Gå til innhold

knulle damene våre


real cuckold

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Real cuckold ja kønner ikke helt ka du menar. Er jo svensk så ikke se bort ifra att jag kan av litt dum :) .Blir det ikke lite homo vis vi går på ka du sier?Selvfølligt ær det trevligt vis cuck hemter en kall drikke å servar en med tillexempel handduk vis det ønskes, men dokker er ikke till før oss, det er jo dama deres som kanskje er det ;)

 

Alternativt, vi som e till før par/dama uppgradert dildo, sexobjekt haha.

 

Men whatever floats your boat,mannen.

 

Personligen har jag alltid hatt bæst relation med cuck mæn som ær lika tøff eller dominant som eg utanfor huset och som ikke ønsker en undergiven rolle alls eller i vart fall ikke utanfor soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cuck som vil tjene meg er bare i veien og irriterende. Jeg er utelukkende interessert i hotwifen. Han skal i tilfellet tjene sin hotwife og sørge for at hun kan nyte sin bull best mulig....eller delta i leken på, men ikke som en sissycuck, da kan han holde seg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei

 

Praktisert dette over 30 år, og lenge før det var Cuckold/Hotwife benevnelse (i Norge ihvertfall) - For meg er Bull et nødvendig hjelpemiddel i vårt seksliv

 

Jeg har vært med endel ganger som en aktiv partner (Kall det gjerne vanlig trekant), og noen ganger kun filmet med videokamera men endel menn/Bulls hemmes av at "gubben er der" så jeg foretrekker å vente til hun kommer hjem med film.

 

Da det er jeg som er pådriver og tilfredstiller HW utmerket selv, er dette en legning jeg har (Kona blir en HW fordi jeg er en cuck), og vi har sluttet i lengre perioder somregel fordi vi ikke kan gå å tenke på seks hele tiden.

 

Her inne virker det som ydmykelser er greia for de fleste Cuckold/HotWife konstellesjonene? - Funker ikke for meg, rammene for leken avgjøres av meg og HW i felleskap da det er vår lek og den kan endres fra/for hver setting.

 

Pikkstørrelse - Er visuelt (Jeg nevnte kamera) Det er noe jeg/cuck`en er opptatt av - HW var på byen for en god del år siden og hadde kjempedeilig seks med en som hadde lillefingerstørrelse (Total turn off for meg). Siden jeg somregel vil at det skal filmes kan det være greit med grove pikker, men jeg liker også godt normale (Spesiellt om det skal kjøres spor 2)

 

Jeg er normalt utstyrt, og har selvsikkerhet nok til ikke å gå inn i "pissing contest" med bulls pikkstørrelse, noen ganger er det opphissende om de er grove (da jeg er Audiovisuell) - men de beste bulls i følge min erfaring har en oppfinnsomhet, kåthet, energi og stamina som sine beste egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...