Gå til innhold

Unner du henne en forelskelse?


John_P

Anbefalte innlegg

Hva ville du sagt hvis din kone kom hjem og fortalte at hun var forelsket i en annen?

 

Min umiddelbare reaksjon var hjertebank og en ereksjon i løpet av 4 sekunder... I ettertid er det mere refleksjon, litt undring og en litt spent tilstand. Det ligger der liksom hele tiden.

 

Hennes forelskelse er ikke av typen "forelsket og vil leve resten av livet sammen med ham". Snarere er den av typen "litt forelsket", "betatt", "kontrollert forelskelse". Det er heller ikke første gangen.

 

Min kone står trygt og med begge bena i ekteskapet og familielivet med meg. Stort sett er hun bare kona mi. Noen ganger er hun en tøs som bare vil ha seg litt ny pikk. Som sjekker opp en mann og skrever villig for ham en natt før hun kommer hjem til meg, forteller meg hva som har skjedd og lar meg gjenerobre henne. Det skjer kanskje en gang i året.

 

Noen ganger finner hun en det er noe ekstra ved og innleder en slags affære med ham. Det kan være en flørt som pågår over lang tid med en kollega på jobb eller en på facebook. Kanskje varer den noen måneder og dør ut av seg selv, uten at det blir noen fysisk kontakt av det.

 

Kanskje blir det en date utav det, men ikke så mye mer. Og, noen ytterst få ganger blir han hennes elsker/kjæreste for en periode, til det glir over. Hun nyter sine ulike prosjekter og hun nyter spenningen og kriblingen som følger med. I forhold til meg er hun takknemmelig for at hun kan få lov til å ha en kjæreste og fortsatt være gift. At jeg gir henne litt rom til å fokusere på en annen i perioder. Men det er alltid noe forbudt knyttet til det og hun nyter også den siden av det. Hun er ærlig og forteller meg det meste, men noe vil hun alltid holde for seg selv, og hun velger selv når hun vil fortelle.

 

For meg holder det ting levende. Det bidrar til at jeg skjerper meg. Jeg føler på konkurransen, sjalusien og kåtheten. Det gjør meg av og til småsprø og frustrert men jeg hadde aldri byttet med en kone som så på nye strikkeoppsrkifter som spenning...

 

Det er kanskje en lek med ilden, men hun hevder hun har kontroll på følelsene. Så langt har det stemt.

 

Men hva mener dere? Er det mulig med en kontrollert forelskelse? Unner dere kona en affære som går litt utover bare sex'en? Ville dere unnet henne en storbyweekend hvor du var hjemme med ungene og hun gikk hånd i hånd med kjæresten og bodde på hotell med ham? Noen kvinner her som har meninger om dette?

Endret av John_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig! Jeg mistet min kjære på det viset. Hun var forelsket i en fyr, jeg gav henne lov til å utforske men han kunne ikke ha noe å gjøre med henne hvis hun var involvert i en annen. Det ble slutt mellom oss og han droppet henne. Hun satset altså mye og endte opp med tap, som meg. ja ja, tiden leger de fleste sår.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig! Jeg mistet min kjære på det viset. Hun var forelsket i en fyr, jeg gav henne lov til å utforske men han kunne ikke ha noe å gjøre med henne hvis hun var involvert i en annen. Det ble slutt mellom oss og han droppet henne. Hun satset altså mye og endte opp med tap, som meg. ja ja, tiden leger de fleste sår.....

 

Det var trist å lese Zum, og det er nok en fare for alle oss cuckolds at jenta utvikler følelser for de mennene hun ligger med, og man burde kanskje prøve å begrense hvor mye de ligger sammen og kanskje ikke treffes under andre omstendigheter enn akkurat sex. Ikke vet jeg, er jo ikke gamle karen og har egentlig ikke altfor mye erfaring selv. Men jeg vet selv at jeg hadde blitt rimelig fra meg om jenta mi fortalte at hun var forelsket.

 

 

Men det er jo godt at det er folk som får sånne ting til å fungere, veldig spennende lesing hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en liten opptelling nå, og siden vi havnet innpå denne livsstilen har hun hatt forhold til 6 ulike menn. Med 3 av de har det bare handlet om sex og spenning og med de 3 andre har det vært noe mer. Utover dette har det vært en del andre menn hun har flørtet med eller hatt en interesse for gjennoim årene. Noen av disse har hun hatt "nærkontakt" med (kyssing, klining, beføling), men det har stoppet der. Andre har hun bare flørtet med på andre måter. Jeg har langt fra full oversikt her.

 

Det som også gjør bildet litt uoversiktelig er at min kone har mange mannlige venner. De fleste av disse er nettopp bare venner som det ville vært utenkelig for henne å gjøre noe seksuelt/romantisk med. Men det er vel også noen av disse vennene det kunne vært potensiale for noe slikt med, men hvor hun kanskje har reservasjoner av andre grunner.

 

Et par av de 6 mennene hun har vært sammen med er nok fortsatt med i hennes betraktninger og hvis tid, sted og dagsform klaffer kan det bli nye treff og kanskje ny ild.

 

Samtidig vet jeg at hun nå har en spesiell interesse for 2 menn. Den ene er nok mest en hun tenker kan passe for litt god gammeldags knulling (en kombinasjon av at han ser okay ut, viser litt interesse og anledningen er tilstede).

 

Den andre volder meg mer hodebry. Hun vet nok ikke at jeg vet om hennes interesse for ham, men interessen er helt klart tilstede og har vart en god stund. Av ulike årsaker er denne interessen litt ulogisk. De har lite kontakt, det ligger ikke noen anledning i dagen og alt ii alt er han egentlig bare en person i utkanten av vår bekjentskapskrets. Jeg vet imidlertid at de 2 ved en tilfeldighet var alene sammen en stund i beruset tilstand i tilknytning til en fest for et par års tid siden. Ifølge min kone skjedde det ikke noe, men jeg begynner nå å lure på om jeg fill den hele og fulle versjonen. Vel, det får være opp til henne å fortelle en gang, men dette var altså et lite innblikk i vårt univers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelskelse er jo noe av det som er litt sårt og farlig. Men også noe av det mest opphissende.

 

Min kone var utro med en kollega på en sommerfest for et par år siden inkludert sex, og mye kos. Det skjedde spontant, og hun rakk ikke spørre om lov hos meg. Men det tente meg intenst og er ok. Helt uten lov var det jo ikke...:-). De flørtet endel etterpå, men uten sex. Nå er de ikke nære kollegaer lenger og har liten kontakt, kanskje en gang i måneden, men jeg ønsker jo å få de sammen igjen. Hun er betatt av kroppen hans og væremåten. Fordelen i dette tilfellet er jo at jeg er trygg på at det ikke blir en forelskelse da han er 10 år yngre. Derfor blir det en lekevenn, en elsker med deilig kropp for deilig sex, og til å være så ung hadde han et voksent språk om sex. Deilig alt sammen. Og sikkert for meg, selv om de blir aldri så kåte på hverandre. De gifter seg helt sikkert ikke, aldri. Håper jeg får de sammen igjen snart. Han bor 5 minutter unna, og er gift, så det blir kanskje med håpet.

 

Men om dette hadde vært med en mann som er tre år eldre enn meg, 15 cm høyere, noen centimeter lenger, ikke grå i håret, bredskuldret, og ikke minst treffer på det mentale planet, som til syvende og sist er avgjørende.... Da ønsker jeg det nok heller som en one night stand, ikke noe langvarig forhold som kan utvikle en sterk forelskelse.

 

Det er jo kåtheten som konene ikke klarer å styre og derfor lever ut, som vi egentlig tennes av?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har i mange år oppfordret min mann til å ha sex med noen eller finne seg en elskerinne...

Nå fant han seg ei venninne,men det oppstod for mye følelser og med følelsene begynte det meste å foregå bak min rygg. Så nei...man skal ikke blande sex og følelser, det fungerte ikke for meg i alle fall.

Og jeg tillater ikke mannen min denne kvinnen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er kanskje om partneren finner seg en fremmed fra nettet eller på byen...jeg syns det er mer logisk enn at hun skal knulle en eller annen tidligere flamme/flørt eller venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig dette. . . . for meg er det jo egentlig vissheten om at hun KAN finne en hun tenner voldsomt på og som hun forelsker seg i som faktisk tenner meg mest. Det er det farlige i det, på en måte smerten som man kan komme til å oppleve som er den sterkeste drivkraften bak mitt ønske om at hun skal gjøre dette.

 

Hun har i løpet av de 5 årene vi har vært kjærester hatt sex med 20 forskjellige menn med meg tilstedet. Disse har alle bare vært gøy og deilig og ikke følelsesmessig problematisk.

Videre har hun truffet en mann, som hun tenner vilt på og har hatt sex med to ganger hjemme hos ham. Ligget over, blitt knullet hele natten og sendt meg fantastiske sms er om hvor deilig det er. Her har hun nok balansert på grensen til forelskelse. . . men dette har roet seg nå.

Nylig traff hun en musiker på konsert og det var fulltreff. dro etter ham på en annen konsert hadde sex igjen, (sinnsykt bra sex med serieorgasmer) og sier at at hun tenker veldig mye på ham og må på en eller annen måte treffe ham igjen. Dette gjør meg helt gal og kåt på henne. Vi har kjempedeilig sex, kanskje enda bedre enn ellers, snakker masse om ham og jeg oppfordrer henne til å reise å treffe ham igjen. Jeg vet dette er farlig, men den risken må vi ta i dette spillet. Ellers må vi la være. Vi har tatt dette valget og lever det ut og nyter det så lenge vi kan.

Det tar kanskje slutt en dag, men da vet vi at vi gjorde det og hadde det fantastisk deilig.

Jeg er sikker på at vi på denne måten har mye mere sex, mye bedre sex enn nesten alle jeg kjenner.

Jeg vil ikke rusle rundt på gamlehjemmet og angre på alt jeg ikke gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Selv har jeg over en 2 års periode hatt et forhold til et annet par. (Selv om han aldri var til stede, og jeg kun forholdt meg til ham pr mms eller via telefon, så var det alltid de for meg.)

 

Fruen og jeg hadde oss i tide og utid. Noen ganger viste han om det, andre ganger fikk han først vite om det etter en stund. Men han fikk alltid på et eller annet vis vite om det.

For det er jo nettopp en av de tingene som tenner meg i dette – at han vet det.

 

Så moralen min er: ja hun kan sikkert bli betatt. Hun kan sikkert bil forelsket.

Men å ta henne for meg selv, det interesserer meg ikke. Jeg leker med et par, ikke med henne alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt forhold ligner veldig på det som trådstarter beskriver. Det er viktig for fruen at hun føler en "connection" som går forbi det rent sengetekniske. Hun har for tiden forbindelse med tre- fire menn som hun flørter med, og dersom tid sted og humør tilsier det, treffer og har sex med. Jeg stoler 100 % prosent på henne og vet at jeg for alltid er hennes foretrukne elsker og ektefelle. Derfor og bare derfor kan jeg unne henne å bli betatt av andre menn i kortere eller lengre perioder. Det som kan komplisere bildet er dersom han legger mer i forholdet enn hun er forberedt på å gi. Derfor er det viktig for henne å være åpen fra starten om hva dette innebærer. Jeg tenner veldig på å følge flørten fra sidelinja..og se at hun forbereder seg til å reise vekk for å treffe en elsker. Ekstra flott er det å hente henne på flyplassen etter en helg og se smilet og gløden hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 years later...
marita76 skrev (På 15.2.2010 den 16.46):

Jeg har i mange år oppfordret min mann til å ha sex med noen eller finne seg en elskerinne...

Nå fant han seg ei venninne,men det oppstod for mye følelser og med følelsene begynte det meste å foregå bak min rygg. Så nei...man skal ikke blande sex og følelser, det fungerte ikke for meg i alle fall.

Og jeg tillater ikke mannen min denne kvinnen........

Hva tillater han deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...