Gå til innhold

Det er så merkelig stille her.....?


Zum

Anbefalte innlegg

Det har jeg og undret meg over....og har mine tanker om det. Vær frekke folkens. Skriv deres opplevelser.

Jeg kan begynne med oss. På swingers har vi nå vært 4 ganger. Hun vet nå at hun får lov til det hun har lyst til.

Foreløpig har det vært menn som har koset med brystene hennes. Slikket henne. Hun har runket og suget noen få.

Det ligger en spenning i luften nå til neste lørdag, hvor hun aner at hun kan få kjenne fremmedkuk i kusa... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at forumet er iferd med å dø ut.

Forstår admin at man ønsker betalende brukere.

Men det er ikke poeng i å betale når forumet er blitt for en indre sirkel.

Og tror ingen par er interesserte så lenge nye mulige bulls blir avvist med betaling før de har testet forumet.

Forstår dette er vanskelig for dem som driver siden. Det koster penger og jobb.

Men en aktiv administrator kan ikke erstatte 10 aktive brukere.

Så jeg tror man på en eller måte må ta et valg her. Fri bruk med mange brukere. Eller betalingstjeneste for de få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av moderatorene her inne og må nesten komme med noen punkter her.

 

1) Forumet er ikke i ferd med å dø ut. Det er ca samme aktivitet her som for 1 og et halvt år siden. (Også den gangen klaget folk på at forumet var i ferd med å dø ut.) Etter en større nedgang med en gang man gikk over til betalingstjeneste i begynnelsen av februar, har det faktisk vært en liten oppgang etter det.

2) Forumet koster penger å drive og utvikle. Å forvente at en privatperson skal sponse dette av egen lomme er urimelig.

3) Det koster ikke noe å bruke forumet for dere brukeren! Forumet er gratis. Alle kan poste og lese så my de vil! Omtrent det "eneste" som koster noe er om du vil vise hele profilen din for de andre brukerne.

4) Det koste deg f.eks like mye som en øl på byen som et helt måneds medlemskap her dersom du vil støtte opp om forumet slik at det fremdeles kan videreutvikles (slik som en app/mobil plattform som det jobbes med for tiden)

5) Det er dere brukerne som selv må vise at dere er aktive her! Som parlek skriver litt lenger opp i tråden her "Vær frekke folkens. Skriv deres opplevelser". Hvis dere ikke har så mye eget å skrive om, hva med å skrive noen hyggelige bilde-kommentarer i ny og ne, eller kanskje kommentere en og annen artikkel, tråd, etc...?

 

Det blir lagt ned hundrevis av timer på dette forumet hver måned fra Admin og moderatorene og med programmering/ utvikling, så det hadde vært hyggelig om dere brukerne kan gi litt positiv respons tilbake i form av for eksempel noen innlegg/ bidrag i forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest definitivt at dette dør ut, det er mye mindre aktivitet på forumene, og det er det flere grunner til:

 

1. Lite tilbakemeldinger når en deler, da mener jeg selvsagt reelle dokumenterte hendelser m bilder.

2. Og ikke minst en ting som gjør meg oppriktig forbanna (og det er heller ikke lovlig med tanke på eiendomsrett til bilder). Når en faktisk prøver å skape engasjement her inne ved å legge ut bilder, så ser jeg til min forskrekkelse at jeg selv ikke har tilgang til mine egne bilder!!! Selv ikke de som ble lagt ut før dette ble gjort om til en betalingstjeneste.

3. Og det faktum at en kan legge ut kontaktannonse, men ikke se profil på de som til annonseeier (ikke lese beskrivelsen en gang) uten å betale gjør at det blir lite respons for de som har annonsen.

 

Virkelig gøy å bidra med bilder og i ettertid ikke få se dem selv - føler meg ivaretatt og jeg får virkelig tillit til nettstedet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg er en av moderatorene her inne og må nesten komme med noen punkter her.

 

1) Forumet er ikke i ferd med å dø ut. Det er ca samme aktivitet her som for 1 og et halvt år siden. (Også den gangen klaget folk på at forumet var i ferd med å dø ut.) Etter en større nedgang med en gang man gikk over til betalingstjeneste i begynnelsen av februar, har det faktisk vært en liten oppgang etter det.

Jeg håper du ser at du motsier deg selv her; Etter en større nedgang har det vært en liten oppgang. Da er man totalt sett i minus og ikke i samme aktivitet som før. Evt så ordla du deg litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, får prøve å forklare det en gang til:

Det var en større nedgang da det ble innført betaling for Premium i begynnelsen av februar i år. Etter dette (altså ifra februar) og fram til i dag har forumet hatt en oppgang, men er "totalt sett" i minus siden januar. Nivået i dag er på ca samme aktivitet som for 1 og et halvt år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig hva du mener med "nedgang" og "oppgang"?

Jeg har vært medlem både før, og etter innføringen av "premium-medlemmer", og du kan umulig mene at det er samme aktivitet på forumet nå, som det var før.

Om du ser hvor mange timer det går mellom hvert innleg, er ikke frekvensen her særlig høy.

Mulig at du regner "oppgang" og "nedgang" ift. antallet som titter innom, men de skaper ikke særlig med aktivitet her inne.

Foruten deres påfunn å legge ut noen bilder hentet fra nett, eller "billedkonkurranser, er det kun et veldig lite antall medlemer som skriver noen "likes" til noen bilder i ny og ne.

Og om du ser på aktive brukere som er premium-medlemmer, er det rundt 4 prosent av de påloggede som er det.

 

Det blir liksom litt "politikersvar" dere kommer med, ved å benekte en nedgang ved å bruke påstander som ikke er reelle ift. brukerne av forumet.

Jeg tror ikke det dere produserer er salgbart foreløpig, noe antallet premium-brukere bekrefter.

 

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg referer til en reell statistikk som viser aktiviteten her på forumet.

Denne viser at det har vært en total nedgang i aktiviteten fra januar, da Premium medlemskapet ble innført.

I fra februar har det vært en liten oppgang (men fremdeles en total nedgang siden januar)

Poenget med dette var å vise at nedgangen har snudd. (Til forskjell fra om det hadde vært en fortsatt nedgang)

 

I følge den samme statistikken så er aktiviteten nå på ca samme nivå som for et og et halvt år siden.

 

Men å kverulere over disse tallene (eller klage over hvor mange timer det er siden sist innlegg) medfører dessverre ikke noen økt aktivitet. Take it or leave it! Beklager, men sånn er det bare! Det er ingen i større grad enn oss moderatorene som bruker massevis av gratis tid på dette forumet, som ønsker at dette forumet skal fortsette å eksistere. Derfor veldig leit å høre på denne klagingen uten at man selv bidrar med noe positivt (utover det å takke for deilig treff), eller eventuelt å komme med noen konstruktive tilbakemeldinger på hva som kan gjøres annerledes.

 

Saken er den at det er flere brukere som har etterlyst en mobil plattform for bla chat via nettbrett og mobil. Det er dette pengene i fra Premium medlemskapet nå skal gå til. Om det er noen som ønsker å investere/ betale for den nye mobile plattformen, samt være med på å betale for løpende utgifter, slik at betalingen for Premium medlemskapet kan fjernes, så er dere hjertelig velkomne til det.

Endret av Kinky6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Klagingen"???

Jeg klager overhodet ikke.

Jeg reagerer bare på det du skrev om at aktiviteten nå omtrent er den samme som for ett og et halvt år siden, når det ikke oppfattes slik av en god del brukere.

Selv avtaler jeg de fleste treff via sms, da jeg stort sett treffer faste par, eller HW's.

Jeg kunne sikkert vært mer aktiv enn å skrive, som du av en merkelig årsak nevner, "takk for deilig treff"

Jeg skjønner jo at man ikke gidder å jobbe gratis i lengden, men kreative forslag har blitt gitt fra flere enn meg, uten å få særlig tilbakemelding på det.

Jeg tror kanskje denne siden burde være en "gratis-side" frem til man har opparbeidet seg mange nok brukere til at det skal være interessant for annonsører å sponse siden, slik diverse andre sider fungerer. Og når man får opparbeidet seg en portefølje, og siden blir salgbar, er kanskje tiden inne for å ta betalt for enkelte tjenester.

Men å selge noe som tydeligvis ikke er salgbart, er ikke lett, så da er det investering i form av egeninnsats som gjelder.

Mener nå jeg da..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skjønt for lenge siden at du ønsker at dette skal være en gratis side! Dette har du allerede tatt opp x antall ganger i diverse tråder. Det går dessverre ikke. Skulle gjerne ha gjort det, men denne siden går ikke av seg selv! Det holder ikke med innvestering kun i form av egeninnsats så lenge det faktisk koster penger både å drifte og videreutvikle forumet (som bla å innføre en mobil plattform for nettbrett/ mobil). Per i dag blir denne siden drevet privat og ingen har lenger mulighet til å betale mer av egen lomme for videreutvikling og drift av forumet.

 

Vi har dessverre ingen investorer bak oss (noe som hadde vært ønskelig). Å skaffe en kommersiell aktør/investor som sponsor eller medeier er en krevende prosess som krever masse arbeid og tid å få på plass. Per i dag er forumet mer eller mindre et dugnadsforum, og dessverre må noen betale for at det skal bestå (eller videreutvikles). Man kan fint være aktiv medlem og få tilgang på det meste av forumet uten å betale. Men vi synes 69 kroner per måned er en billig sum å betale for å få full tilgang, samt å være med på å bidra til å utvikle forumet. Og du er hjertelig velkommen til å bidra du også.

 

Hvilke kreative forslag som du sikter til som du sier ikke har blitt besvart, kjenner jeg ikke til! Send de gjerne som en PM enten til meg eller Admin.

 

Og statistikken jeg viser til er selvfølgelig reell. Ta kontakt så kan jeg gjerne vise deg den en gang om du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig da....

Jeg har ikke noen ønsker om at dette skal være en gratis-side...

Det spiller faktisk ingen rolle for meg, egentlig....

Og jeg blir hverken fattig, eller rik av å betale 69 kr i måneden, men føler ikke behov for å betale for noe jeg ikke har behov for.

Jeg trenger heller ikke "bevis" for noe, så det skal du slippe å fremlegge.

Jeg er innom denne siden av og til, for å se om det er noe interessant som skjer, og det er det....

At jeg kommer med et innspill ift. dette, er vel kanskje ikke å bidra til noen form for erotikk, og har med dette skjønt at slike innspill ikke er særlig populært blandt dere som driver siden.

Så nå trekker jeg meg stille tilbake ift. dette emnet, og ønsker, som jeg alltid har gjort, lykke til med driften av denne siden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ønsker vel at denne siden skal være gratis (som alt annet her i livet). Men som det blir sagt så må de dessverre få dekket kostnadene sine til drift og utvikling av siden. Forstår at de ikke ønsker å betale dette av egen lomme. Så lenge vi som brukere faktisk får et bra cuckold-fora er det helt greit å være med å spleise på dette! Betaler gjerne 69 kr per måned for at vi fortsatt kan ha et eget fora for cuckold, swing, + + +. Synes dere moderatorer gjør en kjempejobb! Stå på videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HenryMiller

Vi får prøve å delta og være aktive, slik at siden overlever. Ingen sider kan over tid overleve uten finansiering som dekker kostnader. Det er vi som gjør denne siden attraktiv. Aktivitet aktivitet. Aktive sider tiltrekker betalingsvillige deltakere.........Stå på....skriv, fortell, diskuter og ikke minst vis dere fram......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest HenryMiller

Jeg vet ikke om dere har statistikk, men for meg virker det som om aktiviteten har økt de siste ukene. Kanskje det er sommeren som får fart på hormonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...