pat92 Skrevet 21. oktober 2012 Share Skrevet 21. oktober 2012 Hallo, HELT fersk her inne så dette hørtes greit og spennendes ut, ta gjerne.kontakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 28. oktober 2012 Share Skrevet 28. oktober 2012 vil gjerne låne kona di ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekekameraten Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Utrolig spennende annonse. Blir gjerne med på å oppfylle fantasiene deres. Ta gjerne kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 12. november 2012 Share Skrevet 12. november 2012 Dere skal ha for optimismen gutter, men det er vel ikke helt sikker at annonsen er like gyldig ennå, snart 2 år etter at den ble lagt ut, og uten at paret har vært pålogget på 1 1/2 måned. Ikke for at jeg skal være noen gledesdreper, men jeg hadde nok ikke grått meg i seng hver kveld som går uten at jeg får positivt svar. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slikkern Skrevet 28. februar 2013 Share Skrevet 28. februar 2013 Hei jeg kan gjerne hjelpe til her.... Bor i åsane og kan klart overtale henne visst så... Ta gjerne kontakt vi ønskelig. har hun ønsker så er her ingen hindring.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 2. mars 2013 Share Skrevet 2. mars 2013 hei..vi er 2 venner som bor i Oslo og vil gjerne treffe dama di. vi er seriøs og renslige..har sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 23. mars 2013 Share Skrevet 23. mars 2013 hei..vil gjerne treffe dere..31 år gammel og bor i Oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 24. mars 2013 Share Skrevet 24. mars 2013 hei. er en skikkelig grei kar....mener det... som klarer å gi kona di mye.... ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 24. mars 2013 Share Skrevet 24. mars 2013 hei. Er en flott slank kar som gjerne kommer og hjelper dere..... er maskulin og liker å ha styringen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.