Gå til innhold

Stillhet på hotelrommet!


Anbefalte innlegg

Dette er et ønske jeg som Bull har - noen som vil delta?

 

På nettet hadde jeg fått kontakt med et cuckold-par hvor hun, som hotwife, fikk leke med andre menn. Som oftest ble hun lånt ut til fremmede menn, paret var ikke veldig rutinerte men hadde så smått startet å utforske sine frekke fantasier.

 

Som meg, ble hun kåt av det litt spennende, det litt ukjente, med elementer av å bli brukt. Tilsvarende for ham, som skulle vente hjemme på at hun kom hjem. Brukt. Etter litt opphissende og småfrekk kontakt på nettet, ble vi enige om følgende treff en weekend hvor jeg var ute og reiste og hvor jeg besøkte Bergen, hvor de bodde.

 

På nett (og ikke SMS, vi skulle være anonyme) fikk hun beskjed om at jeg var sjekket inn på rom 204 på Hotel Norge, midt i sentrum av Bergen. Det var tidlig ettermiddag og jeg var nettopp kommet ut av dusjen. Nå satt jeg i morgenkåpen på rommet. Døren var, etter avtale, satt på gløtt. Kåt av tanken på hva som skulle skje, var jeg kåt. Stiv som en stake og kukken min stod rett opp mellom sidene på morgenkåpen. Plutselig går døren opp. Sakte. Som avtalt. Hun står i døren, litt usikker, men det er ingen tvil om at hun umiddelbart forstår at hun har kommet rett. Hun ser rett på en delvis avkledd, naken og erigert mann i stolen innerst i rommet. Hun lukker døren bak seg, går frem og står foran meg. Det utveksles IKKE ET ORD. Som avtalt kler hun av seg. Ydmykt, stille og rolig. Hun snur seg rundt, bøyer seg frem, så jeg kan se henne. En annen manns nakne kvinne. Om mulig blir jeg enda stivere. Hun går ned på kne foran meg. Fortsatt uten et ord tar hun meg i munnen. Sakte trer hun munnen over den store stive kukken min. Først rolig, deretter raskere. Jeg griper om henne i nakken og håret - ganske bestemt - og trer henne formentlig ned på staken, jeg merker hun brekker seg forsiktig i det leppene hennes når roten. Hun nyter, jeg hører klynkende og stønnende lyder. Hun suger en fremmed mann. Uten presentasjon. Uten lyd og kommunikasjon - hun begjærer en annen manns kukk - intet mindere, intet mer.

 

Jeg kjenner jeg skal komme. Jeg reiser meg fra stolen. Hun er fortsatt i knestående. Jeg står nå over henne, drar hodet hennes bakover. Jeg bøyer meg i kneene og dypper kukken i henne. Hun forstår hva som skal hende og tar tak i mobiltelefonen hun har lagt klar, og der, med kukken min ned i halsen sin, tar hun tidenes "selfie" i det sæden min eksploderer ned i munnen hennes og ut igjen via munnvikene! Jeg trekker meg ut og hun tar et nytt bilde med munnen åpen som viser en hvit tunge og sæd rennende ned på haken. I det hun svelger, smiler hun - kler på seg og går. Helt uten videre. Ikke ett ord er utvekslet. Det hele har foregått fullstendig anonymt og det tenner oss alle.

 

En stund etter får jeg kontakt på nettet og hvor de begge rapporterer og rå sex når hun kom hjem og hvor hennes kjære cuckold kjente de salte smakene etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...