Gå til innhold

xxdark i København


Gjest Metal Man

Anbefalte innlegg

Gjest Metal Man

Et fint og kjapt lite tips til dere par som ønsker å kose dere på klubb, men er litt lei av cat, vip osv. xxdark i København er et fint lite kinky sted som er fint for par så vel som bulls. Var der nylig og knipset et bilde jeg bare må dele (og gjør det bare fordi det er 100 % anonymt). Selv har jeg aldri vært på den mottagende siden av gloryholes - og tenker ikke begynne med det, men denne fyren kom gjennom hullet, så jeg måtte bare dokumentere litt av standarden for dere cucks n Queens:)DSC 0132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXDark kan anbefales på det sterkeste.. ett av de råeste og tøffeste steder jeg har vært. Og det beste av alt.. det er seriøst der. Du kan gå dit som mann, par eller kvinne uten at du blir overfalt. Du kan se deg om, ta deg en øl, snakke med folk og ikke mer. men du kan og oppleve alt og litt til om du føler for det. Rett og slett et sted der det meste og litt til er "helt" normalt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...