deviant-mind Skrevet 17. januar 2011 Share Skrevet 17. januar 2011 Par i Østfold søker mann som kan gi meg(henne) det jeg trenger mens min sambo(han) ser på, ev. blir med etterhvert. Han 39, normal kropp, engelsk men snakker norsk, hun 40, frodig med myke former. Er ny på cuckold men ikke til trekant og lek. Ønsker gjerne noen som er litt bestemt og vet hva han vil, kun sikker sex, dvs. sex kun med kondom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 18. januar 2011 Share Skrevet 18. januar 2011 Dette bør jo være det rette stede for deres behov. Jeg liker kvinnen jeg ser påå bildet og opplever at jeg passer inn i deres beskrivelse. Send meg gjerne noen ord om dere tror jeg kan bidra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happygangbanger Skrevet 10. april 2011 Share Skrevet 10. april 2011 Hei Jeg er en Fredrikstadmann som gjerne stiller opp for dere. Har erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy Man Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 hei ta kontakt så ordner vi detta,,,,, venter i spening hilsen Handy Man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 Hei ! Jeg er en eldre Dominant mann meg erfaring. Ta en titt på min profil. Jeg er ofte på reise i Østlandsområdet, og vil gjerne besøke dere i Østfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 22. mai 2011 Share Skrevet 22. mai 2011 Hei, mann 44 fra Kongsvinge her - si fra hvis dere trenger bestemt og krevende mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaypea Skrevet 2. august 2011 Share Skrevet 2. august 2011 Gutt 20 østfold her treff kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf54321 Skrevet 12. november 2011 Share Skrevet 12. november 2011 Haha, for et kult bilde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 14. november 2011 Share Skrevet 14. november 2011 Morsomt fjøsbilde Håper ikke alder skal hintre oss fra å bli gode venner. Fantasifulle & flotte stunder venter, bare å ta kontakt hvis dere har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sterk løve Skrevet 5. mars 2012 Share Skrevet 5. mars 2012 vil gjerne kontakt med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.