham.

Hans råhet og at han blir helt vill og kåt på henne, velter henne overende og spruter i henne gjør henne helt sinnsykt kåt og hun kommer i serieorgasmer og spruter ned hele rommet omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...