Gå til innhold

Romjulstur


t00l

Anbefalte innlegg

Det var her line stønnet noe som har gått om og om igjen i hodet mitt siden. Herregud! Jeg har aldri hatt det så godt! Aldri slutt å knull meg!

Charlie stoppet opp et lite øyeblikk og gav beskjed om at han skulle fylle henne så mye hun ville, så hun skulle slippe å ligge med meg. Jeg følte det som om jeg ikke var tilstede men så det hele via ettellerannet. Hun lot kroppen gi etter og lot han gli helt til bunns i seg. Så la hun seg ned på magen hans. Han bevegde seg rolig i små bevegelser inn og ut av henne, bare noen cm i slengen. Line stønnet høylytt med bevegelsene hans. Han lå rett og slett å "kosepulte" henne.

Line stønnet og hikstet om hverandre.

Jeg kjente det vokste i bokseren. Presset på ned mot låret, jeg var så tent at det var tungt å puste. Jeg strekte meg mot minibaren for å se hva slags utvalg vi hadde. Det var ikke mye å skryte av. Så jeg gikk forbi sengekanten og bort til kofferten for å finne whiskyen min.

Da jeg kom dit kjente jeg et enormt sug for å gå inn på badet. Jeg gikk inn dit, dro ned bokseren og tok tak i den verkende harde kuken min. Til lydene fra line's stønning og pusting dro jeg i lange rolige drag med lukkede øyne og prosseserte synene igjennom kvelden. Det siste hvor hun gled ned monsterkukken hans gikk om og om igjen inni hodet mitt. Jeg hørte line stønnet hardere og hardere. Det gikk rundt for meg, jeg kjente det knyttet seg i hele kroppen og det verket i ballene. Før jeg visste ordet av det skjøt jeg den største ladningen jeg noengang har hatt utover vasken og gulvet. Det pumpet og pumpet, jeg fortsatte med jevne rolige pump . Knærne hadde lyst å svikte meg og jeg stønnet ukontrollert i det jeg kom. Hånden gled lett rundt skaftet og jeg var dekket av min egen sæd.

Jeg brukte noen minutter på å få igjen pusten. Jeg tok håndduken frs gulvet og tørket opp griseriet på gulvet og skyllte vasken. Tilslutt gikk jeg inn i dusjen og spylte av meg med varmt godt vann. Jeg slo av vannet og satte meg ned på gulvet i dusjen. Kuken min lå der som en slapp ugjenkjennelig sak. Og jeg følte meg sliten. Jeg lente hodet mot veggen og trekte pusten dypt. Alt snurret. Det tok bare sekunder så forsvant jeg og sloknet splitter naken på dusjgulvet.

Jeg vet ikke hva klokka var da jeg sloknet, men jeg våknet av charlie som stod over meg. Jeg satt med hodet i skritthøyde ironisk nok, den digra kuken hans hang i en slapp bue rett forran meg. Den var hvitskummet og forhuden var helt tilbake. Han så ned på meg strengt og sa noe som at kansje jeg kunne fjerne meg så flere kunne få bruke dusjen. Jeg så opp på han. Han var svett og fuktig i håret. Jeg tumlet meg opp og gikk mot døra. Han slo på vannet.

Da jeg kom ut fra badet lå line flatt på maven med hendene oppover midt i senga med bena godt spredd mot meg. Alkurat slik han hadde dratt seg ut sv henne. Det rant ut av den vidåpne fitta hennes. Jeg nermet meg henne, hun pustet tungt. Nesten gispende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjen på badet var på, jeg satte meg ned ved Line og la hånden på ryggen hennes. Hun var sliten,hun sa "enda en runde? Jeg tror nesten ikke jeg klarer mer nå".

Jeg spurte hvordan hun hadde det, hun snudde hodet mot meg og så på meg med et kjempesmil om munnen. Hun var rødlig i ansiktet og hun sa, jeg føler meg tilfredstillt. Jeg så på klokka som blinket på tv'n, den var 8 på morgenen.

 

Synet av line slik som dette gjorde meg hard som en påle, jeg kunne nesten ikke vente med å få kjørt meg inn i henne. Jeg strøk henne oppover lårene og nermet meg den dryppende fitta hennes med fingrene. Da kom det en hånd ned og stoppet meg. Hun gjentok, jeg makter ikke mere nå, jeg må hvile!

Skuffelsen var stor, men jeg forstod at det var nyttesløst å mase, det gjør jeg ikke. Dusjen slo seg av på bsdet og like etter kom charlie ut fra dusjen med hånkledet tundt livet. Han satte seg ned på den andre siden av line og strøk henne over håret. Takk for i natt da sa han, så får du ringe eller sende meg en melding når du har lyst å møtes igjen.

Han så på meg og sa, jeg regner med jeg hører fra henne snart. Så får du velge om du vil være med eller ikke. Line satte seg opp i senga og så på at han kledde på seg. Hun reiste seg opp og gikk bort til han, holdt rundt han og gav han et skikkelig kyss. Du hører fra meg igjen snart!

 

Charlie smilte til henne og så på meg og gliste i det han gikk ut fra rommet.

 

 

Line la seg ned igjen i senga og fortalte hvor sliten hun var og at hun måtte sove. Jeg følte meg litt utilpass der jeg var den eneste som var klar for action.

Jeg gikk ut på badet og vasket meg i ansiktet med kaldt vann. Kledde på meg og gikk ut av rommet for å få meg noe å spise. Kroppen var tom nok nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bort til heisen, det var dønn rolig i gangen, så jeg sto og gikk igjennom nattens hendelser i hodet. Mange inntrykk og en pressende følelse nedentil. Ustimulert til tusen. Hver eneste bevegelse jeg foretok meg utløste i at junioren der nede bevegde seg litt og pumpet til. Jeg følte bokseren ble stadig mer tilgriset.

Jeg fant meg noe mat og satte meg ned på et lite firemannsbord for meg selv. Det var veldig lite folk her.

Etter ca 10 minutter i min egen boble, hvor noe av tiden gikk med på å se på bilder fra natten på mobilen merket jeg at noen var kommet bort til bordet.

 

Det var paret fra naborommet. De sto der og smilte til meg og lurte på om de kunne få sitte med oss. Jeg svarte at ja jøssda det går fint. De satte seg ned, hun ved siden av meg og han rett over henne. Han så seg rundt og spurte om hvor frøkena mi var. Hun sover enda kom det fra meg. Han smilte og nikket til meg. Praten gikk fra deres side om alt og ingenting, og jeg merket at hodet var på et helt annet sted. Jeg slet med å følge med i det heletatt. Det virket ikke som de merket noe til det, han gikk for å hente kaffe til oss da fruen hans snudde seg mot meg og gliste. Dere hørtes godt i natt sa hun til meg. Jeg kjente at jeg slettes ikke var klar for å gå inn på denne samtaleretningen, så jeg bare smilte og nikket til henne. Hun fortsatte med at jeg ikke behøvde være flau, de hadde hørt på oss en stund inntil hun ble veldig inspirert og at de hadde hatt en fantastisk natt grunnet oss. Hun la den ene hånden på låret mitt og traff med et par fingertupper rett over det halvharde kukhodet mitt. Jeg rykket til en smule i det hun traff, og kjente jeg rødmet til gangs. Hun så litt paff ut med det samme men tok ikke bort hånda. Derimot strøk hun hånden lengre innpå slik at hun tilslutt hadde hele lemmet under hånda si. Hun klemte til forsiktig med tomlingen slik at hun fikk rimelig god peiling på hva jeg hadde av utstyr. Det rykket til i underetasjen og jeg kjente det rant ut av meg i det hun klemte et par ganger til. Husk, dette var tidlig på morgenen med en klinke edru godt voksen dame som var adskillig nyere enn meg! Helt klart på søken og ikke tilfredstillt. Uansett hun slapp utstyret mitt og satte seg til litt mot meg og smilte godt. Gubben hennes kom tilbake og satte fra seg kaffe til alle tre på bordet. Jeg tok meg tid til å prate litt med de imens vi drakk kaffen, og fikk etterhvert rede på at de var netopp blitt sammen, de var begge skilt og hadde funnet hverandre på jobben. De lurte litt på meg og frøkna om hvor lenge vi hadde vært sammen osv, og vi reiste oss etterhvert fra bordet og gikk hvert til sitt. De skulle ut å gå tur og jeg ville opp til Line for å se hvordan formen hennes var.

 

Da jeg kom opp igjen på rommet slo lukten av sex mot meg i det jeg åpnet døren. Det var helt stille der inne. Jeg gikk inn og så line lå langflat på ryggen og sov . Dyna hadde hun kastet på gulvet. Og lå der med bena godt spredd. Det var en strøm med sæd ned fra åpningen hennes som hadde glidd ut av henne og som rant ned i senga.

 

Line voknet til og så på meg.

Hun strekte seg godt, tok dene ene hånden forsiktig ned mellom bena, la den over venusberget og la et par fingre ned mot åpningen og sa : "å fy faen så øm jeg er i musa, hvor lenge var han her?"

Jeg vet ikke, jeg sovnet på badet etter en stund svarte jeg. Line satte seg opp og så ned mellom bena sine og på stedet hvor hun hadde lagt. Det var en stor dam på lakenet etter henne. Hun begynte å le, fy faen han har hvertfall tømt seg i meg sa hun lattermildt. Så kom dådyrøynene på igjen i det hun lurte på om hva jeg syntes.

 

Jeg stammet i det jeh skulle til å si noe og det som kom ut av meg var : jeg likte det. Hun fortsatte å le og sa at hun hadde hvertfall aldri følt seg så brukt og at ingen hadde fått noe slikt til å skje før. Orgasmene hadde vært en slags sammenhengene i en halvtime første gangen. Og den andre gangen visste hun ikke hvor lenge det hadde vart, for følelsen kom nesten med en gang og slapp ikke før han hadde trekt seg ut av henne. Jeg tror vi hørtes godt den andre gangen sa hun og lo skikkelig.

Hun så opp på meg og lurte på om jeg hadde spist. Jeh svarte at det hadde jeg, og om hun var sulten. Ja, bestill opp frokost til meg sa hun. Jeg ringte ned i resepsjonen og de skulle komme med den. Line tok ipaden og trykket ivei. Hun smilte og begynte skrive. Hun hadde fått ny mail fra charlie. Kom å sett deg sa hun. Jeg satte meg ned ved siden av henne og så på mailen. Charlie takket for en minnerik opplevelse, og fortalte i det vide og brede om hvor nydelig hun var, hvordam han satte pris på en jente som levde og satte pris på en skikkelig mann. Han forklarte videre at han gjerne skulle blitt lengre, men at han hadde noen saker han måtte ordne på jobb, også trengte han litt søvn før han kunne treffe henne igjen.

Line smilte nesten rundt i det hun begynte skrive tilbake, "hei Charlie og takk for sist, jeg sitter og venter på at de skal komme med frokost til meg på rommet. Hadde vært hyggelig om du hadde blitt lengre slik at vi kunne startet dagen sammen, men jeg skjønner at du er en opptatt mann. Typen sitter nå ved siden av meg og leser det jeg skriver til deg med stor interesse. Håper vi kan møtes igjen, jeg har aldri følt noe så intenst som med deg, og håper det frister med gjentagelse også til deg. "

Mvh Line.

 

 

Hun slo på frontkameraet på ipaden og satte den ned mellom bena sine.

Mesteparten av sæden var rent ut av henne, det var bare antydninger av hvitt skum akkurat i åpningen som var relativt stor enda, og veldig rød. Hun tok den ene hånden og la over åpningen og skled langfingeren sin inn i åpningen og dro den ut igjen. Den var hvit av skum da den kom ut igjen. Line begynte å le igjen og sa at hadde han kommet mer enn dette hadde det nådd halsen min. Det banket på døra og jeg gikk og tok imot frokosten hennes som stod på et lite bord med hjul ute i gangen.

Rullet det bort til Line som forsynte seg av rundstykkene som lå ferdig påsmurte.

 

"Kle av deg" kom det fra henne. Jeg kledde av meg og sto i bare undertøyet forran henne. Sett deg her da sa hun og klappet på fotenden. Jeg satte meg ned ved bena hennes. Også tar du av deg bokseren. Den skled ned bena mine og den knallharde kuken min stod som en påle oppover magen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line satte seg tilbake og fortsatte spise. Hun dro bena opp mot seg og satt nå med bøyde knær og spredte ben mot meg. Hun sa at nå kan du få runke til du kommer imens du ser på den nyknulla fitta mi, så kan vi ta en dusj sammen etterpå. Jeg så på henne. Jeg har ikke opplevd henne slik før denne turen, jeg bruker aldri være underdannig på denne måten, men signalene var tydelige. Jeg likte det visst!

Hun gjorde seg ferdig med maten og så på meg som satt forran henne og dro langsomt i staken min. Hun tente på dette selv. Hun lurte på om jeg likte det jeg så. Jeg nikket til henne. Det er bra sa hun , for jeg har aldri hatt så heftig sex med noen jeg ikke kjenner før, og det har virkelig noe å si hva størrelse angår. Hvertfall når det er så stort og han kan å bruke den i tillegg. Hun la seg ned på maven mot meg med hodet rett forran den pumpende kukken min og rakte ut tungen så den berørte undersiden av staken. Jeg tok vell hendene og hun tok over. Hun lot tungen gli oppover og skjøv den inn i munnen sin. Hun lot meg gå helt inn et par ganger før hun tok den ut igjen og så på meg samtidig som hun fortsatte å runke meg. "Dere smaker forskjellig" sa hun. Jeg spurte hvordan. "Han smaker annerledes, du smaker slik som de andre jeg har hatt sex med, men han smaker mere sa hun og lot meg gli inn i munnen igjen en tur. Det er stor forskjell altså sa hun og dyttet meg ned i senga. Hun kløv over meg og satte seg ned på kuken min . Så tok hun tak i den og trykket meg mot åpningen sin. Hun gled ned på meg uten anstrengelse. Det føltes på en måte som jeg fortsatt var i munnen hennes. Hun tok et par ridetak. Dette var annerledes for meg. Det gled så lett at stimulansen nesten var borte i det jeg gled igjennom selve åpningen. Hun så på meg og smilte i det hun gled opp og ned på meg. "Dette var plutselig noe annet, det føles som du fingrer meg i forhold til når han knuller meg."

Hun økte tempoet og jeg kjente at selv om hun var vesentlig videre ville jeg ikke holde særlig lenge. Hun fortsatte å ri meg, ikke et stønn ingenting fra henne. Jeg klarte ikke holde lenge, det gikk kansje fem minutter totalt før jeg omtrent gikk i bru og pumpet henne full igjen. Hun satte seg ned på meg og så meg rett i øynene. Kysset meg og fortsatte ri. Det kriblet i hele kroppen og jeg kunne kjenne den krympet for hvert tak. Tilslutt gled den bare ut av henne, slapp og tom. Hun reiste seg opp og skulle gå av meg i det det rant ut av henne og ned på magen min. Jeg tittet ned og så at jeg var full av sæd både på magen og utover utstyret. Ufattelig mye.

 

Jeg ble liggende rolig et øyeblikk før jeg reiste meg opp og ble med henne i dusjen. Der sto vi sikkert en halvtime og bare holdt rundt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dusjinga gikk vi tilbake i senga, line ringte ned og bestillte nytt laken til oss som etter kort tid kom levert på døra. Vi la på dette og la oss og så på tv, timene gikk, vi sov og våknet til litt noen ganger. Line sjekket mailen sin flere ganger, men der var det helt stille. Hun tok opp mobilen og sjekket der, men også der var det stille. Så hun sendte han en melding om at hun hadde sendt mail. En god stund gikk og ikke en lyd fra charlie. Etterhvert var det tid for mat igjen. Line gikk på badet og fjonget seg skikkelig. Nå var det rødt miniskjørt, sorte stayups, røde sko og en sort topp med noe bling på. Hun så smashing ut! Jeg gikk for standard jeans og en hettegenser.

Taxi ble bestillt og destinasjonen var den samme som dagen før. Vi ble vist til et bord, fikk meny og maten kom kjapt. Det var lite folk. Klokken var rundt fem. Etterhvert merket jeg at line var utolmodig. Hun fikk servitøren bort til oss og spurte direkte etter charlie, ikke med navn, men etter beskrivelse. Han hadde fri. Line bestillte mer og drikke og jeg kunne tydelig se at hun var litt skuffet. Så jeg spurte om hva planen var. Hun svarte at vi fikk kose oss sammen og dra tilbake til hotellet etterhvert. Humøret var greit og stigende.

Da vi kom tilbake til hotellet hadde ingen av oss lyst til å dra rett på rommet. Vi var noe rastløse. Så vi gikk til hotellbaren og bestillte hver vår øl. Vi ble sittende å prate om alt og ingenting en god stund da paret fra naborommet sto ved baren. Jeg kom plutselig på hendelsen fra frokosten og fortalte dette til Line. Hun reagerte veldig annerledes enn hva jeg hadde beregnet. Hun ble skikkelig forbanna! Og sa rett ut til meg at hva tror det ludderet hun har som jeg ikke har?! De kom bort til bodet vårt og begynte prate, line klistret på seg et smil og pratet som en foss. De satte seg ned med oss og vi ble sittende ganske lenge. Han ville spandere drikke på oss og gikk bort til baren, jeg fryktet at line ville benytte anledningen, men hun reiste seg opp og gikk bort til bardisken etter han. Jeg ble sittende undrende sammen med denne noe rødvinsmarinerte damen og visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre. De kom tilbake og praten fortsatte. Han reiste seg opp og dro frem en 20 pakning. Line lyste opp og fant frem røyken sin og slo følge ut.

Jeg fikk seriøse bange anelser, tenkte at nå blir det bråk. Men holdt maska og fortsatte prate med damen på andre siden av bordet som plutselig hadde meget heftig utringning. Hun la virkelig inn aksjéer her, lite som skjulte det. Menhva hun egentlig ville var ikke godt å si. For all del en flott voksen dame med en veldig fin kropp og et pent ytre, men i sammenligning med min spretne frøken kom hun virkelig til kort. Det tok knappe ti minutter før line og gubben kom tilbake. Line lo og kniste og han var i veldig godt humør. Praten satt løst de imellom. Men det kunne umulig ha skjedd noe på så kort tid.

De satte seg ned og alt fortsatte som normalt. Drinkene satt løst og stemningen var topp. Fruen på andre siden av bordet begynte å få nok alkohol, relativt godt rødvinsmarinert. Jeg, line og mannen hennes hadde tatt det litt mere med ro og var bare i god form. Line reiste seg opp igjen og fant frem røykpakka si, det blåste noe voldsomt ute. Han så på henne og lurte på om hun skulle ut igjen nå i dette været. Line smilte og sa at vi kan da høre med resepsjonisten om det finnes et bedre sted vi kan få røyke. Han ble med og de gikk mot resepsjonsområdet. Fruen på andre siden så på meg med sultne øyne og jeg fikk plutselig en fot mellom bena. Hun gned foten mot skrevet mitt og prøvde gjøre seg selv veldig sexy... Mislyktes litt, da hun begynte bli regelrett full, og det faktum at jeg ikke var interessert gjorde det hele litt latterlig.. Hun fortsatte å gni fotem mot meg og jeg sa at hun måtte stoppe da de kunne komme tilbake når som helst. Hadde jeg vært singel hadde jeg nok respondert litt annerledes og benyttet meg av muligheten, men jeg var overhodet ikke interessert

Hun fortsatte å gni tærne mot meg og gjorde seg relativt usexy og påtrengende, noe som gjorde at jeg sa jeg måtte på toalettet en tur. Jeg reiste meg opp og gikk mot resepsjonsområdet og inn på herretoalettet. Fant frem mobilen og sendte line en melding om rødvinsmarinert kåt husfrue og at jeg måtte gå bort en tur. I det jeg trykket send gikk døra på toalettet opp og der sto én stykk sprengkåt husfrue og nermeste overfalt meg. Jeg måtte faktisk bruke litt makt for å unngå leppene hennes mot meg og strevde med å holde buksesmekken igjen for fingrene hennes jobbet aktivt med å åpne den. Hun var serdeles pågående og jeg følte meg veldig utilpass. I det jeg fikk skubbet hånden hennes bort gikk den ned innafor bukselinningen og rett ned til utstyret mitt. Hun grep tak og begynte dra i den som om det var den mest naturlige sak i verden. Jeg knakk litt i knærne og fikk hånden hennes ut fra buksa mi. Jeg kunne nesten likegodt dratt til henne. Hun så sjokkert ut. Og ble dypt ulykkelig, begynte å fortelle om hvor vanskelig alt var og hvor mye hun hadde tenkt på dette hele dagen . Jeg forklarte henne at jeg syntes hun var tiltrekkende og flott, men at jeg ikke hadde noen intensjoner om å være utro mot jenta mi. Hun forsto hva jeg mente og ga seg . Vi snakket litt om vær og vind en stund slik at hun hadde roet seg før vi gikk ut igjen.

Da vi kom ut i gangen fikk hun panikk og begynte mase om at dette måtte jeg holde for meg selv og at hun ikke ville miste mannen sin og blablabla. Etter en god stund fikk jeg henne til å forstå at jeg ikke ville ha noe drama og at jeg ikke kom til å fortelle det til noen. Vi ble enige om at hun skulle gå opp på rommet deres og at jeg skulle gå inn igjen å late som at jeg ikke visste hvor hun hadde blitt av.

 

Da jeg gikk forbi resepsjonen så jeg at det var gått tre kvarter på dette styret. Jeg stresset meg inn i bardelen igjen og så line og fyren satt der. Dette blir vanskelig å forklare tenkte jeg og skyndet meg bort til bordet. Der sto det en cognac og ventet på meg. Line og han hadde kjøpt nye drinker til alle.

Line så på meg og lurte på hvor jeg hadde vært. "På toalettet" smalt det fra meg uten å egentlig tenke meg om. Ok svarte hun og fortslte at de hadde blitt henvist til en utgang ved parkeringskjelleren og at de hadde gått seg bort på tur dit. Havnet på et vaktrom også videre. Vi lo litt av hele situasjonen før han lurte på hvor fruen ble av. Jeg vet ikke sa jeg og fortalte at hun hadde sittet der da jeg gikk på do. Han tok opp telefonen og ringte henne. Han snakket kjapt med henne og lo i det han la telefonen i lomma igjen. "Hun har blitt dårlig og er på rommet" sa han og forklarte at hun Tåler alkohol veldig dårlig.

Vi drakk opp drinkene våre og gikk til heisen igjen.

Da vi kom opp ved romdørene rakte han meg hånden og takket for selskapet. Line fikk en klem fra han, og jeg så han benyttet anledningen p klipe henne i rumpa i det han tok rundt henne. Vi gikk på rommene og Line gikk rett på badet. Jeg satte meg i senga og slo på igjen tv'n. Line kom ut fra badet igjen og dempet belysningen. Hun var splitter naken. Hun satte seg ved siden av meg og strøk meg oppover låret og lurte på om nabofruen hadde gjort flere fremstøt. Jeg sa det nesten som det var til og fortalte at jeg følte meg overfalt. Men det blir vel hvertfall noe på han nå da sa jeg og lo. For hun er klar som et egg.

Line åpnet buksa mi og dro ned både bukse og boksershorts, jeg vrengte genseren over hodet og var plutselig helt naken. Ta mobilen min sa Line til meg. Jeg strekte meg bort på nattbordet og tok telefonen hennes. Gå inn på kamerarull fortsatte hun, jeg gikk inn og så det var opptak. Jeg kjente jeg frøs til, hadde de stått og sett på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpnet videofilen og Line begynte kysse kuken min forsiktig samtidig som jeg så på filmen. Det var helt mørkt. Kunne ikke se noe. Hørte bare støy og at noe bevegde seg i bakgrunnen. Jeg tittet over mobilen og så ned på Line som fortsatte å kysse og slikke på meg. Hva ser jeg på? Sa jeg. Skru opp lyden sa Line. Skjermen var fremdeles helt svart. Jeg hørte pusting og noen lyder, men fikk ikke helt taket på hva jeh så etter. Før jeg hørte "å herregud- å herregud" med stemmen hans og en smell som jeg ikke helt klarte få tak i hva var før samme lyden kom fra mellom bena mine i det line tok kuken min i kjeften og dro den ut igjen med skikkelig vakum i munnen.

Det rykket til i kroppen og kuken min skjøt opp i et pump. Sugde du han?! Sa jeg til henne. Vent å se sa line og fortsatte runke og suge meg. Hun la seg på siden av meg med bena oppover langs kroppen min og fortsatte å jobbe med med samtidig som jeg så/lyttet på filmen.

Han fortsatte med "å ja, herregud, fortsett å gud" inntil han kom med, reis deg opp og la meg ta deg!

Jeg hørte line si mmm-mmm som i nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente meg lettet, pustingen hans fortsatte og han fortsatte mase om å få ta henne. Jeg hørte det smattet og var godt og bløtt. Han pustet tyngre og tyngre og Line begynte stønne forsiktig på lydopptaket. Jeg så ned på Line som spredde bena sine ved siden av meg, det var hvertfall ingen spor til noe der. Hun jobbet lett med meg der nede og slikket mer enn hun sugde, det var tydelig at jeg ikke skulle komme nå. Pustingen på lydopptaket ble heftigere og heftigere og jeg hørte line si : "bare la det komme i munnen min". Han mistet litt grepet av det et øyeblikk men hun tok han fort inn igjen, og jeg hørte pustingen stoppet et øyeblikk, men lines stønn ble tydeligere. Og han satte i et haasahhh... Jeg hørte han pustet tungt som etter et maratonløp og smattingen i bakgrunnen fortsatte en stund til. Så ble det helt stille, lenge. Jeg hørte rasling av en beltespenne og Line som sa "nå vil jeg ha den siggen". Han responderte med at det ville han også, og komplimenterte med at hun var rå til å suge. Line lo i bakgrunnen og jeg hørte det raslet mot mikrofonen og opptaket stoppet.

 

Jeg så ned på line som lå med hodet på låret mitt og dro meg langsomt. Hun så rett på meg og gliste nesten rundt. Så sa hun at jeh var hennes og at hun delte ikke! Og dette kom hun til å gjøre om noe slikt skjedde igjen. Jeg spurte henne om hun vurderte å la han knulle henne. Hun tenkte seg litt om og svarte at hun vurderte det, men den var ikke så fin, han hadde et kjempestort hode på en lang smal pikk. Så det var egentlig ikke så fristende. Hun fortsatte å runke meg og slikke på meg, hun hadde fremdeles bens spredd så jeg la meg ned på siden og la ansiktet mot musa hennes. Jeg lot tunga gli langs hele musa fra topp til åpning og brukte tungespissen til å splitte leppene hennes. Hun klynket til i det tunga mi fant veien inn i åpningen.

Vi var godt igang da det kom en pling fra mobilen hennes. Jeg overhørte den glatt, men line ville vite hva det var og spratt opp og tok mobilen. Jeg la meg på rygg og hun satt overskrevs på brystkassa mi. Hun trykket villig vekk på telefonen og dro seg oppover og holdt seg noen cm fra munnen min med musa si. Jeg lot igjen tunga finne frem mellom bena hennes og lot det virkelig stå til. Line stønnet godt og klemte seg mot. Jeg kjente jeg ble bløt i hele ansiktet og at hun ble våtere og våtere. Jeg lot hånda mi gli ned til kuken min og dro i langsomme drag samtidig. Jeg hørte meldingslyden for sendt og mottatte gikk som en farsott i bakgrunnen. Line la mobilen tilbake på nattbordet og lente seg fremover slik at jeg skulle fortsette. Vi holdt på slik en god stund , jeg forøkte flere ganger å skli unna for å kunne fortsette på annet vis, men line holdt meg på plass med lårene sine og sa at jeg måtte fortsette. Jeg kjørte henne gjennom en skikkelig orgasme og likevel sa hun at jeg måtte bare fortsette mere.

Jeg kjente tunga begynte bli mør og det verket i strengen under. Det plinget i mobilen til line igjen og hun svarte kjapt.

Jeg hørte det klikket i dørlåsen og at romdøra gikk opp. Line holdt meg på plass og jeg visste ikke hva som foregikk. Jeg tror hele verdens tanker raste igjennom hodet. Jeg stoppet opp, men line sa at jeg måtte fortsette. Jeg tok hendene opp langs kroppen hennes. Hørte det klirret i et belte og at noen stod ved sengekanten. Line klemte seg ned på ansiktet mitt og sa at jeg bare skulle slappe av . Jeg skjønte noen var der, og at hun hadde avtalt noe, men med hvem? Skulle nabofyren delta med oss? Hadde han fått romnøkkelen av henne? Jeg kjente senga gav etter på siden av meg og noen kløv over meg. Kunne det være en jente? Hva var dette?

Den ene dyna ble lagt over kroppen min.

Line senket seg litt ned og skøv stussen bakover slik at klitten hennes lå mot munnen min. Jeg kjente noe passerte haka mi og jeg la meg brattere opp for å ikke komme borti dette. Line satte i et stønn og jeg kjente musa hennes åpnet seg. Noen gled inn i henne samtidig som jeg slikket henne. Dette var veldig nærgående.

Line stønnet og skalv mot meg og klarte ikke holde seg oppe, så hun lå mer eller mindre mot ansiktet mitt i det hun ble penetrert. Jeg kjente det var rått å være så nært, men samtidig litt over kanten av hva jeg selv ville. Jeg strevde. Jeg var ikke borti noe annet enn henne, men vi snakker alvorlig kort avstand til en grense jeg ikke krysser.

Plutselig stoppet penetreringen og line løftet på kroppen og gikk av ansiktet mitt. Jeg satte meg opp, jeg hadde line's safter over hele ansiktet. Det var charlie som hadde kommet. Han satte seg i stolen og line gikk etter og satte seg overskrevs på han og tok tak i kuken hans. Hun gled ned på han og begynte ri han. Jeg var helt satt ut og kjente det gikk litt rundt for meg. Ikke av alkohol, men hendelsen. Vi var så og si edrue nå. Jeg så bort på line som red kjempestaken hans som ingenting. Charlie satt med hendene på armlenene og gjorde lite av seg. Dette var et syn for guder! Line fortsatte å ri han en god stund før hun snudde seg rundt og sank ned på han med ansiktet vendt mot meg. Hun lot han gli rolig inn i seg med bena godt spredd samtidig som hun så meg rett i øynene. Jeg så den lille barberte musa hennes åpnet seg godt og slukte den enorme staken hans helt. Hun gikk helt til bunns på han og løftet seg rolig opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie tok tak i henne og løftet opp kroppen hennes og tok over. Line stod noe oppreist bøyd bakover og han begynte pumpe deb digre kuken inn i henne i en voldsom fart. Line hylte og klynket og jeg hørte det holdt på å gå for henne. Det hørte hsn også og tviholdt henne og kjørte på. Den svære kukken dundret løs på henne og jeg så musa hennes gi etter og bli dratt med ut igjen for hvert støt. Charlie satte i et stønn og line hylte i det han pumpet henne full. Jeg så kuken bli mer og mer dekket av sæd for hvert pump. Han stoppet opp og line la seg bakover. Kuken hans lå ved siden av låret hennes og det drøp en dråpe av han samtidig som line tok hånden ned mellom bena og melket ut siste rest. Hun reiste seg opp igjen og gikk bort til minibaren og tok den siste vannflaska. Charlie reiste seg opp igjen og gikk bort til klærne sine . Fisket nøkkelkortet ut av lomma og la det på skrivepulten. Da snakkes vi senere sa han og kledde på seg. Line la seg i senga ved siden av meg og holdt bena samlet. Charlie gikk ut døra og jeg satt der som et spørsmålstegn. Line så på meg og fortalte at han hadde barna sine i natt og hadde det travelt. Jeg følte meg helt tom et øyeblikk inntil line spredde bena og lurte på om jeg ville ta henne. Det rant ut av henne igjen og jeg var lett å be.

 

Jeg tømte meg to ganger i henne denne natta og jammen ble det ikke en runde på morgenen før vi dro også.

 

Takk for en ekstremt ny og spennende romjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...