Gå til innhold

Bør cucken svelge sperm viss bullen ber om det?


real cuckold

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det vil være dorlig oppdragelse og nekte det.... Jeg mener jo cucken bør være klar ganske fort etterpå og gi et godt sug for og tømme kukken til Bullen for så og slikke henne ren.... Eller om Bullen har kommet i fruens munn skal han sitte og ta i mot hennes spytt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 years later...
Hvis cucken er sub og liker det så svelger han om han får beskjed. Hvis ikke så gjør han som han vil.

Absolutt ikke alle cucker som er submissive, eller spesielt opphengt i andre menns kuker. Finnes nok begge deler her også:)

 

Enig - Jeg som cuck er ikke sub, mer dominant om sannheten skal frem og selvfølgelig likestillt med HW (greia er en fellesakt) - Og ikke opphengt i andre menns tissefanter.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kjent med endel cucks her inne i tillegg til å bli kjent med meg selv som cuck. Av de som faktisk levere ut dette så tror jeg ikke det er noen av de som driver å svelger sperm.

 

Håper ikke bull's her inne tror at det er vanlig og det er noe de er nødt til å forholde seg til.

 

Alle må kjøre på med sitt, men ikke pålegg andre noen generelle krav om å svelging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Krydderpar

Jeg gjør det jeg vil/ønsker meg/tenner på/har lyst til å utfordre. Dessuten gjør jeg det hun vil/ønsker seg/tenner på/har lyst til å prøve. For oss handler det om hva vi, som par, ønsker å oppleve. Bull blir i denne sammenheng vårt virkemiddel, han står således nederst på rangstigen hva ønsker angår. Det sagt - den rette Bull vil selvsagt bli hørt, om ikke bønnhørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cuck&hw

Alle har sin greie, men hos oss så får cucken spruten av og til i munn og må selvsagt svelge. Eventuelt så slikker han henne ren etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest perrodetoro
SOM jeg har svart/beskrevet i et par andre innlegg her i dag, så finnes det ingen slik regel. Her må alle finne "sin" form. Om cuck samtidig er sub, og HW samtidig er dominant, og begge parter har et element av ydmykelse i sin tilnærming til BDSM, så er det gjerne naturlig. Men i praksis er det altså langt flere som IKEK har den konstellasjonen, enn de som har det.

 

Mange som for enkelhets skyld kaller seg cuck, er i realiteten Stag, som er noe ganske annet.

Andre par tenderer i realiteten mer i retning av swingers, enn reelt cuck/HW.

 

Det er ingen regler.

All må derimot gjennom dialog finne "sin" greie, sin innpakning, sine tenningsmønstre, fantasier og ønsker.

 

Uten å dra alle under en kam eller fornerme noen, så tror jeg som du sier at mange som kaller seg cuck i realiteten er Stag eller noe der omkring som heller i retning swingers e.l.

Mange fantaserer gjerne om å svelge, men det er noe annet den dagen du står der og skal ta ladningen. Å ta det direkte er også noe annet enn å slikke rent. Det er iallefall min personlige mening.

 

For oss derimot falt det helt naturlig å gjøre rent, siden jeg har gjort det fra før vi begynte med cuckolding. Men selv for meg som er sub og liker smaken var det personlig et langt steg å ta fra å bare gjøre rent til å ta han i direkte. For meg har det noe med følelsen av at man tar steget inn i bi-verdenen noe som er ganske ydmykende, men også veldig opphissende for min del.

 

Vi gjør det nå og da, når både bull og fruen vil det, men for det meste blir det med å gjøre rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 måned senere...

"Hva er Stag": Sitat fra nettet nedenfor. Vet ikke om dette er "fasit", men beskriver mannen i vårt forhold ;-)

 

 

In the Vixen/Hotwife paradigm, my husband would be my Stag - he is my #1, he is never to be disrespected or humiliated in any way. A bull would be the man I choose to have sex or other intimate play with, whether it happens in front of my husband or not. A cuckold is the partner of the "hotwife" who enjoys the humiliation aspects.

 

So, in my relationship, my hubs is the Stag - you play by his rules or you don't get to fuck me. Everything we do is for our mutual sexual enjoyment/satisfaction and our relationship is the foundation. No cuckolding for us.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...