Gå til innhold

En fantasi jeg ønsker skal skje


Rosette

Anbefalte innlegg

Fikk en sms fra deg som sa: har blitt sjekket opp pga ankelkjede mitt :-) jeg har veldig lyst på han? Er det greit for deg? kan du komme å hente oss? Og kjøre oss tilbake.

Svarte raskt tilbake at det kunne jeg, med glede! men lurte på hvem denne personen var, ?

Fikk beskjed at det var en kolega fra jobben! Og han har allerede en stiv en :-)

 

Litt frustrert pga dette var jo ikke planen denne helgen! Du skulle jo bare være med noen arbeidskolegaer ut på byen, i strømstad, så da passet det jo at vi tok en tur på vogna når de andre var i omerådet.

Jeg burde også kanskje ha skjønt lunten da jeg så hvordan du var kledd:-) sexy outfitt med strømper og hofteholdere.

 

Satte meg i bilen å kjørte ned til strømstad for å hente deg (dere) merket at jeg var meget opphisset og nervøs.

Da jeg kom ned til avtalt plass, så jeg deg ikke med en gang. Det var blitt mørkt og det var en del menesker rundt stedet hvor jeg skulle hente dere. Sendte en melding om at jeg var kommet og stod utenfor . Det kom en rask tilbakemelding om at dere var der om få strakser!

 

Jeg så dere med engang dere kom ut av lokalet, det så faktisk ut som et forelsket par som kom gående mot meg. Du kom bort til meg og ga meg et kyss og så fikk jeg trusa de i fanget. Du sa at du elsket meg kjempe mye og at du ønsket å bli kjørt til hotellet hvor han bodde. Du og han satte dere inn bak og jeg hilste på mannen for første gang.

 

Var en litt spent og merkelig stemning i bilen, da jeg svingte ut fra plassen. men den gikk fort over da jeg skjønte dere hadde begynt å klå på hverandre og kysse hverandre. Jeg hørte at du sa du ville smake litt på han igjen??? Prøvde å stille speilet, slik at jeg så litt bedre også, men jeg måtte jo følge med på veien også. Du satt nå slik at jeg kun så hodet ditt som lå i fanget hans, jeg hørte også etter en liten stund, smatte lyder og stønning fra mannen. Jeg forsto fort at du nå hadde kukken hans i munnen din :-) merket at jeg ble veldig påvirket selv av det som skjedde i baksete. Jeg hørte også nå at han hadde funnet frem til musa, de og sikkert puttet en finger i deg. For nå hørte jeg både smatte lyder fra munnen din og musa de. Du stønnet også ganske høylytt så jeg forsto du hadde det godt?

 

Hadde vel kjørt i 10-15min, så løftet du hode og øynene våre møtes i speilet, så sa du til meg at du klarte ikke å vente lenger, at du nå måtte kjenne han inne i deg. Jeg nikket bare svakt på hode og du forsto at det var greit. Du reiste deg litt opp og sa til denne mannen at du ville ha kukken hans inn i deg! Han smilte bare lurt å sa at det bare var å komme! Jeg så han trakk buksen litt mer ned på knærna og da fikk jeg se at han var ganske stor. Du skrevet over fanget hans og løftet litt på rompen og tok tak i kukken hans og styrte den mot hullet ditt. Jeg holdt på. Dø av kåtskap og jeg ville helst bare stoppe bilen å snu meg for å se mer. Men nå var det ikke så langt igjen til hotellet hvor han bodde! Jeg så klart og tydelig i speilet at du nå hadde fått hode på kukken hans innenfor leppene dine. Det var ett fantastisk syn og se deg senke deg sakte ned på denne store kukken. Det tok bare ett par jukk opp og ned så hadde du senket deg helt ned på denne kukken, og til og med uten gummi.

Du ble bare sittende stille og rolig oppe på han og jynget sakte frem og tilbake. Jeg sa at vi nå var fremme om 1minutt. Du snudde litt på hode å spurte meg om det gikk greit.

 

Jeg svarte som sant var at det gjorde det og jeg elsket å se henne ha det godt.

Jeg stoppet bilen litt før inngangen på hotellet. Slik at du kunne nå å tre deg av kukken hans å, og rette litt på klærne før dere skulle gå ut.

 

Dere gikk ut av bilen og du kom bort til meg å sa at dette ville nok ta 1-1,5 time og lurte også på om det var i orden at du ble med inn på rommet for en omvisning? Som sant var tente jeg noe helt for jævlig på dette og ville dette like mye som deg. Du ga meg ett heftig tunge kyss å sa du elsket meg kjempe mye og var veldig glad for at du fikk lov å gjøre dette!

 

Smilte bare til henne og sa hun måtte kose seg veldig og at hun måtte huske å sende meg bilder og det vi ellers var enig om å gjøre. Jeg nikket vennlig til elskeren din og sa rolig at han måtte være god mot deg. Så gikk dere inn på hotellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det som skjedde, fortalt av min kone :-)

 

Jeg så du kjørte av gårde og ga meg et slengkyss i det du rundet svingen. Elskeren min strakte ut hånden mot meg og jeg ble med han inn på hotellet. Vi stoppet en liten tur i baren hvor vi tok en drink. Når jeg satt på barkrakken kom jeg på at jeg ikke hadde truser på, de hadde jo du fått , det hadde nok han også oppdaget for han smøg en hånd opp langs låret mitt mens han kysset på meg. Jeg kjente hvordan hånden hans kom lengre og lengre opp helt til en finger skled inn mellom leppene mine og fant veien inn i den nå fuktige musa mi. Stønne var ikke på sin plass her så jeg forsøkte så godt jeg kunne å holde det igjen. Det hele var litt "frekt" men også spennende jeg så at det bula i buksa hans også så skjønte at han ble opphisset av dette. Begge var klare for mer så vi drakk opp og beveget oss i retning av hans hotell rom.

 

Han hadde fått et romslig rom med stor dobbelt seng. Han hadde også boblebad på terrassen !!

På innsiden av døra trakk han meg inntil seg og strøk meg over puppene. Så kysset han meg ned over halsen og mot brystene. Han fjernet toppen min slik at han bedre kom til. Jeg kjente hvordan brystvortene mine formelig struttet mot ham. Han sugde lett på dem samtidig som han befølte meg nedentil. Jeg presset meg mot ham, klar for mer... Masse mer

 

Jeg frigjorde han for bukse, og da formelig spratt manndom hans mot meg. Jeg sank ned på kne. Tok takk rundt den svulmende harde pikken hans og førte den mot munnen min jeg slikket den opp langs skaftet og lot leppene mine synke ned over hodet hans. Cm for cm skled den inn i munnen min herlig. Den var så hard og klar på alle mulige måter han tok opp mobilen min og tok noen bilder som vi sendte til deg Etter en stund med denne aktiviteten reiste jeg meg opp å sa: førstemann i boblekaret ... Så løp jeg ut på terassen med han jaktende etter meg med pikken i været.

 

Vi hoppet opp i det varme karet og fant fort tilbake til hverandre. Vi befølte hverandre litt før han ville at jeg skulle sette meg opp på kanten. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om og åpnet litt på beina så han kunne få en titt på hva han hadde i vente. Han smilte og åpnet opp slik at han kom til og lot tunga si leke med meg. Den var varm og ivrig. Han var en mester med tunge og finger, og med slik behandlinger er det ikke lett å holde igjen en orgasme eller to. Nå kunne jeg slippe meg løs og stønne og nyte.

 

Det var så deilig å vite at jeg fikk lov, at min elskede mann likte at jeg fikk litt ekstra av en annen mann.

Jeg var sååå klar for å bli fylt opp. Hele kroppen min var klar. Han ba meg om å snu meg rundt med knærne på bassengkanten. Jeg gjorde dette, så kjente jeg noe som " lusket" i åpningen min. Han gnukket den i åpningen, fram og tilbake til åpningen min nærmest ropte om mer. Da kjente jeg at han forsiktig skled inn i meg sakte sakte så jeg skulle klare å ta imot hele han. Han bevegde den sakte inn og ut til jeg fikk vendt meg til størrelsen hans. Den var stor. Det største jeg har fått inn i meg noen gang. Men det gikk overraskende bra

 

Han tok et godt tak i hoftene mine og lot meg få en deilig runde bakfra med pikken hans. På ny tok han bilde og sendte til deg

Det var litt vondt å stå slik så vi gikk inn på sengen og der la han seg ned på ryggen og jeg ålet meg oppover han mens jeg kysset han forsiktig . Jeg satte ett bein på hver side av han og senket meg ned over pikken hans. Det var så deilig, kjente hvordan han fylte meg opp.

 

Jeg bevegde meg opp og ned først rolig så litt mer ivrig. Jeg kjente at det gjorde gått og klarte ikke å holde igjen jeg måtte få komme. Å det gjorde jeg til de grader. Det smattet fra musa og ble veldig vått. Jeg var i en egen verden da jeg plutselig kjente at du tok tak rundt meg bakfra og kysset meg. Jeg viste ikke at du var kommet inn og stått å sett på meg en liten stund

Han hadde sendt deg romnummeret sammen med det siste bildet!!

Du sa du elsket meg så mye og ville at jeg skulle fortsette. Så trakk du deg litt tilbake og overlot meg tilbake til elskeren min igjen.

 

Han la meg forsiktig ned på sengen før han trengte inn i meg igjen, nå med han på toppen. Jeg åpnet meg for han. Tok i mot og nøt øyeblikket.

Han var ivrig, støtte mot meg. Jeg møtte han med hofter som bevegde seg mot han. Igjen kilte det så deilig i underlivet.. Igjen fikk jeg orgasme. Han ble tydelig opphisset og kåt av dette, for han kjørte på. Raskere og raskere til han nådde klimax og trakk seg ut av meg og lot hele satsen sprute utover magen og brystene mine

Du stod nå på siden av sengen med kamera i hånden og hadde fått tatt noe gode bilder jeg smilte til deg og visket tusen takk.

 

Elskeren min gikk på badet og du kjente litt på meg med fingrene dine før du ba meg skynde meg å dusje for nå ville du hjem å dyppe pikken din du også Som sagt så gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...