Gå til innhold

Medlemskap.


Manandwife

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser nå at jeg må være Premium-medlem for å se min egen profil.

Er det et resultat av deres endring av denne siden?

Så lurer jeg på om dere regner med stor økonomisk gevinst på deres endring.

Det tror nemlig ikke jeg.

Om man ser på aktivitetsnivået på forumet, er det rimelig labert om dagen.

Og i den tiden jeg har vært medlem er det et meget lite antall av "aktive medlemer" som bidrar i særlig stor grad på forumet. (meg selv iberegnet)

Og om 30 prosent av disse velger å bli Premium-medlemer, blir det ikke mye til aktivitet på siden.

Hvorfor ikke få opp antall brukere, slik at siden blir interessant for annonsører, slik at det kan bli en inntektskilde?

Dette er jo en ganske "sær" side, i positiv forstand, som ikke er for "hvermannsen". Og da kreve betaling for medlemskap tror jeg faktisk vil gjøre siden rimelig kjedelig.

Dette er bare mine tanker, og mulig jeg tar helt feil.

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Manandwife,

 

Problemet med profilene vil snart bli endret og vi kommer til å tillate brukerne våre å se sine egne profiler, selvfølgelig. Det er kun en feil i vårt system som produserer denne feilen og vi jobber hardt med å rette det.

 

Alle dine "gamle" rettigheter er gjenopprettet. Vi var nok litt kjappe med å begrense ikke-betalende brukere. Eneste begrensning skal være at ikke-betalende ikke skal se andre profiler, men de skal selvfølgelig kunne se sin egen profil og redigere den som de selv ønsker.

 

Håper dette var bra nok svar.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit svar dette.

Men for å gi et bilde av forumet så er det i dette øyeblikk 250 besøkende på siden, og 9 av disse er Premiumbrukere.

Jeg er litt redd for at denne siden kan fade ut ved å opprettholde betalingstjenesten.

Ikke misforstå. Jeg synes ikke at det er dyrt, men det blir litt mindre interessant å stikke innom siden slik den er nå.

Ønsker dere som drifter siden, og Premium- medlemer lykke til.

Ha en strålende aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda "brgbd", jeg kan jo være enig i det.

Men samtidig tror jeg vel ikke "snoking" er det verste man kan utsettes for her inne.

Foruten om vi tre som har diskutert dette, er det nå 7 timer siden siste aktivitet, noe som kanskje forteller litt om interessen for siden.

Vi får håpe at jeg tar feil, og at dette tar seg opp etterhvert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får melding om at abonnementet jeg velger er ugyldig. Skjer på alle?

 

Hei Zimmy.

 

I ruten hvor du velger abonnement er det en nedtrekksmeny hvor du må velge valuta.

 

Trykk på den så vil du få muligheten til å gå videre med din bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er.. Her sitter det folk og jobber dag og natt for å holde denne nettsiden oppe for oss, og betaler en haug med penger for å drifte siden, slik at den kan være på det nivået den er i dag. En mnds medlemskap koster like mye som en pils på byen. Har man interesse for cuckoldry og setter pris på denne siden, er det vel en liten pris å betale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøs1.

Jeg tror ikke at det handler om prisen på medlemskapet, og er enig med deg der. At du ikke skjønner problemet kan det være flere årsaker til, men det jeg skriver er jo det jeg mener er "problemet", så om du leser det vil du finne ut hva jeg personlig mener.

Jeg skjønner jo at man som eier av siden legger ned en god del jobb i å holde siden oppe, men å bruke haugevis av penger, hva nå det betyr, bør vel egentlig ikke være nødvendig.

Selv blir jeg hverken fattig eller rik av å være Premium bruker, men jeg tror ikke at så veldig mange tegner et slik medlemskap, og siden blir da ganske mye mindre spennende enn den var tidligere.

Som skrevet tidligere, håper jeg at jeg tar feil, og det får jo tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg må også si meg enig ( dessverre) i at å betale for dette syns jeg er dumt. Men alt koster penger i dag.

Har økonomi til å være medlem her, men syns ikke noe om å måtte betale for å bidra.

Det er jo vi brukere som holder dette oppe.

Slutter ikke å bruke siden, men betaler ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med manandwife - jeg tror siden blir kjedeligere som betalingstjeneste (og jeg kommer heller ikke til å betale for tjenesten, er ikke så aktiv at jeg føler behov for å betale for dette). Jeg tror at siden kan dø ut som følge av lukkingen av siden.

Men lykke til videre!

 

Hei,

 

Siden skal ikke være lukket på noen måte for ikke-betalende medlemmer. Vi har gjenopprettet alle rettighetene deres.

Hvis dere opplever at noen av deres gamle rettigheter ikke er på plass, feks å se store bilder i bildealbum er dette noe vi jobber med og vil rettes snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så vanskelig å betale noe tilsvarende en pils for byen for et medlemskap her.

 

Som det stod i den infomeldingen jeg fikk når jeg logget inn har de drevet siden helt gratis siden 2009, så da syns jeg det egentlig er på sin plass at vi skal bidra litt. Vil dere heller at siden skal dø ut? Spør dere meg virker dere som et par gniene og utakknemmlige mennesker uten respekt for den tiden andre bruker på at dere skal treffe mennesker med samme interesse som dere.

 

Det tok meg akkurat 2 minutter å få en Premium konto, og det gjorde jeg uten å blunke.

 

Hvis dere liker siden, betal, hvis ikke, så kan dere ta dere en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, "blåmann"....

For det første spurte vi ikke deg om hva du mener om oss.

For det andre er det ikke prisen det er snakk om.

Om du hadde brukt 50 sekunder av din tid på å lese innleggene ville du forstått det!!!

Men du bruker din tid som du ønsker, så null stress om du ikke gidder.

Selv har jeg kontakt med de HW's og par jeg liker å møte via sms, telefon, og mail, og er mest innom for å titte litt.

Altså svært lite aktiv ift. å søke kontakt her inne.

Det kan jeg fortsatt gjøre som "snyltesurfer".

Poenget mitt er at jeg tror at siden vil "dø ut" om det fortsetter med å måtte være Premium-medlem for å se andres profiler.

Det igjen vil gå utover de få (jeg tror) som tegner dette abonnementet.

Igår ved 21-tiden var det rundt 280 medlemer og gjester logget på. Av disse var 4,3% Premium-brukere.

Dvs. at 95,7% ikke kan gå inn på hverandres profil, ei heller de som er Premium-medlemer.

Og av de 4,3 prosentene var en person bekreftet kvinne.

Da "blåmann" skjønner du kanskje hva jeg mener med at siden ikke blir fult så spennende lenger.

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne1

VELDIG enig med deg Manandwife. frykter dette vil gjøre denne flotte siden mye mindre spennende for alle. Både premium og potensielle medlemmer som kommer inn her som nye. Og chatte for ikke betalende medlemmer blir vel heller ikke så veldig interessant når man ikke kan se profiler? om denne gruppen blir borte eller mindre vil det også være veldig synd..

Tror dessverre heller ikke "gratispassasjerene" kommer til og legge inn bilder i samme grad som tidligere med de tidligere nevnte begrensinger..

Håper så inderlig jeg tar feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syns det er fint at det koster litt for full tilgang. Vi har opplevd en del useriøse mennesker her inne som skifter nick/oppretter ny profil gang på gang, menn vi tidligere har avvist, og som vi igjen kaster bort tid på til vi finner ut at vi har snakket med dem før. Heller færre seriøse enn mange useriøse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere at det er bedre med noen seriøse enn mange useriøse.

Men når det kun er 2,8% av alle besøkende siste døgn som har Premium-medlemskap, og om noen av disse også er useriøse, blir det litt labert interessenivå rundt denne siden.

Og det er det som er så veldig synd.

Useriøse mennesker vil det alltid være så lenge sex er involvert.

Så jeg håper at siden igjen blir gratis, slik at alle brukere får samme rettigheter, og aktiviteten tar seg opp igjen.

For går det for lang tid vil jeg tro at det vil ta lang tid å bygge opp interessen, og aktiviteten rundt denne fine siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt villig til å betale 69 korner i måneden for å ha tilgang til dette nettverket. De ansvarlige for denne siden gjør en fantastisk jobb, og fortjener betaling.

 

Det som må taes med i vurderingene er verdien av dette nettverket og hvordan den skal holdes vedlike og vokse. Jo flere aktive brukere, jo høyere verdi vil denne tjenesten ha for meg( nettverkseffekten). Det må rekrutteres nye brukere jevnlig. Slik denne tjenesten er nå, har den ingen verdi for gratisbrukere og medlemsmassen vil gå ned. Problemet er da at verdien for betalende vil da også gå ned. Jeg kan ikke skjønne hvordan kritisk masse skal opprettholdes med denne tjenesten dessverre.

 

Har veldig lyst til at ManAndWife skal forsyne seg av min kone, men det må jo være flere en det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte innlegget ditt veldig godt, og er veldig enig med deg at de som står bak denne siden gjør en fantastisk jobb for siden, og fortjener betalt på en eller annen måte.

Men om jeg forstår deg rett, er du også enig i at spenningen og interessen forsvinner litt ved at kun rundt 2 til 4 prosent av et døgns besøkende er Premium brukere.

Det blir man ikke særlig rik av når antall besøkende i løpet av et døgn er rundt 800-1000 stk.

For meg handler det ikke om pengene, men utbyttet av å være Premium bruker.

Det måtte jo vært mer fornuftig å fått opp en betydelig mengde av brukere, for så presentere dette for aktuelle annonsører, slik at penger kommer inn på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, jeg har nok betalt for meg skjønner du. Det ble gjort så fort jeg kom inn på siden igår.

Det er ikke gratisbrukerne generelt jeg kaller gniene, det er deg og de andre som sutrer jeg kaller gniene.

 

Jeg tenker jeg skal bruke litt statistikk fra den rubrikken nederst på siden, som du er så flink og bruker også.

 

Det har vært ca 900 brukere innom de siste 24 timene. Hvorav 267 av disse er medlemmer.

Det spiller INGEN rolle hvor poppis du er. Du kjenner IKKE 267 personer som har interesse for dette temaet.

 

 

Akkurat nå er det 54 medlemmer online. Det er selvfølgelig litt færre enn hva det var før, men jeg regner med at dette er en overgangsperiode og at mange av de som har følt at de "mister" noe med betaling på denne siden snart kommer tilbake. Hvor ellers finner man en helnorsk side med cuckoldry som tema?

 

Hvordan du får dette til å bli dårlig statistikk, det fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...