Gå til innhold

Råd og erfaringer?


Nordland par32&33

Anbefalte innlegg

Etter mange år med fantasering og snakk om at hun skal knulle noen andre,er hun helt med på opplegget.men vi vil først lese oss litt gjennom forumet hær,å få råd og høre om andres erfaringer.

Hun vil ha meg med når dette skal skje for første gang.men jeg mannen lurer på om det er greiest at hun treffes en alene med det første,der jeg får mld gjennom opplegget og Evt får høre på i tlf.vi vil gjerne ha innspill hvordan andre har gjennomført dette helt i starten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du nesten må føle selv på hva du syns er tryggest. Jeg personlig syns det tenner mest å ikke ha kontroll og bare la henne dra på "date" alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nu har jeg vært han som har truffet "paret". Tror du må høre litt på henne, visst ho vil du skal være med den/de første gangene kan det være lurt.

Dette for å gjøre hun litt tryggere, samt at det kan bli litt " statisk" visst hun skal drive og sms. LYKKETIL uansett, deilig dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er usikker så møt alle tre på et offentlig sted først. En bar hvor dere kan ta en drink, snakke litt og bli litt kjent virker bra. Hvis hun fortsatt vil at du skal være med så gjør det. Selv setter jeg alltid opp et uforpliktende møte for å se at kjemien stemmer før vi avtaler nytt møte for mer intim aktivitet. Det høres kanskje ikke så spontant og spennende ut men jeg har møtt en del som ikke var helt hva de selv beskrev samt at jeg ønsker å sørge for min egen sikkerhet. Det er jo også alltid tryggest å ikke dra avgårde med eller invitere hjem en du ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle:)alle råd og tips kommer svært godt med,fruen er i utgangspunktet ikke noe Serlig giret på avtalt treff,hun vil helst ha det mer spontant.men i en sånn spesiell setting der jeg i hovedsak bare vil se at hun blir knullet,vet set kommer masse følelser når jeg får se henne med en annen mann,en opphissende sjalusi,ekstremt kåtskap:)i 9 år har hun vært klar over min tenning til å se henne med en annen mann!og vet hun har mer lyst en hun innrømmer.det ser jeg på henne når vi er ute på byen,så elsker hun og flørte og få oppmerksomhet,da spesielt av "yngre"gutter!jeg vil da helst se henne med en voksen mann,og da helst med erfaring av å knulle koner:)tanken på å få se alle bevegelser,lyder og kåtskap fra henne tenner meg så enormt at det er nesten slitsomt til tider.så jeg håper vi får klaff med en trivelig kar som kan ta henne til nøye høyder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...