Gå til innhold

Mindre trang etter sex med andre?


be_901

Anbefalte innlegg

Har noen av dere lagt merke til om dama deres er "slappere" i fitta etter at hun har pult andre menn? Jeg synes dama mi blir det, og det går faktisk noen uker før hun "trekker seg sammen igjen. Han som pulte henne var nok litt større enn meg, men ikke mye. Dama sier vi var ca like stor, men jeg tror hun sier det bare for å være grei med meg. Anyway... noen av dere som har opplevd det samme, eller er det bare jeg som inbiller meg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det.

Ikke bare er kona mer åpen i fitta si etter at hun ha knullet med elskeren, hun er mye våtere og ikke bare pga sæden hans, men hun sier selv at det blir mer "safter" i henne etterpå og det virker som om det varer ganske lenge (flere dager).

Kuken hans er nok litt tykkere enn min, men ikke mye, slik at det neppe har så stor betydning.

Når hun er slik kåt og våt kjennes hun ganske "løs";

Akkurat nå er det en stund (noen uker) siden hun fikk "fremmed" kuk i seg og hun begynner å bli trangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bekreftet... Hun hadde seg med en i går som hadde vesentlig mindre kuk enn meg, og hun var like trang. Herlig oppdagelse. Nå må en jo prøve å treffe noen med svær kuk for å sammenligne. Slo meg også at det er litt skummelt for damene å være utro hvis gubben har liten kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel det har mer med generell tenning å gjøre.

Er damen tilfreds og ønsker mer sex, blir de lettere og fortere opphisset, "startpunktet" er noe annet enn om de ikke har spesielt lyst fra før og må "jobbes" litt med før lyst, fuktiget og "åpenhet" er der, de er derfor stort sett våtere og mer "åpen" om de har "geubbkysten" tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"de er derfor stort sett våtere og mer "åpen" om de har "geubbkysten" tilstede."

 

EH?

HÆ?

 

Hehe, beklager hvis dette var noe uforståelig. Det var det for meg også da jeg leste den i dag, får skylde på at det var litt sent for meg i går ;)

Tror vel jeg prøvde å skrive "grunnlysten" (og ikke "geubbkysten").

 

Noe klarere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære tok en monsterkuk for noen år siden. Hun var helt åpen, jeg hadde absolutt ingen friksjon i snart en måned etterpå. En annen sak, var at det rant av henne konstant i en ukes tid. Han hadde sikkert presset ut noen kjertler. Hun syntes faktisk det var plagsomt, og måtte gå med bind. Merkeligste vi har opplevd.

Har også kjente det flere ganger at hun er vid en ukes tid om hun har hatt større kuk. Men den mest ekstreme varianten har vi bare opplevd en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...