Dressur Skrevet 21. februar 2014 Share Skrevet 21. februar 2014 Min kone har kommandert meg til å skaffe en ung sexy bull som skal bo på vår hybel, i sokkelen av huset vårt. Fint om du liker å bli dominert og eventuelt litt SM. Du vil bli tilkalt etter avtale. Min kone er 41 år, sexy og slank med former og blond krøllete hår. Jeg er 49 år, 186 høy, slank og blond. Det gjør ingenting om du er litt bi. Hybelen/sokkelleiligheten er ledig fra februar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 22. februar 2014 Share Skrevet 22. februar 2014 Dere søker en bull som liker å bli dominert? Det høres lite bullete ut for meg. :-) Det er kanskje switch de kaller det du søker? Men en spennende annonse, for den det passer for. Kan bli moro for alle tre, tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indianguy Skrevet 23. februar 2014 Share Skrevet 23. februar 2014 hi i like to meet u Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt18 Skrevet 23. februar 2014 Share Skrevet 23. februar 2014 Jeg har sendt dere pm og er veldig interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt25oslo Skrevet 28. august 2014 Share Skrevet 28. august 2014 Hei oslo mann her. jeg er veldig interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.