Gå til innhold

Første treff


Stvgmann

Anbefalte innlegg

Vi hadde fantasert i lang tid om hvordan det ville vært for henne med en annen mann.Jeg chattet med en kar på eros og fortalte om vår drøm.Han ble meget tent og jeg inviterte han på besøk. Hun hadde ikke sett han så det hele var uvisst om hun likte han. Vi pratet om løst og fast og det hele så ut til å renne ut i sanden da ingen tok noe initiativ. Det samme hadde han nok også tenkt for plutselig sier han til henne at han synes hun er så søt og ser så deilig ut.Hun liker komplimentet men ser sjenert ned i gulvet.Jeg unnskylder meg og går på toalettet. Da jeg kommer inn igjen er de igang med en intim dans. Han trekker henne inn til seg og presser den svært tydelige bulen han har i buksa mot magen hennes. Så møtes de i et langt tungekyss mens han leder hånda hennes frem til kuken.Han lar samtidig sin hånd gli opp mellom lårene hennes og frem til trusa som jeg vet er søtt våt nå. Kom sier hun og de går inn i soverommet. Snart er hun naken og han kler raskt av seg. Da bokseren faller kommer det frem en steinhard og meget stor kuk. Noe mer oppvarming er ikke nødvendig synes han,snu deg sier han og bøyer henne slik at hekken blir tilgjengelig han trenger inn i musa og tar henne hardt. Han er så på kanten etter bare et kort stund at han ikke kan holde seg lenger og jeg ser at han pumper sæden i henne. Men som han fortalte meg på forhånd var det lenge siden sist og var sulten på mer etterpå. Han la henne på rygg og la seg mellom bena hennes og kjørte kuken i henne igjen. Jeg så at den ikke var like stiv nå men hun nøt at han tok henne med rolige støt. Etterhvert ble han mer og mer ivrig og støtene ble tyngre og hardere.Kuken hans sto tydeligvis som et spett i henne og jeg så at fitta strammet seg rundt nytelsesstaken hun fikk. Hun ropte ut det gååår flere ganger,stønnene deres ble mer og mer intens helt til han este ekstra opp og støtte i bånn og tømte seg igjen.

 

Deilige kone håper du får oppleve dette igjen. Er takknemlig hvis noen her vil chatte og planlegge noe lignende med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...