Gå til innhold

Romjulstur


t00l

Anbefalte innlegg

Godt nytt år allesammen. Her er en oppdstering fra oss igjen.

 

Jeg og Line fant ut etter 3 strake dager med julemat og familie at vi trengte litt tid alene uten julestyr og ekstrem metthetsfølelse.

Vi gikk raskt på en nettside, lette opp et hotell i forholdsvis grei avstand fra hjemme, borte fra kjente, men ikke for langt å kjøre. To netter til oss fra oss.

 

Klær ble raskt slengt i kofferten, bilen pakket og so long julestri!

 

Vel fremme var det lite som minte om jul, bart over alt, hotellet hadde litt pynt på resepsjonsdisken, men det var det. Vi sjekket inn klokken 17 og gikk rett på rommet. Hoppet i senga og slo på tv'n. Etter noe svitsjing mellom kanalene begynte vi å tenke på middag. Line gikk i dusjen og jeg sjekket google hva som fantes i nærområdene. Vi fant en restaurant som passet godt, ordinær tyrkiskeid italiensk restaurant. De bruker ha grei mat og kjappe kokker. Jeg hørte line var ferdig i dusjen og tuslet mot badedøra for å sjekke. Hun stod og tørket seg. Dette hotellrommet hadde seperat bad og toalett, en finfin løsning, så line tuslet ut slik at jeg kunne benytte dusjen imens hun begynte ordne seg.

Jeg gikk inn i dusjen og fant frem høvelen, planen var jo selvfølgelig å få henne til sengs fortest mulig, så uønsket hårvekst måtte til pers.

 

Da jeg kom ut av dusjen stod line i et lite sort miniskjørt, nettingstrømper, en sort singlet som satt som klistret. Hun stod forran speilet og fikset på "maska" . Håret var fremdeles vått, så jeg hadde god tid til å få på meg fillene og fikse litt på sveisen. Jeg valgte en ny bukse for kvelden, bomullsstoff, litt som en dressbukse, men ikke direkte. En tight t skjorte som fremhevde overarmer og brystmuskler godt. Voks på plass i håret og , check! Dinner time. Vi bestillte drosje i resepsjonen, da vinden tilsa at å gå var uaktuelt. Etter

Fem minutters kjøretur var vi fremme. Jeg betalte drosjen og vi gikk inn. Der var det stinn brakke! Jeg gikk bort til disken og spurte etter et bord til to. Servitøren tok menyer med seg og viste oss til et bittelite bord med to stoler, i hjørnet ut mot vinduene i "spisesalen"...

 

Line knegget og sa at vi får bestille med måte, så vi får plass og spise.

Servitøren kom for å ta drikkebestillinger, og vi bestillte en flaske rødvin fra menyen, og han forsvant igjen. Da han kom tilbake med den tok han imot bestillingen på maten og ble borte. Vi begynte med rødvinen og ble sittende og prate lenge, men maten virket for å utebli. Vi hadde allerede kommet godt ned i flasken da jeg vinket servitøren bort til oss igjen og spurte om det ble lenge før vi fikk maten vår. Han ble tydelig opprørt og forsvant fort uten å gi oss noe skikkelig svar. En annen servitør kom tilbake til oss, relativt oppdresset i forhold til han første. En kjekk tyrkisk kar i 30 årene. Tynn men tight, pent frisert og luktet stramt parfyme. og forklarte ydmykt at det var første kvelden til han som hadde tatt bestillingene og at han hadde rotet bort vår bestilling. Han gjorde oss oppmerksomme på at det var ca 20 minutters ventetid, men at de ville gi oss gratis drikke til maten om vi valgte å bli. Vi hadde det jo ikke travelt, så vi leverte bestillingen igjen. Han kom tilbake etter ca fem minutter og byttet ut vinflasken vår med en ny en og sa at den var på huset. Vi gjorde ikke mer ut av det og ble sittende. Etter et helt greit måltid var servert og spist tok vi oss god tid. Ble sittende å prate om alt og ingenting. Line lurte på om jeg hadde sett at hun hadde begynt med trenden. Jeg spekulerte litt og spurte om hva hun mente. "Vel, etter å ha lest litt på forumet du er på, måtte jeg gå til innkjøp "sa hun og fniste.

Jeg ble bare sittende å undre. Hva mener du da? Spurte jeg . Hun pekte ned på gulvet. Hun holdt ut foten sin, og der rundt ankelen glinset et skikkelig pent, men veldig bling ankelsmykke mot meg. Jasså, er vi kommet dit altså? Spurte jeg. "Ja, jeg synes det er skikkelig pirrende at det er noe som viser ståstedet mitt". Svarte hun. Vi reiste oss fra bordet og gikk mot disken igjen for å betale. Jeg kunne se at vinen hadde virket bra på Line, hun var veldig blid og fniste av nesten alt som ble sagt.

Jeg betalte til servitøren og vi gikk ut igjen. Da vi kom ut var det voldsom vind. Så vi gikk raskt tilbake inn i restauranten. Vi ble stående i inngangspartiet imens jeg lette opp nummeret for å bestille taxi igjen, da servitøren vår kom bort til oss og lurte på om vi hadde behov for drosje. Line svarte at jeg holdt på å lete opp nummeret nå. Han forklarte at han var ferdig for dagen og at om vi ventet noen minutter skulle vi få sitte på med han dit vi skulle.

Jeg la raskt mobilen på plass igjen i lomma og nikket. Han smilte og sa "ti minutter" og gikk ut bak disken .

Line stillte seg helt inntil meg og klemte meg mot veggen og strøyk meg oppover siden. Vi kysset et par ganger og jeg fikk knadd den lille sprettrumpa hennes litt samtidig. Jeg kjente igjennom nylonskjørtet at her var det hvertfall truseløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom tilbake og hadde skiftet klær. Svart jeans, hvit t skjorte og en skinnjakke i hvitt. Han så skikkelig "gangster" ut der han kom mot oss.

"Klare eller?" Sa han kjapt med et glis. Ja jøss da, smalt det fra meg . Vi gikk ut og rundt lokalet. Der stod det en svart mercedes gl av ettellerannet slaget. Med noen enorme felger og sotede ruter. Han låste opp og vi fikk beskjed om å hoppe inn. Som sagt så gjort. Jeg gikk inn fremme ved siden av han og line kløyv inn baki på sjåførsiden.

Han startet opp og begynte kjøre.

 

"Turister eller?" Kom det fra han. Ja svarte jeg, og forklarte at vi trengte noen dager uten juletilstelninger og bråbestemte oss for å dra hit.

Han gliste og fortalte at han syntes det var gøy å treffe noen nye iblandt.

Han lurte på hvor vi skulle og jeg fortalte navnet på hotellet. Underveis spurte han oss om vi hadde vært sammen lenge, og om vi var gift. Jeg fortalte at det begynte bli noen år og at vi var forlovet.

Skjønner svarte han. Jev følte meg litt svimmel der jeg satt og strevde for å ikke høres beruset ut.

Han spurte line hva hun het og hun svarte kort tilbake. "Ok, kan jeg spørre line om noe?" Sa han til meg. Ja, selvfølgelig kom det fra meg.

"Ok, Line, synes du jeg er kjekk"

 

Line nølte litt med svaret og sa "ja, det er du da"

 

Han spurte igjen " pleier du ligge med andre enn han?"

 

Det kjentes ut som noen dro til meg, jeg skvatt skikkelig. Hva mener du med det?! Sa jeg rimelig kontant!

 

Han begynte å le, jeg vet du pleier ligge med andre! Sa han.

 

Line lente seg frem og spurte hvor han hadde dette ifra.

"Du har snakka med meg på nett!"

Kom det fra han.

Line rødmet og ble fnisete og spurte når.

Han svarte at det var ca tre måneder siden sist. "Du har fingra deg på webkamera forran meg tidligere, mange ganger og sist gang viste du ansiktet ditt"

Det viste seg at dette var en jeg hadde sittet å sett på at hun hadde hatt nettsex med, han runket forran kameraet og vi så aldri mer enn midtpartiet hans. Men det pågikk ganske lenge over tid før line ikke turte mer etter hun hadde vist hele seg i fylla siste gangen.

 

Han stoppet forran hotellet vårt og snudde seg bak til henne og sa "jeg har tenkt mye på hvor det ble av deg, skulle vi prøvd igjen snart eller?" Line ble litt flau, hun hadde ikke akkurat forberedt seg på dette. Jeg tok over samtalen og sa at vi fikk se hva det ble til, men at nå ville vi bare ha litt alenetid.

 

Han gliste og satte seg tilbake i setet. "Dere får ha et hyggelug opphold, så kansje vi sees på nett igjen" sa han.

 

Det kan hende kom det fra line, og hun gikk ut av bilen. Jeg ble sittende et nanosekund før jeg fikk somlet meg ut av bilen. I det jeg hadde igjen døra suste han avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stående og reflektere noen sekunder. Tankene som svirret var; hvordan i helvete er det mulig? Og at det går an å være så direkte!

Line var gått inn i resepsjonsdelen. Så jeg summet meg kjapt og tuslet etter inn. Line stod rett innom inngangsdørene. Hun så lettere sjokkert ut. Hun så på meg og utbrøt "hva er oddsen? Jeg har hatt nettsex med TO personer! Og den ene som har sett ansiktet mitt viser seg å være servitøren vår på en spontantur!"

 

Jeg tok en liten tenkepause før jeg responderte ; vi går i hotellbaren og kjøper oss noe å drikke. Så får vi se hva vi gjør. Et øyeblikk senere sto vi ved baren, helt for oss selv.. Jeg plinget på bjella og det kom en dame fram fra rommet bak bardisken. Jeg skal ha en whisky, og du skal ha? Sa jeg til Line, jeg tar en jeg også sa hun. Vi fikk hvert vårt glass. Jeg tok en bra svelg og så på fruen som styrtet de 4cl som om de var vann. "En til" sa hun og nikket mot bartenderen. Den også gikk ned med et smell. Line bruker sjelden å drikke noe sterkere enn vin. En og annen jägermeisteren ved sår hals, men ellers nada. Vi betalte og gikk mot heisdørene. Vel oppe på rommet dro Line frem ipad'en og satte seg i senga. Jeg gikk på badet og vasket nevene. Da jeg kom inn igjen hadde Line åpnet eposten sin. "Dette er han!" Sa hun, og åpnet vedleggene i den ene mailen sin. Bildene var tatt fra halsen, brystkassa ,midjen og ned til leggene. Det eneste som vises skikkelig var en enorm, glattbarbert, veldig mørk pikk.

Dette er ikke han, svarte jeg. Denne karen er mye mørkere i huden.

Line så på meg dumt og svarte, "se på resten av kroppen da vel!! Han er mye lysere på kroppen enn på utstyret! "

 

Vel, mulig du har rett sa jeg.

 

Line fortsatte å trykke på ipaden sin. "Jeg skal se om han er på nett, så skal jeg få bevist det til deg". Sa hun. Hun logget seg på.

 

Jeg satte meg ned ved siden av henne. Hun scrollet fort igjennom brukernavnene, han var ikke der. Jeg kunne se skuffelsen i blikket til Line. Jeg gikk bort til kofferten vår og fant frem en flaske rød vi hadde med oss. Tok se to plastglassene fra minibaren og fylte oppi ett til hver.

 

Noe annet moro på chat'en da? Spurte jeg. Line smilte til meg og lente seg bak mot putene som stod oppreist mot veggen. "Vi kan se" sa hun og tok imot et par forespørsler. Som i 99% av tilfellene er nærbilde av utstyret til noen som sitter å runker foran pc'n . Ofte med t skjorte og buksa på anklene.

Hun bladde seg igjennom en hel drøss før hun stoppet opp på den ene. Der satt det en herremann i tyveåra, i bukse, med bar overkropp og faktisk viste ansiktet istedet for kuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line begynte å chatte med han. Og praten satt løst. De begynte å snakke om fantasier og hva som tente de. Line begynte litt forsiktig. Dette er ikke en chat på dette forumet for å si det slik.

Han begynte å spørre om å få se brystene hennes. Line løftet forsiktig på toppen så brystvortene vistes sånn smått, og han måtte vise tilbake. Slik fortsatte det en god stund. Jeg la meg ned ved siden av henne hun lå godt tilbakelent og hadde nå ipaden på magen. Jeg la hodet ved knærne hennes og spredte bena hennes langsomt opp.

Den deilige glatte musa hennes kom til syne mellom lårene hennes under skjørtet og jeg begynte stryke henne på innsiden av lårene samtidig som jeg forsiktig blåste mot åpningen hennes. Hun stønnet forsiktig for hver gang heg blåste mot skamleppene. Jeg fuktet en finger såvidt og lot den treffe rett under klitoris, og dro den lett nedover mellom skamleppene hennes for å adskille de. Det så ut som hun fikk strøm med det samme. Og mistanken min ble fort bekreftet. Da jeg kom nesten til bunns gled fingeren min utrolig lett. Hun var våt som et udyr. Jeg trakk til meg hånda og betraktet den nydelige musa hennes som glinset smått mot meg fra inni skjørtet med adskilte skamlepper. Klar for å brukes. Det trykte mot bomullsbuksene mine. Hardt. Line ble oppmerksom på dette og begynte stryke på meg utenpå buksene. Det ilte gjennom kroppen. Jeg fortsatte å gni henne opp mellom lårene. Nermere og nermere den våte fitta hennes som nermest bad meg om å la noe gli inn i den. Line hardnet grepet rundt den steinharde pikken min. Og runket meg forsiktig gjennom buksa. Jeg kjente hvordan bokseren rispet mot hodet mitt hver gang det ble blottet nedi der. Likevel var det ekstremt herlig, og den spenningen som var blitt mellom oss var til å ta og føle på.

Line åpnet glidelåsen på buksa mi og dro bokserstrikken nedom ballene mine og lempet ut hele stasen gjennom buksesmekken. Hun dro bak forhuden min, slekte på fingrene sine og gned kukkhodet mitt mellom tommel og pekefinger. Lot spyttet gi god glid.

Jeg kjente at det piplet "precum" fra meg i det hun lot pekefingerspissen leke i åpningen hvor det samlet seg dråper.

 

Plutselig stoppet hun opp. Jeg fortsatte med henne og lot en finger gli mot åpningen hennes med retning innside i det hun stengte igjen med lårene og sa "sett deg opp her". Jeg kjente skuffelsen skjøt igjennom kroppen i det jeg satte meg opp. Hun hadde fått chat forespørsel fra han, han var pålogget.

 

Hun trykte godta. Jeg fulgte nøye med.

Åpningsreplikken hans var helt enkelt: ser du etter meg?

 

Line tenkte seg litt om før hun trykket inn et "ja..."

Chat'en gikk som følgende:

 

Han: er mannen din der nå?

Hun : ja.

Han: slå på webkameraet så jeg kan se dere.

Hun: er på nå. Slå på ditt du også da.

Han: få se ansiktene deres.

 

Line vred på ipad'en så frontkameraet traff oss .

 

Han: der er dere ja. Mente du det du sa sist?

 

Hun: hva da?

Han: at om du noengang fikk muligheten ville du ligge med meg.

Hun: tja, det kommer litt an på.

Han: kommer an på hva?

Hun: kjemien og slikt.

Han: vi har da hatt bra kjemi på chat'en før vi, hva sier dere til en drink i hotellobbyen?

 

Line så på meg. Jeg så hun hadde lyst. "Hvordan er denne karen da? Vet vi noe om han?" Sa jeg. Line åpnet mailen sin igjen og åpnet vedleggene på ny.

Hun så på meg og sa: "han virker jo veldig ok da. Vi har jo allerede møtt han, og jeg har jo snakka med han masse på nett. Han høres og ser rådeilig ut, pen var han også! "

 

Jeg svarte at vi kunne kansje ta en drink med han, men at vi ikke måtte garantere noe som helst.

 

Line åpnet chatvinduet igjen og slrev tilbake:

 

Hun: ja, vi kan møtes for en drink alle tre, men jeg tørr ikke love deg noe.

Han: er der om 15.

 

Også logget han ut.

Jeg kunne ikke tro hvor utrolig direkte denne karen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line ble liggende med ipaden på magen. Hun åpnet opp igjen mailen sin på nytt. Åpnet bildene han hadde sendt. Hun studerte de. Vi snakker en virkelig mørk stake her! Unaturlig mørk, med et lyst hode, det hele så nesten vannvittig ut. Vanskelig å si størrelse, da hånden hans ble målestokk, men det så voldsomt ut!

 

Line lot den ene hånden gli ned mellom bena, hun løftet litt på skjørtet og kilte seg selv lett over musa. Hun så på meg og sa: "line leke seg?" Med dådyrøyne.

 

Jeg satte meg litt opp og visste ikke helt hva jeg skulle svare.

 

Vi får se. Kom det fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente jeg gikk litt rundt meg selv inne på rommet. Vi brukte ikke være spontane på denne måten, noe planlegging lå somregel bak, bortsett fra en og annen runde med bekjente og kompiser på både vors og nach...

Men ikke slik som dette. Vi visste jo ingen ting om denne karen, jeg hadde jo ikke møtt han mer enn fem minutter.

Uansett, karen var på tur til hotellet vårt, og Line virket heltent på å få møte han. Line reiste seg opp og romsterte i kofferten vår, tok ut noe hvitt og gikk mot badet.

Noen minutter senere kom hun ut igjen. Hun hadde skiftet topp, byttet ut singleten med en hvit topp, med krage, i noe slags nylonstoff spm glinset godt. Knappene til kragen var åpne og utringningen var ikke noe å klage på. Den var kort og sluttet et godt stykke over navlen hennes. Det var hvertfall ingen kunst å se hvor brystfager hun var igjennom denne. Den omkranset de herlige brystene hennes perfekt og man skimtet brustvortene godt gjennom stoffet.

Dresser to kill! Definitivt. De som ikke fikk en halvhard av dette synet med det miniskjørtet og strømpene var klinisk døde!

Da går vi ned da? Sa jeg til Line, hun smilte til meg, ga meg et skikkelig smellkyss og gikk mot romdøra.

I heisen på tur ned til resepsjonen stod vi sammen med et godt voksent par, pene, begge to. Hun var kledd i tighte jeans, en rød skjorte med de tre øverste knappene åpne så det ble en liten blikk magnet. Han i dressbukse og skjorte. Jeg så tydelig at de begge studerte oss og målte oss litt opp og ned.

Line la merke til at hun ble studert og skjøt brystene litt ekstra ut. Damen ble brydd, men han så ut til å like synet.

Da vi kom ned ble de stående og vente litt, så vi gikk bare ut igjen.

 

Da vi kom bort til baren var det ingen å se, ikke en sjel, ingenting... Vi gikk bort til bartenderen og bestillte en whisky til meg, og en cosmo til Line.

Deretter gikk vi bort i en liten sittegruppe med to stoler og en slags sofabenk.

Line smøyg seg oppi sofabenken og jeg satte meg på motsatt ende.

 

Vi ble sittende en stund og se oss rundt uten å si et ord. Det ble et slags vakum . Ingen å se.

 

Jeg snudde meg mot Line og sa "vel, det ser ut til at han uteblir, så det blir vel meg og deg i natt likevel."

 

Line så på meg og lente seg frem over bordet, så meg rett i øynene og svarte: " det er helt greit, jeg kan ta til takke med mannen min jeg, men det hadde vært spennende å fått leke seg med en stor mørk en."

 

Vi hadde mange ganger fantasert og snakket om det, ikke en tyker da, men en skikkelig afrikaner.

Vi satt der og hadde et øyeblikk til oss selv i det Line plutselig mistet fokus. Jeg snudde meg bakover og så rett på vår tidligere servitør og sjåfør. Han så ut, unnskyld utrykket men som en ultra pakistaner. Det sorte håret lagt bakover med en boks gele, grå skjorte som var delvis åpen med tykke gullsmykker, hvite jeans i noe slags bomullsstoff å se til. Med en beltespenne i noe tribalutforming, og for å toppe det hele, skatesko... Han luktet stramt jean paul parfyme. Alle som har vært gutt i 14årsalderen har erfaring med denne lukta. Han stod der og gliste med en kritthvit perlerand med tenner. Han satte seg ned ved siden av Line, rekte ut hånda og presenterte seg. Charlie, sa han og tok meg i hånda. Han lente seg mot Line og tok en klem istedet for håndtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line så ut til å håndtere situasjonen greit. Noe pinlige øyeblikk oppstod i starten. Vi ble sittende å prate en stund. Jeg kjenta atcen whisky til ville være på sin plass. Jeg reiste meg opp og tilbød charlie en drink, han løftet hånda og svarte at han tok gjerne et glass vann. Line skvatt litt til, og spurte om han ikke heller ville ha en øl eller noe. Han svarte kjapt at han ikke nøt alkohol. Jeg kjente jeg ble betenkt. Det er en viss trygghet i at vi alle har litt promille da slikt foregår, da har man hvertfall litt "arbeidsrom" om noe skulle oppstå.

Jeg gikk borti baren, tok med en cosmo til line, vann til charlie og en whisky til meg.

Da jeg kom bort igjen satt praten greit mellom de to, han satt å forklarte at han hadde gjort dette fast med et par før, og at den erfaringen han hadde med slikt var trygg og fin. Han likte å ta seg av damer, men ville ikke binde seg til noe. Pluss at han hadde ikke tro på det å være monogam til én kvinne.

Det lå ikke i vår natur sa han.

 

Jeg begynte å spørre han om hva han syntes om line, og om hva som vekker interessen hans med hun.

Han forklarte at det første gangen på nett var kroppen, og at han ofte tenkte på den om dagene etter en chat, i tilegg etter hun hadde vist ansiktet sitt ble det mye mer spennende, og etter han ikke så henne mer på nett ble tanken besettende. Så når han kjente igjen henne i kveld klarte han ikke la være å si noe når vi skulle dra fra restauranten hans.

Line rødmet der hun satt, han reiste seg opp og spurte om hun ville bli med ut å ta en sigarett, vi reiste oss opp både jeg og Line. Jeg fikk beskjed fra han om at nå villa han snakke med henne i enerom og at jeg kunne vente. Vi blir ikke lenge. Jeg så på line og hun nikket til meg. Kjente jeg ble litt stressa, jeg visste jo ikke hvordan kar dette egentlig var, og ante ikke om dette var trygt. De gikk mot åpningen av rommet ved baren, han stoppet ved bardisken og pratet kjapt med bartenderen før de gikk videre ut mot inngangspartiet. Jeg kjente hjerteslagene økte.

Tok frem telefonen og sendte line en melding om at hvis det var noe måtte hun kontakte meg snarest.

Bartenderen kom bort til bordet vårt med en øl til meg. Jeg så på han, det var fra han som akkurat gikk ut med venninden din. Fikk jeg beskjed om. Ok. Jeg ble sittende å undre litt for meg selv. Logget meg inn på mailkontoen til line for å se om jeg fant ut noe mer om denne charlie .. Ble sittende å se på mailene han hadde sendt. Var fullstendig blottet for romanse hvertfall, her snakker vi "du er et stykke kjøtt som jeg gjør det jeg vil med" prat... Jeg satt å så på dette en stund og leste kjapt inni meg, kjente alkoholen virket vel mye for øyeblikket og at det seg på mer og mer. Jeg svitsjet innom bildene han hadde sendt. Herregud tenkte jeg, om han der skal inni henne blir det brutalt! Vel mye, som i en av de der typiske bbc snake videoene man ser mer enn nok av på nettet. Vi snakker grov... Flere av bildene viste en halvslapp kjempe som bare lå utover låret hans.

Samtidig som jeg satt og, ja faktisk.. Nistuderte bilder av en schvær mørk kukk, tilket det inn en melding til meg fra Line, nesten tom for sigaretter, drar på bensinstasjonen og får tak i mer.

Jeg svarte kjapt, alene?

 

Jeg ble sittende å stirre på mobilen. Ventende på svar...

Plutselig ble jeg avbrutt. Paret fra heisen var kommet bort til bordet mitt, jeg satt mutters alene i denne hotellbaren, og de måtte selvfølgelig komme bort til meg. De begynte å prate, om været, vinden som var så slitsom, hvor stille det brukte være her og at de var stamgjester her i romjula grunnet at det var så rolig. De satte seg ned uten å spørre og begynte å legge ut om kjas og mas og hvor storforlangende vi hadde blitt osv. Konstant med spørsmål som krevde en reaksjon eller svar fra min side. Jeg ble sittende å gløtte på mobilen og ventet på svar fra Line.

Samtalen tok noen vendepunkter, og når du er litt brisen raser gjerne noe som føles som fem minutter ivei, til å bli 30-45 minutter. Jeg deltok ivrig i praten med dette paret, tok meg selv i å titte litt ekstra på kløfta til fruen ved siden av meg når anledningene bød seg. Hun var i slutten av 40 årene et sted. Utrolig pen for alderen, litt ekstra kilo rundt midja, men ikke noe sjenerende. En flott voksen dame som det lyste femininitet av. Hun var rett og slett litt foxy.

Nok til at jeg mistet fokus på hva som egentlig pågikk for øyeblikket.

 

Ut av det blå var Line kommet på plass bak meg, jeg kjente hendene hennes på skuldrene mine, snudde meg og hun ga meg et kjapt kyss på munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bød Line på en drink, hun smilte til de og svarte at hun trodde hun hadde fått nok for i kveld, men kansje i morgen om dere fremdeles er her. De svarte at de ble til over nyttår, så tilbudet sto ved lag. Line så på meg og spurte om jeg ville bli med å legge meg. Jeg så meg rundt, charlie var ingensteder å se. Jeg reiste meg opp, takket for selskapet og gikk sammen med line mot resepsjonsområdet hvor heisen var. Line trykket på kjelleretasjen og jeg så på henne at noe var i gjære.. Vi kom ned i kjelleren, som var et slags lager, det stod et gammelt biljardbord der , en haug med tomme bruskasser også var det gjennomgang til parkeringslkjelleren.

Hun tok hånden min og geleidet meg bort til bilardbordet. Klemte meg inntil og lurte på on jeg hadde vært bekymret for henne. Jeg svarte at det var jeg, og at det hele kansje ble for dumt når det var så villkårlig og at vi ikke kjente han i det heletatt. For alt vi visste kunne det være bilder av noen andre hun hadde fått på epost.

Line så dumt på meg og begynte le, du er søt sa hun til meg. "Jeg har da hatt webcam sex med han flere ganger. Og vi har pratet på nett mange ganger, det føles som om jeg har kjent han lenge. Så jeg er ikke noe i tvil på at det er han. Direkteheten og alt".

Hun lurte på om jeg hadde vært bekymret for henne. Jeg svarte at jeg hadde vært det, og at jeg ikke ville sende henne bort slik mere. Hun lo skikkelig. Kysset og klinte med meg intenst. Fortslte at hun elsket meg. Hun tok armen min igjen og dro meg mot en mørk gang ved siden av biljardbordet. Så åpnet hun en dør som gikk inn til et annet lager. Et lite et, mer som et blttekott. Hun slo raskt på lyset og klemte meg mot døra. Hva tror du da? Sa hun.jeg svarte noe som Vel, det virket jo som sagt litt for tilfeldig, og han er her jo ikke, så hva skjedde?

Line lente seg bak og så meg dypt inn i øynene, hun åpnet den lille veska si og tok frem 20 pakningen sin. Jeg tok den og spurte om hun hadde tenkt å røyke her? Jeg behynte å mase om røykdetektore og brannalarm. Hun lo enda mer, og spurte hvor mye jeg hadde drukket. Jeg tok den ikke. Hva mener du? Sa jeg. Åpne den! Sa hun. Jeg åpnet tyvepakningen og svarte ja? Hva mener du? Hvor mange er det der? Sa hun. Jeg telte kjapt over. Fjorten? Sa jeg og akkurat i det jeg sa det kjente jeg det ilte igjennom kroppen og jeg begynte skjelve.

 

Har du... Jeg stotret... Har du!?

Line så på meg og ble litt alvorlig, jeg har ikke knullet han nei om det er det du tenker spørre om!! Kom det fra henne. Men hva... Hva har du gjort på da? Du ble jo borte nesten en time, og du har ikke kjøpt deg røyk. Vi var her jeg og du står nå! Sa hun , vi har bare rota og blitt litt bedre kjent. Sjekket stemningen som du pleier si, og den er der den. Sa hun. Jeg spurte, rota? Hva rota?

Hun svarte at de hadde klina litt og sånn. Hva da sånn sa jeg. Hun dro litt på det, han tok meg på brystene også fingra han meg litt.

Jeg spurte om det var alt. Line ristet på hodet og svarte at hun hadde kansje sugd han litt.

Hun gliste bredt til meg og spurte om jeg ble sint. Jeg svarte at det var jeg ikke, men hva om han hadde vært farlig og noe hadde hendt?

 

Hun begynte å le igjen. Så sa hun noe som har brent seg fast i hukommelsen etterpå, som tente meg noe uvirkelig. Hun meg rett i lynene og tok hånden min ned i mellom lårene sine. Førte fingrene mine mot den dyvåte fitta hennes .

"Tror du at jeg var jomfru før vi ble sammen?tror du ikke at jeg har en radar for de mennene jeg møter? Tror du ikke at jeg har knullet fremmede før? Tror du virkelig ikke at denne musa har fått kjørt seg før deg?

 

Hun visste nøyaktig hvilken reaksjon hun fikk. Det var som noen bare slo på dyret i meg. Jeg skøv langfingeren inn i henne og stakk tunga mi i munnen hennes samtidig som hånda mi jobbet aktivt oppunder skjørtekanten hennes. Musa hennes var søkkvåt, jeg gled raskt inn to fingre i henne. Hun klynket og stønnet. Jeg hvisket i øret hennes om han var så stor som det så ut til, hun pep ut et ja. Jeg spurte igjen om hun hadde knullet han her inne. Nei kom det. Hvorfor ikke sa jeg mens jeg fortsatte å fingre henne.

Jeg fikk det ikke til sa hun. Jeg spurte om det var på grunn av meg og sa at hun fikk knulle akkurat det som hun ville, så lenge det ikke ble skjult for meg.

Hun gispet at det var ikke derfor. Jeg spurte hvorfor da?

Det ble vondt stønnet hun. Jeg tenkte meg om litt, var han hardhendt med deg? Sa jeg. Nei sa hun. Han prøvde å ta meg oppetter døra her, men det ble vondt når han trengte inni meg. Jeg kjente at jeg måtte ha henne Nå! Nå som vi snakket om dette, jeg begynte åpne buksa mi. Hun stoppet meg og satte seg på kne. Hun åpnet buksesmekken min og trakk ned bokseren. Dro ut den knallharde dryppende pikken min og strøk fingrene fjærlett over den. Du får meg ikke enda, vi skal opp på rommet. Så kysset hun kukhodet mitt og lot tungen gli langs strengen og lekte med tungespisses rundt hodet.

Sånn skal den være sa hun.

Jeg kjente jeg ikke skjønte hva hun mente. Og måtte spørre. Glattbarbert svarte hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line hater kjønnshår.

Hun lot meg gli helt inn og ut igjen av munnen sin før hun løftet på plass igjen bokseren min.

Skal vi gå på rommet vårt sa hun. Jeg hadde igjen buksesmekken og måtte ta meg på tak, det var jo tross alt bedre å bruke hotellrommet enn å knulle på et bøttekott.

På tur mot heisen igjen spurte jeg om han var mye hårete altså? Egentlig mest for å holde liv i emnet til vi kom på rommet. Ja sa hun, men mente det var nok om dette. Hun hadde en overraskelse til meg når vi skulle legge oss sa hun. Jeg tenkte fort på undertøyet jeg hadde sett i kofferten. Hofteholdere og det hele. I tillegg så jeg en ny dildo nedi der da jeg la på plas klærne mine.

 

På tur opp i heisen strevde jeg litt

Buksa var trang nok kjente jeg.

Heisen stoppet ved 1.etasje . Hundre tanker raste gjennom hodet mitt. Var det charlie? Var dette overraskelsen osv osv.

Døra gikk opp og der stod paret fra tidligere. De var relativt bedugget. Jeh snudde meg litt unna, så ikke jernet lyste mot de i det de kom inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fnisete og pratsomme i det de kom inn og stillte seg ved siden av oss. Line smilte bare og nikket til de, han ble stående og stirre opp og ned på henne. Studerte hver eneste kurve. Fruen i paret begynte å snakke til meg, lurte på om vi ikke hadde funnet rommet vårt siden vi ikke var i seng. Jeg kjente jeg ble brydd der jeg sto med en stor kul på buksa. Stillte meg til så godt jeg kunne uten å blottlegge meg selv helt. Fortalte at vi måtte ned i bilen med noe småtteri. Jeg så på henne at hun ikke kjøpte forklaringen min helt. Hun stirret tomt på meg. Det var da jeg ble obs på at speilene i heisen gjorde at jeg skjulte absolutt ingen ting... Derimot sto jeg slik at hun fikk meg i profil i speilet. Hun hadde nok oppdaget det, men om så tok hun det bedre enn forventet.

Hun smilte til meg og fortsatte å legge ut om at vi måtte møtes dagen etterpå å spise middag sammen. Jeg nikket og kastet et blikk bort på Line som fremdeles var "tapt" i sin egen verden der borte. Mannen sto fortsatt og stirret på henne. Jeg skal vedde på at han stod og tenkte på alt det han kunne tenkt seg å gjort med frøkena mi.

Vi kom til etasjen vår og det var visst etasjen til det andre paret også. Vi fulgtes bort til romdøra vår når fruen i paret setter til og omtrent roper at vi er da naboer. Hun kakler videre om vi skulle ta en drink på rommet vårt før vi tok kveld. Da våknet Line til og forklarte at hun var sliten og ville legge seg så snart som mulig. Men ellers takk osv. Vi skilltes ved dørene og gikk inn i rommet. Line slo på lyset og gikk inn til dobbeltsengen.

Jeg måtte virkelig på toalettet en tur så jeg gikk dit først.

Etterpå kledde jeg like godt av meg helt ned og tok en kjapp vask av utstyret som var relativt klissent blitt. Det var jo garantert til å bli noe mer i kveld.

Da jeg kom ut fra toalettet stod Line på gulvet, fremdeles påkledd, jeg følte meg kansje litt dum der jeg stod med en halvstiv en dinglende forran henne, kjente usikkerheten bredte seg. Jeg tenkte Ble det ikke noe likevel? Hva med overraskelsen etc.

Line lo og ga meg beskjed om å se etter hva som var på tv. Jeg spurte om jeg skulle kle på meg igjen, hun ristet på hodet og svarte at dette passet perfekt til hennes planer. Jeg spurte hva det var med et lurt smil til henne, og fikk beskjed om å vente og se. Jeg gikk forbi senga og bort til den lille lenestolen som stod ved vinduene. Dro for gardinene og la hånkledet jeg hadde i hendene oppi stolen. Satte meg ned og slo på tv'n.

Line romsterte i kofferten på den andre siden av rommet. Hun sto meg rette ben og bøyde seg helt ned og lette etter noe, det var tydelig at hun ønsket at jeg skulle se henne. Den våte musa hennes lyste mot meg, hun tok opp den ene hånden og førte pekefingeren fra rompehullet liggende ned mellom skamleppene slik at de delte seg perfekt. Hun gned et par ganger opp og ned og stønnet svakt til meg og sa navnet mitt. Jeg svarte og spurte hva hun lurte på. Hun beholdt stillingen og spurte om jeg var sint på henne for at hun hadde rota med charlie uten min tilatelse. Jeg svarte kjapt at hun visste at jeg stolte på henne og at så lenge det bare var sex, og at hun ikke skjulte noe for meg hadde det ikke noe å si. Du vet jo at jeg liker å se deg kose deg, fortelle meg det etterpå og slikt. Hun skled langefingeren inni den våte musa si og sa : hva med at jeg prøvde å la han knulle meg med den digre kuken sin uten at du var tilstede da? Hva om han hadde glidd inni meg der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behøvde ikke svare egentlig. Det lyste av meg. Jeg sa noe slikt som at selvfølgelig liker jeg best å se hva hun får av andre, men at et godt referat etterpå er bra det også. Line reiste seg opp igjen. Hun hadde en hvit dildo i hånden. Jeg satte meg litt opp, lurte på om hun ville komme bort til meg en tur. Hun ristet på hodet og sa at hun ville på badet en tur først. Hun dempet lyset på rommet borte ved inngangsdøra og satte fra seg dildoen på telefonbenken. Så åpnet hun glidelåsen på skjørtet, lot det falle til anklene. Tråkket ut av det, bøyde seg ned og åpnet hempen på skoene og tok de av. Der stod hun i en liten hvit topp som klistret seg inn til brystene hennes og nettingstrømper . Hun tok hånden rundt dildoen igjen, åpnet badedøren og gikk inn. Jeg satt der som et spørsmålstegn. Et alvorlig opphisset et, men like fult skjønte jeg ikke en ting. Dette var første gangen hun hadde gjort noe slikt. Der satt jeg da, i et helt stille hotellrom, i lenestolen splitter naken med en knallhard en. Og dama mi gikk inn på badet med vibratoren sin?! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle foreta meg. Så kanalene ble svitsjet kjapt igjennom. Ingen paytv her... Jeg gikk bort til andre siden av senga og hentet ipaden min og satte meg i stolen igjen. Kom meg raskt inn på xhamster... La inn søkeord som young blonde bbc osv.

Fant noen videoer som fanget interessen min, fantaserte vilt om at dette var det som skjedde nede i bøttekottet når jeg satt oppe i baren. Har lært meg en teknikk med lette stryk og berøringer som overgår å dra anytime bare man er tent nok. Så jeg lot meg rive med i stolen. Lyden på ipaden var på nest lavest nivå, så og tv'n sto fremdeles på slik at det ikke var helt rolig i rommet. Jeg lyttet etter line som fremdeles var inne på badet. Det var stille. Jeg skrudde ned tv'n og satte ipaden på pause et sekund og spisset ørene litt ekstra. Jeg kunne nå høre noen stille klynk fra badet. Hun hadde hvertfall ikke slått på vibratoren, for den lyden lar seg ikke kamuflere så lett.

Jeg reiste meg opp og gikk mot badedøra, sa navnet hennes og lurte på om hun hadde behov for selskap.

Jeg lurte fremdeles på hva denne overraskelsen skulle være. Undertøyet lå fremdeles i kofferten, og vi hadde jo hatt sex med vibratorhjelp mange ganger tidligere.

Det kom ikke noe svar. Jeg hørte bare et kvalt klynk til.

Banket på døren og sa navnet hennes en gang til. Dørlåsen åpnet seg. Ikke et ord kom innenfra. Jeg åpnet døra forsiktig. Og ikke en ting kan beskrive hva jeg følte igjennom kroppen i det døra åpnet seg. Inne på det lille badet satt line på huk med lårene godt spredd lent inntil veggen med sida mot meg. I munnen hadde hun en diger mørk nybarbert tyrkerkuk som gled inn og ut med rolige bevegelser. Charlie stod over henne med hendene i veggen bak henne og trykte seg inn i kjeften hennes. Hun hadde den ene hånden rundt skaftet hans og den andre lå på låret hennes. Jeg kjente jeg rykket til i hele kroppen som om jeg skulle komme.

Line så på meg samtidig som han dro seg nesten helt ut for å så la den glinsende kukken sige inn i munnen hennes igjen.

Hun fortsatte å suge han en stund imens jeg sto der og betraktet synet. Dette var helt sinnsykt!! Charlie snudde seg mot meg og sa til meg, gå inn igjen du, vi kommer snart.

Line så på meg og viftet med hånda som om "gå!" Jeg snudde og gikk mot senga da charlie ropte etter meg. Jeg snudde og skyndte meg bort til døra igjen. Lukk den jævla døra! Sa han han hadde trekt seg ut av munnen hennes. Line slekte den digre staken hans som lå langt oppover ansiktet hennes.

Jeg lukket døra og gikk bort til stolen. Kjente meg svimmel, men ikke grunnet alkohol. Dette var noe annet. Tusen tanker raste igjennom hodet. Dette var jo en Line hadde fått kontakt med på nettet, og hatt gjentatt korespondanse med ene og alene for at han hadde en kjempe i buksa. Jeg begynte å tenke etter. Line var rinelig bestemt på hvor vi skulle, hun var også helt 100% på hvilken mat vi skulle ha. Hadde hun planlagt alt sammen? Det virket jo litt for opplagt til at alt skulle være tilfeldig. Mobilen hennes lå på nattbordet hennes, jeg snek meh formelig bort til sengekanten og grep telefonen. Tastet meg raskt inn på meldinger.

Mistanken bekreftet. Det hele var nøye planlagt. Charlie var fremdeles en fremmed så og si, men alt var tilrettelagt. Og etterhvert dreide meldingene til mer og mer konkrete saker. Det med sigarettene var hans idé kunne jeg se.

Jeg skrollet videre oppover, hvorpå jeg så at han hadde "bestillt" klærne hun hadde på seg ut ifra bildemeldinger hun hadde sendt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele kokte ned til hvor vi satt i hotellbaren. Etter sigarettkjøpet var alt tilfeldig.

Jeg fortsatte å lese, til jeg ble avbrutt av line's stemme. Hun ropte meg dit igjen.

Jeg gikk bort til badedøren som allerede var åpen.

Line var kommet seg opp på bena igjen. Charlie sto bak henne og holdt henne rundt livet inntil seg. Gliset hans var helt jævlig,sjalusiskapende men samtidig så tente det meg noe voldsomt. Line pekte på gulvet. Der lå barberutstyret mitt, sjeggtrimmeren, barberskummet og høvelen min. Hun sa til meg at jeg skulle rydde opp dette slik at det gikk an å dusje på skikkelig vis etterpå. Jeg kjente meg ydmyket. Herlig ydmyket. De gikk ut av badet og passerte meg i den smale gangen så jeg måtte gå bak døra for å slippe de forbi.

 

Jeg ble med på leken. Line la seg ned på senga med knærne ned fotenden. Charlie sto ved siden hennes. Den svære kukken hans hang i en slags bue nedover. Det glinset virkelig av den. Blodårene tøt ut og hodet hans, hodet var langt og veldig markert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på badet. Bøyde meg ned og plukket opp barberutstyret mitt. Jeg kikket inn i dusjen, det var MYE hår på dusjgulvet og en del oppover den ene veggen. Sjeggtrimmeren min var blitt hårete, trengte definitivt en rens. Jeg hadde kun brukt denne i ansiktet, og nå hadde charlie barbert bort mender av kjønnshår med den. Jeg demonterte den og begynte skylle den, badedøra var på gløtt, og jeg hørte line lo der inne. De småpratet.

Jeg fikk raskt vasket ren trimneren, knipset av høvelbladet og skyllte vasken. Så gikk jeg bort til dusjen og tok dusjhodet i hånda og skrudde på vannet. Begynte å skylle veggen først, for og så samle alt håret med strålen på gulvet. I det jeg slo av vannet igjen hørte jeg svak stønning fra line. Jeg tok kjapt noe papir og fjernet siste rest av hår på gulvet. Dette var nytt, definitivt første gang jeg blir ydmyket på denne måten samtidig som line har sex. Men merkelig nok, jeg likte det! Der stod jeg totalt naken, med jernet til tops og ryddet opp etter intimhårfjerning av en enormt utstyrt tyrker, som hadde blitt sugd to ganger allerede av samboeren min. Den ene gangen uten et eneste klarsignal fra meg. Pulsen var høy! Lines stønning økte, jeg var sikker på at nå hadde hun flere cm mørk stake langt inni seg.

Jeg vasket hendene og gikk inn til de. Der lå line i senga med bena godt fra hverandre og han lå ved siden av henne og fingret henne.

Han stoppet opp i det jeg var ved sengeenden. Han reiste seg opp og stilte seg ved siden av meg.

Aldri har jeg følt meg så liten! Der stod vi side om side, og mine 22cm ble seende ut som en miniatyr. Han var grovere, tykkere og ikke mist lengre. Line satte seg opp og ga meg beskjed om å komme bort til henne. Min tur å få litt tenkte jeg og gikk bort til hodeenden på senga. Jeg var klar som et egg, line ga meg beskjed om å sette meg i senga med ryggen mot veggen. Jeg var snar som lynet. Jeg satte meg til med bena godt fra hverandre slik at hun skulle komme bra til. Line krøp mellom bena mine, stirret intenst på den pulserende kukken min. Så snudde hun seg og satt seg med ryggen til meg, la seg ned med ryggravla ned over utstyret mitt og lå oppover brystkassa mi. Charlie tok den ene puta og skle den på plass under stumpen til Line. Jeg var nermest i sjokk. Det skrek nei og ja inni hodet mitt ol hverandre. Line spredde bena godt, og charlie kløv mellom de. Han lente seg frem slik at den digre kuken hans lå oppover venusberget til line, han gled den opp og ned i sprekken hennes flere ganger, og jeg kjente hun spente musklene i kroppen noe voldsomt.

Så lot han den gli ned mellom bena hennes og la press på åpningen hennes. Hun klynket. Dette var ikke bare nytelse. Noe smerte var tydelig tilstede. Han trykte på hardere. Jeg kjente at vekten presset mot meg det var seriøs motstand der nede, jeg skimtet såpass at jeg så han lå rett på åpningen hennes, men resten ble skjult av den herlige bollemusa hennes. Gud hva jeg kunne gitt for å fått en closeup av det som foregikk der nede, men virkeligheten er litt annerledes med mindre du kjenner han som knuller dama di veldig godt.

Line satte i et hyl og jeg kjente neglene hennes boret seg inn i anklene mine samtidig som presset mot meg minsket betydelig. Det var fremdeles der, men ikke på langtnær slik som til å begynne med. Line vred seg mellom bena mine og løftet opp underkroppen slik at nesten all vekt kom rett på utstyret mitt. Charlie trykket på mer og mer. Line hylte i!

Han så opp på henne og smilte i det han stoppet å trykke. Det var ikke mange cm han hadde skøvet seg inn. Det var fremdeles latterlig mye igjen før han kom inni for alvor. Line gispet til i det han trekte seg litt ut igjen han trykte til litt før han dro seg ut på ny, dette gjorde han noen ganger. Line ble helt stille. Jeg hørte hvor bløt hun var og slurpelyden fra musa hennes når han dro seg ut. Han begynte å knulle henne lett med bare noen cm. Line stønnet kraftig og gled lenger og lenger ned i fanget mitt. Jeg så charlie var dypt konsentrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line stønnet høyt. Og jeg ble hypnotisert på de deilige brystene hennes som disset i takt med de lette jukkene han kom med. Hun gled lenger ned og nå lå hun med nakken og bakhodet over den ikke bare dryppende men etterhvert veskende/rennende knallharde kuken min. Jeg kjente håret hennes kilte nedover pungen og bevegelsen av hodet hennes mot utstyret var nesten så det ble smertefullt. Line tittet opp på meg, hun var lett rød i huden, i ansiktet og på brystkassa mellom brystene. Vi fikk blikkontakt et øyeblikk og hun lurte frem et smil til meg mellom stønnene. Jeg visste hun elsket meg, og at hun elsket at dette foregikk kansje enda mere. Hun slet med å holde øynene åpne hele tiden, hun bet seg i leppa og holdt på brystene sine hardt.

Stønnene ble grovere og grovere, hun hørtes grov ut i målet og jeg kom ut av bobla et sekund. Charlie hadde endret rytmen til mellomharde lengre bevegelser. Jeg så den glattbarberte store mørke pikken gled lengre og lengre inn i line's trange våte mus. Hun strevde, hilstet mellom stønnene. Charlie økte på hardere og sakte. Etterhvert gled han helt inn i henne. Han kjørte til bunns og lot den være helt inni i henne en stund før han trekte seg bare litt ut igjen og smallt inn igjen. Line pep og hikstet, hun pustet hardt og så ut som hun var helt borte. Han fortsatte å knulle henne med korte harde tak en stund før han trekte seg helt ut av henne. Jeg hørte hvor det slurpet der nede i det han var helt ute av henne. Og det var tydelig glatt der nede når han trengte inn i henne igjen. Lydene var heller ikke til å ta feil av. Det var mer enn bløtt nok der nede.

Charlie kjørte på med rolige harde bevegelser og var helt inn hver eneste gang, line vred seg i fanget mitt og la hodet på siden ned mot utstyret mitt og stønnet som en demon, stemmen hennes var helt hes. Hun grep tak i meg med den ene hånden og førte kuken min mot munnen, det føltes som jeg fikk strøm i det hun tok i meg. Hun flyttet den vekk og kom med munnen sin på nedre del av magen min og bet. Jeg skjønte lite og ingenting i det smerten skjøt igjennom kroppen. Charlie begynte å puste tyngre også og økte farten. Line løftet på rumpa og det klasket godt i hud mellom de.

Jeg så ned på ansiktet til line, stønnene hadde gått over til hikst, jeg kjente igjen lyden, hun var på randen av å komme. Jeg var så tent at det gjorde fysisk vondt å puste, det rant strie strømmer av precum ut av meg noe som vistes på både hår og ansiktet til Line. Hun var helt borte og holdt på å bekke helt over i det charlie brått trekte seg ut av henne og klatret opp over kroppen hennes, line satte i et "neineineifortsetthh" men han satt på kne over kroppen hennes med en hvitskummet pumpende kjempepikk som pekte midt mot ansiktet hennes. Hun "våknet" til og la seg litt på siden og la hånden på låret/rumpa hans samtidig som han fortsatte å dra hånden opp og ned skaftet sitt line rakk akkurat å sette tunga borti kukhodet hans i det han pumpet løs,

Han sprutet på fjeset hennes og i munnen hennes line prøvde febrilsk å la den gli inn i munnen sin men han skjøt ladningen sin over hele ansiktet hennes. Jeg var fullstendig borte et øyeblikk der, det hele skjedde i fanget mitt!

Charlie slapp grepet rundt kuken og lot den hvile i munnen til Line som la den lille hånden sin rundt monsteret og runket han imens hun sugde villig. Charlie så opp på meg og ga meg beskjed om å fjerne meg. Jeg forsto ikke helt hva han mente, og spurte opp igjen. Ha deg ut av senga sa han. Jeg lirket meg vekk fra under hodet til line. Jeg tittet ned på henne, ansiktet var fullt i sæd og hun gliste fra øre til øre og smålo. Jeg gikk bort til lenestolen og satte meg ned der. Charlie satte seg ned hvor jeg hadde sittet. Kuken hans var halvstiv fortsatt og line lå med hånden godt rundt den med pumpende bevegelser. Hun snudde seg og tok lypsylen fra nattbordet samtidig som hun fortsatte å dra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line holdt taket rundt den halvharde kjempen som fremdeles var drygt større enn meg. Hun så på meg og sa til charlie at hun var så sårleppet at det føltes som hun hadde sugd et helt fotballag.

Charlie flira og spurte om hun var sliten. Line så på han og smilte, så satte hun blikket mot meg i det hun kløv over han og la seg på knærne mellom bena hans. Hun lot hendene finne frem til kuken hans igjen og strøk den forsiktig samtidig som hun lot tungen gli fra ballene og oppover skaftet hans.

Stumpen hennes sto rett ut i luften og jeg lente meg til siden for å få et glimt av den nypulte musa hennes.

Det vistes godt hva hun hadde holdt på med, skamleppene var knallrøde, så større ut enn vanlig, igjenklistret og delvis dekket i hvitt skum, innsiden av lårene hennes glinset.

Charlie så på meg og spurte om jeg likte det. Liker du å se jenta di bli pult av en som er skikkelig mann, tror du hun kommer til å gidde deg etter dette?

Jeg kjente at jeg hadde ikke mye svar å komme med. Han hadde jo et poeng. Jeg ble jo faktisk liten i forhold til dette, og det faktum at Line liker størrelse hersker det liten tvil om. Jeg rakk ikke svare før han ga meg beskjed om å sende han noe vann. Jeg åpnet minibaren som var rett ved siden av meg. Tok tak i imsdalflaska som stod der og rekte ut hånda. Du får komme hit med den sa han. Jeg reiste meg opp og gav han flaska. Line tittet opp på meg samtidig som hun fortsatte suge og slikke han.

Charlie tok et par slurker og så på meg som stod apatisk ved siden av de. Gå bak henne sa han. Jeg reagerte ikke. Han satte i litt høyere, gå bak henne!

Jeg flyttet meg bak line usikkert.

Ventende på neste komando stod jeg som en statue og glante ned på stussen hennes og den rødflammede musa som nermest skrek etter å bli fylt.

Skyv en finger inn i henne, kom det fra han. Jeg tok hånden ned mellom rumpeballene til line og lot pekefingeren gli mellom skamleppene. Fingeren gled lett inn. Line stønnet svakt.

Det hele var merkelig. Jeg gled rett inn i henne, ekstremt lite motstand. I det jeg merket hvor åpent det ellers trange hullet hennes var skjedde noe helt utav det normale. Det kjentes ut som det gikk for meg i løse lufta. Jeg så det spratt noen dråper fra kukhodet mitt og traff låret hennes. Jeg kom med et "haaahhh". Line begynte å fnise. Charlie så på meg og gliste bredt. Gå å sett deg igjen du, så skal jeg ordne opp med jenta di. Men ta for all del på deg undertøy, du har ikke noe å tilby uansett, og hverken jeg eller Line gidder ikke se på det ynkelige utstyret ditt.

Jeg kjente at dette var både fornermende og tennende på en gang. Jeg hadde aldri vært med på lignende. Totalt nytt for meg, normalt når noen knuller Line forran meg er de litt forsiktige i fremtoningen til meg. men dette var tydeligvis ikke akkurat noen uerfaren kar.

Line lå og smålo samtidig som hun kysset, slikket og sugde på den etterhvert voksende kuken hans. Jeg gikk bort til kofferten og dro opp en bokser, kjente at jeg ristet i hele kroppen når jeg skulle løfte bena for å ta på meg undertøyet.

I en slags sjokkreaksjon hadde utstyret mitt inntatt et slags dvale. Jeg var kjempefølsom nedentil, men den var i et slags slapp utenpå men hard inni stadie. Jeg hadde akkurat fått på meg bokseren i det jeg hørte noen lyder, det var stønning, men ikke fra line eller charlie. Det kom igjennom veggen.

Det var naboparet som holdt på. Jeg så på line og charlie som begynte å le. Line knirket i stemmen i det hun sa, noen har blitt inspirert! Charlie lå der og betraktet at dama mi fortsatt lå og kjælte med den nå knallharde digre kuken hans. Hun hadde holdt på med han lenge nå. Det virket som om line's fasinasjon av utstyret hans hadde tatt helt overhånd. Han så ned på henne og komplimenterte at hun var flink med munnen. Men at nå var det på tide at hun lot han få knulle henne slik at jeg kunne få se hvordan det skulle gjøres. Han tok tak i armene hennes og dro henne oppover seg slik at hun ble sittende rett oppå den svære lemmet hans som lå oppover magen. Jeg var på plass der jeg fikk beskjed, i stolen med store øyne. Line gned seg mot den digre staken hans og stønnet svakt, jeg hørte hvor sinnsykt våt hun var. Og det luktet stramt sex i rommet. Hun ble sittende å gni seg mot han ganske lenge. Jeg tittet ned mellom bena mine på den halvharde kuken min som lå gjemt inne i bokseren. Det var blitt en flekk på det grå stoffet der hvor kukhodet mitt lå. Jeg kjente den var klistret mot låret. Aldri før hadde jeg vært sånn. Skutt en bitteliten ladning i tomme lufta for og så krympe ned til en øm halvhard liten skrukk. Jeg la hånda ned på den og strøk forsiktig. Helt ekstremt følsomt. Det var deiligere enn noengang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie tok hånden ned i senga og vred seg til så de lå delvis med bena mot meg, på skrå av senga. Line stønnet mer og mer, hendene hans var travelt opptatt med å kna de nydelige brystene hennes.

Han tok den ene hånden ned mellom bena hennes og skjøv henne opp, skamleppene hennes var adskilte og hun løftet seg mer og mer etterhvert som mer av den enorme mørke kuken hans kom til syne. Han plasserte kukhodet mot den våte ellers så trange åpningen hennes og holdt taket rundt skaftet med den ene hånden. Line hikstet til akkurat når det kraftige kukhodet trengte inn i henne. Hun skled sakte nedover skaftet og jeg så hver cm trenge inn i henne. Synet var til å dø av. Den herlige sprettrumpa hennes gled nedover og den herlige fitta hennes klistret seg rundt en diger mørk kuk som trengte seg innover. Jeg holdt virkelig på å forgå i stolen. Dette hadde jeg fantasert så sinnsykt mange ganger om, sammen med henne. Og nå fikk jeg se hver minste millimeter gli rolig inn i musa til dama mi. Hun pustet tungt, men ingen stønning annet enn de dempede klynkene hennes etterhvert som hun lot han komme lenger og lenger inn i seg.

 

Dette er bare et illustrasjonsbilde av synet, men tro meg jeg har brukt tid på å finne noe som er i de riktige baner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...